Aha.Is China nu ook onze vijand,omdat zij zich niet willen onderwerpen aan de Amerikaanse drukom Rusland te negeren?...
@123Omg. Wat jij mij vraagt interesseert me geen bal....
@118 "De BlokkeerFriezen mogen toch ook demonstreren?" Nogmaals: anderen verhinderen aan een geoorloofde betoging deel te nemen is ...
@120 Ik geloof er niets van. Ik vind je een tokkie, en anderen zullen dat ook gevonden hebben....
@120 Weet je wat mij opvalt? Dat je binnen een minuut vier plusjes hebt.Enfin, je geeft toe dat jij gepest hebt.Je bent er zelfs nooit mee g...
En dan zullen je weer zien huilen, hoogopgeleide taal hoor. 🤣...
@118Tweede keer.https://nos.nl/artikel/2308424-blokkeerfriezen-ook-in-hoger-beroep-veroordeeld-wel-lagere-straffen...
@119 Er wordt jou zo vaak wat gevraagd BV om inhoudelijk te zijn wat je nooit bent dus bemoei je maar met JE EIGEN. 😂...
190 euro boete voor een voetganger op de snelweg.Geen ID,90 euro.Handhaven!...
@118 Ik wist dat jij zo zou reageren. Daarom bracht ik het ook te berde. Jij begrijpt namelijk het verschil niet tussen vreedzaam demonstreren ...
Dus de minder bedeelde burger
Heeft betaald voor de speeltjes van de welgestelde burger
E-auto's willen stimuleren en tegelijkertijd geen belasting willen mislopen.
De Overheid heeft haar zaakjes weer goed voor elkaar.
En dan te bedenken dat sinds de laatste doorberekening. CO2 afdruk. Diesel en elektrisch rijden niets uitmaalt. De CO2 afdruk zit voornamelijk in de productie van de accu. Het voordeel van elektrisch rijden lijkt steeds meee en meer een hoax te worden. Het enige voordeel ten opzichte van de overige auto’s is dat je centraal de uitlaatgassen kunt rienigen. Namelijk in de centrale en daardoor minder uitstoot in fijnstof. Wat ook weer stroom kost.
Om een 100% dekking te hebben bij een 100% rijdende elektrische wagenpark, zijn er alleen al in de USA, 640 centrales nodig. Dus hoezo is elektrische rijden voordeliger?
Inderdaad met subsidie, de burger betaald.
@3
Duurt even voordat ze dat in den haag door hebben
Een kennis van mij heeft ook zo'n dikke gesubsidieerde accubak... Voor de fun heeft hij een ingevoerde dikke Audi plus een vette Porsche. Die accubak is puur voor zijn belastingplaatje....
Dachten wij werkelijk dat hij iets om het milieu of uitstoot zou geven?
Dan zal de subsidiepot nu wel leeg zijn. Waardoor de modale werknemer nooit aan een elektrische bak komt.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.