@8 Ook weer zo voorspelbaar. Gaap....
@10 Even in mijn glazen bol kijken. Zometeen reageert hij en gaat hij je bewering ontkennen. Hij geeft heus, eerlijk waar, echt om asielzoekers...
@1 Jij vindt het blijkbaar allemaal niet zo erg. Waarschijnlijk omdat het uit de hoek komt waar jij je wel thuisvoelt. Maar o wee als het ander...
@9Ach ja. Dat die lui nog durven reageren op een bericht als dit. Het interesseert ze geen bal, enkel hun eigen hachje. Je hoeft geen psycho...
@6 Voorlopig ben jij weer degene die niet weet hoe snel hij een negatief bericht over asielzoekers erbij moet zoeken. Over "oeverloos afzeiken"...
@5Aanvulling: niet alleen Baudet en aanhangers. Ook Wilders en aanhangers....
@1 En de laffe minner, heeft nooit fatsoenlijk onderwijs genoten. . . . Een ziek, wegkijkend gedrocht. . . ...
@6Allereerst: ik geloof er niets van jij, @2 en @3 zich bekommeren om het welzijn van asielzoekers en statushouders. Jullie willen NUL vluc...
De top van het Rode Kruis verdient heel veel misschien kunnen die wat beschikbaar stellen.Nu willen ze liefdadigheid bedrijven uit de beurze...
Met dank aan de EU.
Tot begin jaren negentig van de vorige eeuw was zowel het beheer als de exploitatie van het spoor in handen van NS.
Onder druk van de Europese regelgeving werd NS in 1995 gesplitst.
NS zelf pakte de exploitatie van het vervoer op.
De voormalige NS-afdelingen Railinfrabeheer, Railned en Railverkeersleiding namen aanleg, onderhoud en beheer van het spoor op zich.
Dat deden ze rechtsreeks in opdracht én voor rekening van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. Formeel maakten ze nog onderdeel uit van NS.
Het bekende gemis aan gezond verstand bij het ministerie van Infrastructuur en Milieu., en prorail.
Kan me dat verhaal herinneren bij het spoor in Leiden, heeft ook miljoenen gekost.
@1 , kennis/kunde op middenkader en hoger niveau is weggepest en vervangen door bedrijfskundigen.. . . . . . .
Nou, mooi toch ? Als al die miljoenen er steeds maar weer zijn ?! Lekker rond blijven pompen want dit gaat toch wel door ! Ondanks al die (#NON) deskundigheid die er achter huist. En niet alleen in deze casus. Gewoon jezelf niet afvragen waar deze miljoenen weer vandaan komen. Mss een beetje kort door de bocht maar vind het (al)weer niet nodig om het tipje van de sluier op te lichten. Moet natuurlijk wel, ook in dit geval, de #gebruiker ........ O nee ! Geen tipje.
Het zijn geen handige jongens. Bij het Rijk en Pro rail zitten domoren. Iedereen profiteert er van.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.