@18 Het is noodzakelijk om strijdende partijen aan te spreken als zij het oorlogsrecht overtreden. Hamas overtreedt het oorlogsrecht maar dat is...
De fascist Baudet word gewoon regelrecht betaald door de oorlogsmisdadiger en dictator Poetin Oppakken voor landverraad dat gore zwijn...
@17Nee. Ik ben daar nooit aan afgestudeerd. Jij?Maar dit is ook een uitzonderlijke situatie.Israël heeft ook niet te maken met een agre...
Pleuris tuig. ...
Zwakzinnige klootzak. Jammer dat hij niet ter plekke afgerost werd. ...
niet mee bemoeien, gewoon doorlopen/-klikken...
@4Die omgebouwden willen perse tegen echte vrouwen spelen....
@13 u vindt dat er geen praktische problemen zijn of dat wij in nabij toekomst daar tegenaan lopen met verandering in demografie?...
@16 Je begrijpt kennelijk niet wat oorlogsrecht is....
Niks bedreigends aan de woorden van Baudet. Ik zie het probleem totaal niet. ...
"Planned-Opolis" groene toekomst visie;
Recent de tv-serie "Incorporated" gezien, met ook wel een profetische visie.
Menig vvd-er wrijft zich nu al in de handen wetend dat straks de weg een stuk leger wordt.
Dat is toch duidelijk uit de aanvallen op de Europese auto-industrie, die maar door en door gaan, net als de aanvallen op Nederlandse boeren.
@4 , precies. Dan kunnen er weer meer datacenters, distributiecentra, zonnepaneelparken en windmolentjes geplaatst worden. Duurzaam? Proest.
daar zijn ze naartoe aan het werken en ze liggen op schema.
Hoeft niemand bang voor te zijn Duitsland en Frankrijk zullen beslist niet toelaten dat hun industrie onder al dat milieu gezwam leid!
Wel prettig dat het rifraf dan van de weg af is. Heeft ons soort mensen de ruimte.
Dat worden dan alleen nog aso-bakken en de zogenaamde "mini's" op de weg.
@7
Laten we hopen dat die gedachte zegeviert maar volgens mij lijdt de industrie er al onder en in deze donkere deugtijden sta ik nergens meer van te kijken. Immigratie en milieu zijn tegenwoordig een soort religie geworden en er zijn inmiddels genoeg (roekeloze) bestuurders en politici die bereid zijn om alles hier voor op te offeren.
Dit was de reden dat praktisch alle autofabrikanten gingen sjoemelen met milieueisen. Ze moeten maar dan ook moeten aan de eisen voldoen en kunnen dat eenvoudig niet. Daarom gingen alle fabrikanten sjoemelen. Nu moeten alle auto's aangepast worden en lopen ze een stuk slechter wat bij een volgende APK weer stiekem word bijgesteld. De volgende serie auto's moeten echter wel aan de steeds strengere eisen voldoen dus worden dan steeds duurder.
Wat mij ook grote zorgen baart is de grote groep onderdelen die Turkije maakt van belachelijke kwaliteit. Vooral het met Ford lijden er veel onder maar ook andere merken. Ik spreek dagelijks een Ford monteur die in België voor een kleine garage werkt en die klaagt steen een been erover. Veel auto's worden terug geroepen voor een onderdeel wat slecht is en dan moet hij alles aanpassen. Een katalysator voor 3 euro zegt hij dat kan toch nooit goed zijn? Troep bouwen ze daar in en alles gaat stel stuk. Net als autolampen van de Action die 2 maanden mee gaan.
@12 , imitatie uit China (ophangingen voor oa. VW) om te janken, gaat maar 1 jaar mee, ook puur voor de apk. De milie-eisen zijn eigenlijk redelijk doorgeschoten. EGR, hoe verzin je het? Dieselblokken worden minder warm dan de oudere types,
Haha, bangmakerij van de branchevereniging.
CO2 problemen moeten nu echt worden aangepakt.
Dan moet je niet gaan talmen met teksten over 'elite speeltjes', maar investeren in de ontwikkeling van fijne, goede, mooie en goedkope elektrische autos.
Want geloof me, de branchevereniging roept dit alleen maar om hun CO2 brakende monsters nog veel langer te kunnen verkopen.
Ennuh, kost de energietransitie geld? Zeker.
En moeten 'we' dat betalen? Natuurlijk, het geld moet ergens vandaan komen.
En burgers ook? Burgers ook. Net als bedrijven en overheden.
Is dat lastig? Jazeker.
Maar met bangmakerijen over elitespeeltjes schieten we niet zo veel op.
Met zinvolle gesprekken over de verdeling van de lasten wel.
/
@13 triest gewoon. Ik rijd in een oude Xantia uit 1997. In die tijd maakten ze nog goede auto's. Weinig onderhoud en als je de vering goed bijhoud (wat in de garage niet goedkoop is) een sublieme wegligging.
@11 Duitsland en Frankrijk zullen wel moeten anders zitten ze met een werkloosheid van 30%.
Maar los daarvan je weet natuurlijk niet wat die elite-zolen hier doen, dat zie straks het eerst en Amsterdam en Groningen!
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.