@92 Doe geen moeite. Ik zoek liever informatie op officiële websites dan dat ik het van jou krijg. Dan hoef ik me ook niet te ergeren. https:...
@7 Om NSB-trollen te herkennen ook niet....
@9De treinkapingen vergeten?...
Gelukkig, mijn kinderen staan al jaren in een wachtrij.En dat dat asielgespuis voorrang krijgt is te zot voor woorden.😡😡...
Er staat een foutje in het bericht."Voor onderbouwing verwijst hij naar een column van historicus Thomas von der Dunk in de Volkskrant, waarin...
@10Daar zou je dan, als langwachtende op een wachtlijst voor woonruimte, tegen kunnen protesteren. Want discriminatie, óók op de woningmarkt...
@6 "populisme-expert" Lachwekkend ja, want om te zien wat allochtone Geert is, hoef je natuurkijk helemaal geen expert te zijn. ...
"populisme-expert"LOL 😂...
Linkse activist Frank ‘Geen fascisten bij de dodenherdenking.’ misschien moet Frank https://www.wyniasweek.nl/het-fascisme-is-links/ e...
Met gratis geld en het niet hoeven integreren (eigen kerken en scholen) nodigen we ze natuurlijk wél doorlopend uit. Maar wanneer beseffen ...
Het wordt de komende jaren alleen maar erger.
Nóg even en de toeristen blijven óók weg.
Amsterdam begint sowieso al z'n aantrekkingskracht te verliezen met z'n hoge prijzen en de criminaliteit.
Wordt nu al in de volksmond, de crimmineelste hoofdstad van Europa genoemd. Wordt alleen maar erger in de toekomst.
Nee, voor de "goedkoopte", moet je zeker niet in Nederland zijn.
@48 Denk het niet. Sinds de invoering van de marktwerking begin deze eeuw, stijgen de prijzen in het OV jaarlijks excessief. Naast de reguliere OV-chipkaart kilometer- en producttarieven om (die al buitensporig hoog zijn), zijn vooral de eigen kaartsoorten van de verschillende OV-bedrijven schandalig duur... en vooral vaak NIET bij elkaar onderling geldig, waardoor de incidentele reiziger verplicht wordt meerdere dure kaartjes bij verschillende vervoerders te kopen. Met deze laatste prijzen worden mensen, die in ons land niet vaak met het OV reizen (zoals toeristen), vaak geconfronteerd. "Leuke" kennismaking (lees: pure oplichting): men wordt er meteen weer uitgejaagd.
@52 een "leuk" voorbeeld is het treinvervoer in het VK dat vele malen duurder is dan in de rest van de EU (voor een jaarabonnement traject 50km betaal je daar hetzelfde als voor een jaar vrij reizen in Duitsland). Daar is het volledig geprivatiseerd. De vertragingen zijn er vele malen groter dan hier en er gaan inmiddels luide stemmen op om het aldaar weer te nationaliseren.
Dat Nederland duurder is dan veel andere landen in de EU klopt ook helemaal. Het onderliggende probleem is vergelijkbaar met dat in het VK : Franchise systeem op trajecten.
@53 Precies, je zegt het met iets andere woorden.
Maar we bedoelen hetzelfde.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.