In het lijstje ernaast staan al wat klusjes voor hem, naast het opsporen van Bouterse....
Dit wordt herrie in de tent. . . . 😏...
@13Doe niet zo dom Bennie Bob, als je ze voorbij loopt zie je die telefoon een meter uitsteken onder die hoofddoek, en als ik dan achterin ben...
Als ik die chagrijnige koppen van de 50+ers zie dan zou ik het zelfs verplicht willen stellen! 😀...
De stervende zwaan in het zwanenmeer....
67 is normaal volgens Den Haag.Maar die zijn niet van deze wereld.Ga eens een week met een echt zwaar beroep mee. Bv stukadoor stratenmaker ...
En waarom ook niet? IS hed niets urgents te verhapstukken en als je bakken met geld kunt krijgen, en als het misgaat 70 maagden is dat wel een g...
@11 Ooh kijk das weer typisch een links dingetje, gaan discussiëren over de vorm van kritiek.abnormal of abnormaal.... tja een tiepvout...
Lievert waar is mijn dokters uniform ? We gaan zondag niet naar mijn ouders, we gaan zondag eitjes zoeken en daar gaan we heerlijk de gehele...
De politie moest een hamer mee kregen. Met telefoon achter het stuur. Wordt de telefoon stuk geslagen. ...
Mooi zo.
En nu weer de realiteit: hoe zit het precies met dat pact en hoeveel moeten wij ècht meer gaan betalen in 2019?
Dus in 2011 heeft de Overheid (rijksdienst voor het wegverkeer) wederom liggen slapen ! Opnieuw bewijs dat de Overheid totaal ondeugdelijk is !
Was een te verwachten conclusie. De staat dekt zich in. Doet mij denken aan een voorval tussen schilders en de eigenaar van het Catshuis.
Hoe zit het met al deze voertuigen die overal in de grote steden rondrijden?
https://www.google.com/search?q=elektrische+fietsen+voor+kindervervoer&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwixyIzhz5zfAhVP26QKHbc8AUEQ_AUIDygC&biw=1080&bih=623#imgrc=wuERZKiT6oOQlM:
@4 , hm. idd ja....
De GoCab moet zelf worden aangedreven, dus trappen zoals een fiets. De Stints rijden compleet op een motortje. Dat is een verschil.
Dit is allemaal goedgekeurd.
https://www.tmannetje.nl/
@6
Scootmobiels ook zijn dus ook gevaarlijk.
@3
Klopt.
@8 Daar worden geen andere personen mee vervoerd en de burgers die worden aangereden moeten daar maar mee leren leven.
De rijksdienst voor het wegverkeer heeft behalve de Stint ook de scootmobiel goedgekeurd terwijl die net zo'n idioot remsysteem hebben!
Iedereen weet dat wanneer mensen schrikken ze automatisch de handen samenknijpen en dan toch krijgen deze voertuigen een goedkeuring is vragen om moeilijkheden!
Als iemand al geen bewijs voor het besturen nodig heeft met zoveel kinderen erin ben je al fout bezig.
Overheid komt ook niet schoon weg in deze.
uit stukje telegraaf.nl;
„We moeten ons afvragen hoe het kan dat dit vervoersmiddel in eerste instantie de weg op mocht en er vervolgens geen enkel toezicht op was”, zegt VVD-Kamerlid Dijkstra.
Goh, hoe liberaal weer. Mooi he? privatiseren.
@2 Is dat zo? Of was de linkse druk om die elektrische doodskisten goed te keuren hoog, omdat men lekker groen wilde doen?
* Verwijderd door de redactie *
@15 , > uiteaard nummer 14
Hetzelfde geldt ook voor de slimme gasmeters die eigenlijk af moeten worden gekeurd omdat ze onveilig zijn. Die de radar uitzendingen.
Levensgevaarlijk?
Vandaar dat er in de afgelopen 7 jaar tientallen, wat zeg ik, honderden doden zijn gevallen.
Oh wacht, dat is helemaal niet gebeurd.
Wat is het enige actieve moment van een top ambtenaar ?
Het moment dat zijn te luxe salaris wordt gestort.
Dezelfde levensgevaarlijke en idiote stop zit op alle scootmobielen. Maar ja die bevolkingsgroep is al te groot.
De overheid heeft het apparaat goed gekeurd voor de openbare weg. Dat betekend echter niet dat het apparaat ook daadwerkelijk veilig is. Zeker niet als de fabrikant erna gelijk weer aan het apparaat gaat lopen rammelen. Een zwaardere accu er in en wat aanpassingen naar zijn eigen goeddunken. Waarna hij weer VERPLICHT was om het apparaat te laten herkeuren. Wat hij geweigerd heeft.
Ook de bevestiging van de nulkabel is zeer ondeugdelijk. Deze kan losschieten waardoor het apparaat met 18 KM per uur doordenderd en niet stopt voor de accu leeg is. Dit was niet te zien door de overheid.
Ook is gebleken dat de rem aan dezelfde kant zit als de gashendel met als bij motoren dus ging er bij de overheid geen lampje branden. Op de motor en scootmobiel werkt het ook zo. Echter bij calamiteiten moet je het stuur loslaten en remmen. Een mens houd echter het stuur krampachtig vast. Daarom moet de rem aan de andere kant komen en moet de remweg met vol gas terug gebracht worden naar 3 meter. Ook moet er een noodknop OP het stuur die je kan bedienen zonder het stuur los te laten. En dan zit je met het punt straling. Het apparaat moet volledig tegen straling van een overweg beschermd worden.
Dit zijn de punten die volgens de minister aangepast moeten worden. Dus eerst alle duizenden stints terug roepen, aanpassen en dan weer laten herkeuren stuk voor stuk en dan terug naar de klant.
En zoals @ 20 zegt dit zit gedeeltelijk ook op scootmobielen dus daar moeten dan ook aanpassingen voor komen. Gas en rem mag niet aan de zelfde kant.
Dan nog is er een onderzoek door het NFI naar de dood van die kinderen en de oorzaak. En het onderzoek door de recherche doordat de fabrikant stelselmatig weigerde na gebreken de stints terug te roepen en alle duizenden aan te passen. Dat zou zeker 50 man personeel kosten en dan het transport nog. Dan praat je over tonnen schade. Maar door die weigerachtige houding word hij nu zwaar aangepakt. Daardoor zijn er doden gevallen die bij eerdere aanpassing voorkomen hadden kunnen worden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.