Betaalmuur.Saai? Het is een slagveld waar men elkaar bijna te lijf gaat voor een paar vierkante meters en een dak en een schuld die bijna ni...
...."“Onze schapen sterven; onze kinderen worden vergiftigd door de dampen”, zegt Hasan Abdallah, een Arabische boer in de stad Tell Brak, t...
En weer achter een betaalmuur. ...
@159 Mispoes. De angst is irreëel want de spin mag dan bestaan maar de angst ervoor is onnodig omdat de angst op niets gebaseerd is. Een p...
Christ kan beter zijn Klep houden. Het is ook bij hem een natte vinger in de wind. Daarbij kan je beter iets overschatten dan onderschatten. Dus...
@4 Je moet toch wat om de laatste kijkers van de buis weg te jagen....
Ik heb helaas niet ze veel vertrouwen meer in de zogenaamde westerse experts.Ze zijn wel meesters in miscalculatie....
i.pv die bespottelijke walgelijke lentekriebels, kunnen ze beter behalve Taal en rekenen ook assertiviteitstrainingen geven, jongeren va zeg 6 j...
@103 Wat een desinformatie. Decennia geleden werd het verboden om nog langer ambtelijk de religie van iemand vast te leggen. Dus die 5% mag je...
Picture This - Act of Innocencehttps://www.youtube.com/watch?v=CVTgvAzQQRo...
Het bekende gemis aan gezond verstand bij het min. van verkeer en waterstaat, en prorail.
En met dank aan de EU.
Tot begin jaren negentig van de vorige eeuw was zowel het beheer als de exploitatie van het spoor in handen van NS.
Onder druk van de Europese regelgeving werd NS in 1995 gesplitst.
NS zelf pakte de exploitatie van het vervoer op.
De voormalige NS-afdelingen Railinfrabeheer, Railned en Railverkeersleiding namen aanleg, onderhoud en beheer van het spoor op zich. Dat deden ze rechtsreeks in opdracht én voor rekening van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. Formeel maakten ze nog onderdeel uit van NS.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.