podcast https://www.youtube.com/watch?v=hp6ywkrT4dU&ab_channel=Al-Monitor...
Mensen die dergelijke truien dragen kan ik gewoon niet serieus nemen XD...
> @1 > https://cdn.discordapp.com/attachments/819268526803386438/1230980526005944451/image.png?ex=66354af3&is=6622d5f3&hm=7d7ece341590d162a9cf...
@18 Ben ik op lange teentjes gaan staan? Of is het moeilijk voor je om te discussiëren? Zomaar een vraagje hoor, want ik begrijp je reactie nie...
@58Wie helpen? China of Taiwan? :) Vergat ik te duiden.....
In ieder geval drie alinea's die te lezen zijn....
@36 Daar komt Baudet ineens heel goed over. Hij blijft een mysterie voor me....
Maar beter als christen ergens op stemmen anders moet je straks met de trein mee, we weten hoe 😐het OV en de NS makkelijk iedereen brengen w...
@17 Het is wel goed met je hoor Afrikaan,. Tell some who gives a fuck. Ajuu! ...
"Spekman" is dat al in het Berbers vertaald ... 😎...
hoeveel zijn er ondervraagd ??
"ongeveer de helft van de nederlanders"
mij niks gevraagd in ieder geval.
speculaties, dom gel*l, dikke duim, hersenloze nos uitspraken....
2 op de 3 dus niet.
Prima als het groeit, maar dan wel op zee.
Las net ergens dat er dan wel eerst wat windmolens moeten worden verplaatst, maar dat is een makkie.
@2
dat wilde ik net tikken
de nos probeert het leuk, maar wij zijn niet achterlijk, zoals ze schijnen te denken. 2 op de 3 wil het nie.
@4 nou ja, u kan ze de aanname niet kwalijk nemen toch?
@4 uit t 1 volgt het ander, dus wat is je punt
@5
proberen kan maar lukken is een tweede.
@6
als je dat niet snapt,
** gebruiker verwijderd **
Uit het onderzoek zelf:
• Circa een derde (35%) vindt dat het aantal vluchten vanuit en naar Nederland de komende jaren moet kunnen groeien
• Nederlanders die voor groei zijn, motiveren dit vooral op basis van economische belangen
Reeds op 14 oktober 1998 was al bekend dat Schiphol als banenmotor een druppel op een gloeiende plaat vormt.
Nog maar drie jaar eerder, in 1995, werd er meer dan 30 miljard in de luchthaven gepompt. En de afgelopen jaren gaat het met rond de twee miljard euro per jaar gewoon door.
https://www.groene.nl/artikel/banenmotor-schiphol
https://www.trouw.nl/home/-bij-schiphol-praat-men-niet-over-de-kosten-~abcf962c/
https://www.rtlz.nl/algemeen/binnenland/artikel/4453946/vliegen-belasting-vliegtickets-duurder-2-miljard
De vervuiler betaalt in deze sector niets. De burger zoekt het maar uit, terwijl centra zoals die van Amsterdam worden vrijgemaakt van vrachtverkeer vanwege de uitstoot.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/10/als-een-boeing-747-opstijgt-komt-even-veel-fijnstof-vrij-als-uit-een-miljoen-vrachtwagensnrc-checkt-a1587736
En dan zijn er dus nog steeds mensen die denken dat Schiphol geld genereert...
@1 1645 respondenten. Staat gewoon in het onderzoek.
En het leuke aan statistiek is dat je onder de juiste voorwaarden niet meer mensen nodig hebt om over de hele bevolking uitspraken te doen. Niks hersenloos aan dus
juiste voorwaarden, NOS, 1645 respondenten moeten dan de helft van NL vertegenwoordigen ??
ik haak af..
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.