En in deze post geeft hij een radicale klimaatactivist die niet gelooft in de kracht van innovatie (daar zijn er nogal veel van) een goede veeg ...
Devon is een interessant account om te volgen, vind ik. Ja, hij gebruikt ook AI om afbeeldingen te maken (van katten). Maar niemand is perfe...
Nou, dan moet Walmart of zo maar snel in brand gestoken worden. Toch?...
@13Maar ze daar sensureren ze ongewenst nieuws!!Oh .. laat maar.....
@41 m post@49 MalinoisTechnisch gezien mengt Soros zich in. Weet ik niet of hij ook sturend optreedt of alleen als geldschieter. Politici ...
@41 m post@43 Querido notIk schreef al "De snelweg blokkeren is een misdrijf." Maar omdat ik druk bezig was de andere taktieken van XR te ...
@13 Haha... eigenlijk moeten we het woord bij de daad voegen en emigreren. En dan mogen al die toppers die pro migratie zijn het hier rooien met...
Dat hoeft niet want ze zijn hier vrijwillig dus niets houd ze tegen om lekker terug te gaan ....
Dit gaat de verkeerde kant op. Dirk moet zorgen voor voldoende beveiligers in de winkel. Zij zijn opgeleid om op een goede manier in te grijpen....
@12 Inderdaad. Nu je het zegt. 💡...
Dat geeft te denken.Waarvan acte.
ben wel benieuwd of er dan ook gekeken word of ze voldoende mee genomen hadden om een uitwijk vliegveld te kunnen berijken.
daar moet altijd een ruime marge in zittten, daar word nog wel eens mee gesmokkeld, elke kilo extra brandstof die ze mee nemen kost ook weer extra brandstof om de lucht in te krijgen....
@1 een vliegtuig moet het volgende vliegveld halen en daar een bepaalde tijd in de lucht kunnen cirkelen (ik dacht iets van 20 minuten of een half uur)
Het ziet er naar uit dat het hier gewoon volgens de regels gegaan is en dat het vliegtuig de verplichte hoeveelheid extra brandstof bij zich had.
iedere liter extra brandstof wat je bij je hebt zorgt ervoor dat het vliegtuig zwaarder wordt en het verbruik hoger wordt. (om met 10 liter extra brandstof aan te komen heb je dus iets van 11 of 12 liter nodig en die vliegtuigen gebruiken echt veel brandstof.
Ook mag een vliegtuig niet te veel brandstof bij zich hebben als het land
Dit voor brandgevaar als iets fout gaat en daarom zal een vliegtuig in de lucht brandstof moeten lozen als het te veel heeft. (dit gebeurd vaak bij een noodlanding en zeker als deze net na opstijgen is omdat dan de tanken het volst zijn.) (Bij de Canarische eilanden zal een vliegtuig altijd lozen voor het landen omdat de volgende dicht bij zijnde vliegveld pas terug op het vaste land is en daar in zee bij het loos gebied is er echt een vervuiling)
@2 omdat ze een mayday (noodoproep) hebben gegeven wordt dit zeker uitgezocht.
gelukkig hebben ze bij de luchtvaart veiligheid heel hoog staan en zoeken ze heel veel uit.
Alles wordt gedocumenteerd en ook gebruikt om de zelfde problemen bij alle maatschappijen in de toekomst te proberen te voorkomen.
Ik dacht dat dit alleen bij Ryanair voor kwam?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.