@35 Ongeveer 1 op 30 miljoen mannen heeft een kleine huidplooi van minder dan 3 centimeter in plaats van een penis....
@33 wat als je niets hebt zitten tussen je benen?...
@31 ""Waarom zou je met bv een X je paspoort niet meer kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is? ""Dat zeg ik ook niet dat het niet kan. ...
Het is eigenlijk heel simpel:Met wat je tussen je benen hebt zitten dat bepaalt je geslacht en niks anders....
Je voelt je aangesproken he? "Tieft toch op" Bahahahahah XD...
Ow nog beter, Jullie trotsheid he? Kijk wat er hier mee gaat gebeuren voor de natuur **werkt gas demonstrerend de het graf in** Bahahahaha XD...
Ow en wat persoonlijke aanvallen of persoonlijk maken :D Heej jij rijdt toch een auto omdat je de milieu wil verzien? Bahahahah XD...
Ik rij geen Auto, dus ik ben het wel met Bop eens > Kan me geen tering interesseren, en alle jullie die er wel een reet om geven zouden daar een...
Het heeft ook wel degelijk met veiligheid te maken. Lekker met die terroristen, ipv hun gebruikelijke ISIS of Hamas outfit, nu met een boerka? ...
In ieder geval kunnen de Russen nu gaan nadenken over iets dat ze wél begrijpen....
uhs: Examenauto's moeten al sinds 2011 een navigatiesysteem hebben, maar het gebruik ervan was vooralsnog niet verplicht. Wel is het afrijden met een routeplanner al jaren een keuze-onderdeel bij het examen. In de praktijk gebeurt dit dan ook al geregeld.
Omdat het rijden met navigatie de standaard wordt, komen andere keuze-onderdelen te vervallen. Kandidaten hoeven niet meer op instructie van examinator naar een bepaalde plek te rijden. De clusteropdracht, waarbij verschillende routes worden gecombineerd, komt alleen nog bij uitzondering aan bod. Bijvoorbeeld als de navigatie niet goed werkt.
Kijk, daar zijn ze weer, de regels en uitzondering naar goed hollands gebruik.
uhs: Meer veranderingen
Het rijexamen wordt in maart ook op andere onderdelen aangescherpt. Zo vervalt de stopopdracht, waarbij de auto kort langs de kant van de weg moet worden gezet. In plaats daarvan moet de kandidaat een stuk recht achteruit rijden.
Ook de zogenoemde situatiebevraging verdwijnt. Bij dit onderdeel kon de examinator de auto stil laten zetten en een paar vragen stellen. Volgens het CBR worden de kandidaten hierdoor te veel uit hun ritme gehaald.
Ik moest beide opdrachten uitvoeren, en uit ritme halen? Flikker op man, weer een sneeuwvlok-vinkje!
Bezopen ze kunnen beter goed leren rijden zonder navigatie!
Lijkt er steeds meer op dat het Bleu-band examen word, als je genoeg zegeltjes hebt krijg je een rijbewijs!
Als je zie hoe weinig verkeersinzicht die jongeren hebben is te belachelijk voor worden!
Ze hebben totaal geen idee wat ze moten doen als de Tomtom kapot gaat, raken ze in paniek en ligt b.v. Amsterdam in het noord-oosten!
@2 , ik deel uw mening. Wat is er mis met borden kijken, onderdeel van het verkeer.
@2 , dan kijken ze op google-maps via de lultalie-peilzender in hun klauwen.
@4 ; Zie daar dan ook het probleem, een beetje sneeuwvlok kent geen wereld meer buiten het schermpje. Dus dan kan je ze beter leren de schermpjes goed te bedienen.
Ze gaan hierna sowieso toch wel met schermpje rijden.
Dat het leuk wordt, als zo'n apparaatje ermee ophoudt? Tja, is niet veel anders dan met standaard internet uitval of telefoonbatterij op. Dan 'eindigt' het leven en is er ineens de echte wereld, best eng.
'T is niet anders.
@5 , ik zal wel ouderwets zijn, maar ik heb nooit 100% vertrouwd op de navigatie in auto. Heb zon los ding, is wel handig als je onderweg veel omleggingen tegenkomt. Ik probeer zoveel mogelijk dat ding niet te gebruiken.
Wat u zegt, het worden nog speciale sneeuwvlokjes.
@6 ; Ik ben hierin ook van de ouderwetse kant, liever in de echte wereld vooruit kunnen en gewoon goed leren rondkijken, dan blindelings vertrouwen op techniek.
Kan niet wachten op een grote stroom uitval. (wil niet zeggen dat ik hoop dat het gebeurt - maar dan kan je pas zien wat dit aan heeft gericht met betrekking tot ons 'overleven' als soort.
@7 , dan gaan er doden vallen ben ik bang. Ook diegenen die aan de dialyse liggen en de generator heeft geen diesel meer.
@6 Wat mij betreft is dat niet ouderwets. Ik heb de navigatie in mijn auto nog nooit gebruikt. Bij lange ritten is het juist leuk om gewoon op de verkeersborden te rijden. Je kijkt van te voren op de kaart, en dan weet je genoeg.
@9 , dat probeer ik mijn vriendin ook nog eens duidelijk te maken. Een stad langs de route vooruitkijken. Zij navigeert meer op herkennningspunten onderweg.
@10 , "Zij navigeert meer op herkennningspunten onderweg."
Bij die schoenwinkel ga je links. Dan doorrijden en bij de Douglas weer rechts af.
En dan 100 meter voorbij dat winkeltje waar je die enige T-shirtjes krijgt.
@10 Haha, zo'n vriendin heb ik dus ook. En toen was er plotseling een omleiding, of is het herkenningspunt er niet meer/niet meer te zien.
En dan moet de man met zijn superieure richtingsgevoel weer de dag redden.
Met d ekomende generatie gaan we een keer het probleem krijgen dat niets meer loopt zodra de "app" het begeeft.
Een kassiere die nog zelf het wisselgeld kan uittellen zonder dat het voorgerekend wordt, is nog maar een zeldzaamheid.
@13 , idd, is spaarzaam dat terugrekenen.
@11 , bij Utrecht is het idd, na "the wall" // oracle van de A2 af ja.
@12 , Mooiste wat ik ooit heb meegemaakt met vrouwlijke eigenwijsheid.
Een vrouw die wel op de navigatie reed, vervolgens het tegenovergestelde deed van wat de navigatie zei (want uiteraard wist ze het beter. ), natuurlijk volkomen verkeerd terecht komen, maar daar dan vervolgens die "kut navigatie" de schuld van geven.
@15 ; Mijn vrouw zou het met haar eens zijn.
De navigatie werkt eerst niet mee in het plan en als kers op de taart vertelt hij ook niet hoe uit de gecreëerde situatie te komen. Vreselijk, die apparaatjes
@15 ; gewoon ter interesse..
Gaat ze bij 'keer om' ook terugpraten? 'Dah kan nie!' (en eventueel versterken met wat scheldwoorden?)
Vind dat persoonlijk altijd het mooist.
@17 , een vrouwelijke navigatie zou mooi voor ze zijn. 72uur praten over de emoties dat de bestemming in het verschiet ligt, ipv het pragmatische.
Er zou meer aandacht aan rijden in alle omstandigheden mogen komen, zoals rijden in het donker, bij regen, bij sneeuw etc. In de grensstreek zou ik het aanbevelen om ook in Duitsland en België te oefenen en dit te examineren, omdat er toch wat verschillen zijn. Zelfstandig rijden is prima, maar dat kan ook door de borden te volgen of de weg uit je hoofd te kennen.
Navigatie systeem hier in de auto weet helemaal niks als mijn vrouw naast mij zit
als dat ding zegt dat we ergens af moeten slaan begint zij te bleren NEEE je moet rechtdoor
Zij weet het altijd beter dan de kaart of het navigatie systeem
@2 "Ze hebben totaal geen idee wat ze moten doen als de Tomtom kapot gaat, raken ze in paniek en ligt b.v. Amsterdam in het noord-oosten!"
Ja, ook eens een gesprek gehad met een meiske van rond de 30, dat beweert absoluut niet zonder te kunnen. Als je een beetje je topografie kent, dan kom je er altijd toch weer uit. Van Aken terug naar Heerlen en in Kohlscheid terechtkomen. Met het bordje 'Kerkrade' kom je ook weer thuis.
@9 Staat die net standaard aan in een tesla?
@22 Die staat niet standaard aan, want navigatie werkt pas als je een route hebt ingevoerd.
@23 Dacht dat die sowieso de kaart weergaf op je "ipad" of op je dashboard.
@24 Alleen als je hem daar op hebt staan. Als je hem op het informatie scherm hebt staan, zet de auto uit, en start hem weer, komt het informatiescherm gewoon weer tevoorschijn.
@18 ; Haha, dan komen ze nooit op de plaats van bestemming, of ze blijven in de auto zitten.
'was zo'n goed gesprek'
Waarom anno 2019 nog een rijbewijs halen? Benzine/dieselauto's worden heel binnenkort verboden. En Tesla's zijn voor de happy few die het kunnen betalen.
@27 , zelf rijden wordt daarnaast onbetaalbaar, en misschien zelfs nog verboden.
@28 Ja hoog tijd dat ze F16's gaan inzetten om gasgestookte huizen te bombarderen en die benzine en diesel auto's moeten op de snelwegen met tanks geplet worden. Wie niet horen wil moet maar voelen niet waar!
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.