@2Ik denk dat zoiets inmiddels al gebeurt ...
Zou een overvliegende C-130 van de KLu echt meer gevaar opleveren dan een laagvliegend vliegtuig van Transavia, Ryanair, TUI, Corendon? Of i...
@3 Helaas. . . VOL En wat mijn buurtjes aangaat, zij zijn het inmiddels ook aardig zat aan het worden. Zij begrijpen heel goed dat het o...
@1 Jij hebt toch ook zulke fijne buurtjes? Geen plek bij jou in de buurt voor deze mensen?...
Het zijn blijkbaar niet de snuggersten die dit beleid doorvoeren. . . ....
https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/hugo-de-jonges-zoveelste-zeperd-economen-ontmaskeren-woonministers-wanbeleid...
@23 . De tekst verdween ? Heel herkenbaar . Er staat ons nog wel het een en ander te wachten aan openbaringen. Zeker nu we met de eiwit-analyse...
Weten we nu wat wehebben binnengehaald?...
Meer maar aan langs een windturbiene op de noordzee....
Bizar! 90 procent van seksuele uitbuiters heeft een migratieachtergrond: "Zullen geen Zweden en Canadezen zijn!"https://www.dagelijksestanda...
Toch is een machinist wel handig, mocht de software op hol slaan.
Ik heb het gezien. Vorig jaar zijn ze al ermee gestart met een machinist er naast en nu zijn ze begonnen met een lege locomotief zonder lading. Het plan is om alle treinverkeer autonoom te laten rijden zodat ze salaris van machinisten niet meer kwijt zijn, en geen getraumatiseerde machinisten door steeds meer zelfdodingen. Een lege locomotief stopt namelijk niet. Scheelt weer 2 uur tijd bij zelfdodingen. En slaat hij op hol dan kunnen ze hem op afstand uitzetten.
Als goederen vervoer goed loopt gaan ze over op onbemand personenvervoer. Dan gaat er eerst een belletje en 10 seconden later gaan de deuren dicht en rijd de trein weg net als in Japan.
@1
Of een overenthousiaste puber-hacker
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.