@67 ik vermoed dat rooibos bij de thee familie hoort, ofwel pickwick die al eerder verwijdert is hier....
@3 We gaan zien waar de Tsjechen mee komen. Vraag is of dit bij de veiligheidsdienst blijft hangen of dat het openbaar wordt....
@20 Als je landen niet kan aanspreken op het humanitaire oorlogsrecht dan worden de misdaden nog groter en veelvuldiger gepleegd. Wat betreft 'n...
Is inderdaad wanstaltig Baudet had allang in een gesloten GGZ moeten zitten!...
@57 Dat ze je er maar snel van afgooien hier. Wat een smeerlap ben je....
@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@298 Letterlijk een verschil tussen dag en nacht, dat klopt. Daarom kan uw energie leverancier ook een mooi nacht tarief bieden.
Daar proberen ze onbalans tussen verbruik overdag en daarbuiten te verkleinen zodat er evenwichtiger geproduceerd kan worden.
@298 Onzin weer
Niks makkelijk te snappen aan
@292 : er waren 10 jaar geleden al waterstof auto die zelf konden tanken.
Denk aan een grote parkeerplaats net buiten de stad. Geen oplaadpalen, maar bijvoorbeeld oplaadpunten in de grond onder de auto. Of juist erboven, als een soort van bovenleiding.
Of tijdelijk nog low-tech: iemand die meteen als bewaking fungeert die handmatig stekkert.
Alles kan veel meer als één grote mierenhoop gezien worden.
In woonwijken is tijdens kantooruren parkeerruimte over, bij supermarkten is tot 16:00 ruimte over, bij bedrijven na 17:00.
Ik woonde naast een grote bank in een woontoren. Bij ons was er na kantooruren nauwelijks plek terwijl er op 50 meter afstand een lege (afgesloten) parkeerplaats was. Andersom was het bij ons overdag leeg.. Zeer inefficiënt ruimte gebruik.
Stel dat je 100% van de beschikbare parkeercapaciteit kan gebruiken, dan zijn er zelfs minder parkeerplaatsen in Nederland nodig dan dat er auto's zijn, omdat er altijd een deel onderweg is.
Dan zouden er echter veel extra km gereden worden om naar een beschikbare plek te rijden.
Daarbij kunnen er 50% meer autonome auto op dezelfde ruimte parkeren. Deuren hoeven niet open te kunnen, rijbanen op autonome parkeerplaatsen kunnen smaller en zelf deels afwezig zijn.
Plekje bezet? Die plek staat gereserveerd op het moment dat de auto vertrekt.
Stop met denken in beperkingen, technisch kan bijna alles, zelfs nu al, de autonome testauto's die nu rijden kunnen die allemaal. (alleen zelf stekkeren nog niet, daar is nog geen universeel systeem voor)
@302 Energie wordt opgewekt joules dus dat is ook de eenheid waar je voor betaald. En hoe langer je verbruikt hoe meer je verbruikt.
Men betaald dus voor Energie x Tijd =kW (Energie) x h (tijd).
AJ74 heeft dus gelijk (kennis niveau mavo / havo 2).
@304 Dus onzin weer
Ook voor jou
Niks makkelijker te snappen dan kwh omdat dat hetzelfde is
Blijkbaar is havo 2 te moeilijk voor jullie
@305 ben ingenieur energietechniek, fijne wedstrijd.
@306 Dat zou je dat dus moeten weten
Haha nog dommer dan
@305 Ik mis in uw beredenering trouwens ".. kwh omdat dat hetzelfde is "als ?
@305
De technieken kennis en de inbeelding wat het beteken gaat met dat energieakkoord .
Is zo ontzettend laag dat wel moet misgaan.
@307 Nee, slimmer, ik weet het, zeker wis-, natuur- en scheikundig beter dan u.
@308 Als wat denk je
Dus onzin om Joule te gaan gebruiken gewoon kwh
@311 Wat eerder geschreven is door AJ74 J = Ws.
Over tijd naar verbruik gerekend (per uur) k(ilo)Wh.
Joule is dus niet equivalent aan kwh.
@312
Dus is J wel gelijk aan kwh
Jammer weer
dus gewoon kwh aanhouden
@310 Blijkbaar niet en AJ ook niet
@313 Neen (k)Wh =(k)Jh.
Dicteer maar een natuurkunde wet welke dit weerlegt.
@315 Dat doe je zelf dus al
Neen (k)Wh =(k)Jh.
Dus gewoon kwh aanhouden
Het wordt er anders echt niet duidelijker op
@316 Physics 1, pagina 485
Neen, U stelt J = Wh, ik stel Jh = wat correct is.
kWh is voor verbruikt de juiste en meest logische notatie.
Nogmaals nu volledig :
@316 Physics 1, pagina 485
Neen, U stelt J = Wh, ik stel Jh = Wh wat correct is.
kWh is voor verbruikt de juiste en meest logische notatie.
@317 Muggezifter ik heb nooit gezegd dat het 1 op 1 hetzelfde is
Maar is wel dezelfde term voor verbruik en dus onzin
Gewoon idd bij kwh houden
@319 Maar niet gaan muggeziften als u deze maand 1 euro salaris ontvangt.
Geld = Geld, toch ;-DD
@320
Dat bepaal ik gelukkig zelf hoeveel salaris ik ontvang voordeel van eigen baas
En ja Geld of geld dat maakt mij niet uit
@321
hahaha
De meeste die in de politiek hun ,,geld,,, verdienen doen dat in de zogenaamde rapporten door simpel de coma verschuiven.
Moet je maar eens op letten als ze ons weer eens om de tuin willen leiden.
@322
Dit is mijn antwoord
bI" srcdoc="bI?autoplay=1>bI/hqdefault.jpg>▶" style="border:none; border-radius: 10px;margin-top:20px;margin-bottom:20px;" allowfullscreen>
Ik heb mij eens ingelezen.
En krijg het donker bruin vermoede het niet verstandig is om aan een gebruikte elektrische auto te beginnen nu.
De rest waarde na een jaar of drie zakt naar een 20%
Dat komt omdat de hybride accu veel constanter onderhoud krijgt door de aanwezige verbranding motor.
Dit heeft de vol elektrische niet, en de status van de accu is gebruikt onbekend.
Een accu analiste in de garage geeft slechts een moment opname
Dus afschrijving bij nieuwkoop ,,lijkt,, nu door het waterhoofd stimulering mooi maar wie zegt dat de staat het niet terug draait door de enorme kosten?
Ook gaan er ideeën mee spelen om maandelijks 100 euro batterij toeslagen in te voeren om bij gebruikte auto de prijs van nieuw accupakket weg te nemen
@303 Ik denk niet in beperkingen maar ben nu eenmaal realistisch. De plannen en verhalen zijn allemaal prachtig maar voorlopig hoor je niemand over de kosten om al die plannen op termijn te realiseren, en hoe men dit op termijn gaat ophoesten. Daarnaast lijkt het erop dat de gehele markt rondom het elektrisch laden opgeslokt dreigt te worden door een grote diversiteit aan kleine en middelgrote marktspelers. Men lijkt nu al niet in staat om voor een eenduidig systeem te gaan wat betreft de laad protocollen, of een gemeenschappelijk Europees betaalsysteem bij laadpalen. Er zijn nu al in 6 verschillende typen stekkers. Dit plan heeft op grote schaal alleen kans van slagen als er een soort Europese NEN norm komt voor laadsystemen, betaalsystemen en indien nodig ook het autonoom parkeren. Ik hoor iedere EV voorstander in halleluja stemming van de daken schreeuwen dat de technieken vooruitstrevend zijn en dat het allemaal de grote oplossing is van het CO2 milieu vraagstuk waar men nu een groot speerpunt van heeft gemaakt. Voorlopig zie ik persoonlijk in dat om dit alles een groot succes te maken men veel groter moet gaan denken dan op het gadget niveau zoals men nu bezig is, anders gaan al die prachtige mooie technieken en plannen uitlopen op een kater. Auto rijden is niet alleen je verplaatsen van huis naar je werk, maar heeft ook te maken met een goede mobiele bereikbaarheid met de rest van Europa en daarbuiten. Wat ik nu zie is alleen maar commercie en dwingende EU afspraken. Verder zien we wel waar het schip gaat stranden lijkt wel, en in de tussentijd gooien we bakken met geld over de balk omdat we geen afspraken maken om de gebruikte of aanverwante technieken omtrent het elektrisch rijden en alles wat daarbij komt te normaliseren. Indien men grootschalig over wil gaan op elektrisch vrachtvervoer zal dit zeker bittere noodzaak worden. Het grootse struikelblok zal zijn dat de gehele transformatie een geld verslindende operatie zal worden en daarbij komt voor Nederland ook nog het aardgas dilemma die de burger voor zijn kiezen krijgt. Noem mij een pessimist, realist of wat dan ook, maar grootschalig inzetten op EV ’s zal in de nabije toekomst nog heel veel problemen gaan opleveren, en het grootse struikelblok zullen de onkosten zijn.
@325 : Nieuwigheid, even wachten totdat de productiemachine van VW gaat draaien en er is een standaard. Iedere andere fabrikant die in Duitsland auto's wil verkopen zal zich aan de VW standaard aanpassen.
Ik ben zeker niet pro elektrisch rijden.
Vooral omdat ze op dit moment nog vervuilender zijn dan "gewone" auto's.
Niet omdat er technische problemen zijn.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.