Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken....
@2Doe ik ook. Behalve bij de islam dan natuurlijk want dat is zelf een totalitaire, racistisch en gewelddadig religie en samen met extreem lin...
Wat een aardige mensen. Binnenkort komen ze misschien bij jou in de straat wonen.Maar maak je geen zorgen we hebben genoeg politie op straat o...
@18 Je hebt het over iets anders. Dus nog maar eens: "Gemeenten hebben de wettelijke taak om de mensen die een verblijfsvergun...
@96Nou dat wil ik nog wel eens naast elkaar leggen, hoe vaak ik links meestuur of jij. Dat verlies je met grote sprongen en dat weet je zelf...
@50Je vergeet dat die ellende vaak komt door hun eigen cultuur, religie of levenswijze die ze hier gewoon voortzetten met alle gevolgen van di...
Slim van de scholen. ...
@17Nog maar eens:Voorrangsregels bij woningtoewijzing, wordt door gemeenten bepaald en is dus NIET bij wet geregeld.Mensen die zich gedisc...
@94 Ik kijk graag verder dan mijn neus lang is dus waarschijnlijk zoek ik vaker iets op dan jij. Ik wil namelijk graag betrouwbare informatie e...
@11Ja, dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn, en dat de woke leeghoofd praters dan zijn ideeën vertalen in een beleid wat voor nog meer p...
Is ook te gek voor woorden
Ze willen het CO2 terug dringen
En tegelijkertijd een vliegveld uit de grond stampen met de nodige vluchten
Meer vluchten want dat is de bedoeling
ben blij dat ik toen NEE heb gezegd tegen deze toetreding...
Goddamned
wat een incompetente zelfingenomen klootviolen zijn het hier.....
Op de knietjes jongens : brussel roept !!
hyporcriet zooitje daar in Brussel. als Schiphol uit wil breiden, hoor je daar niemand over in Brussel
Even afgezien van de milieuaspecten, waar haalt "Brussel" de gore moed vandaan om ons te vertellen van waar wij onze vliegtuigen willen laten vertrekken?
@1 Inderdaad. Zitten we op nog meer vliegbewegingen te wachten?
Hopelijk pakken de "gele hesjes" het op en wordt er accijns en BTW afgedwongen op kerosine en kan "ons" kwartje van Kok teniet worden gedaan en kan er worden geïnvesteerd in meer spoorrails..
De vervuiler betaalt. Dat geldt helaas nog steeds niet voor de luchtvaart.
Nederland wordt al niet meer bestuurd door Nederland, maar door Brussel.
Het is geen wonder als de EU straks gaat instorten.
Het waterhoofd in Brussel bemoeit zich overal mee, zodat de hele EU straks doodziek is.
ik mag hopen dat het hele feest word afgeblazen.
In dit geval ben ik blij met Brussel.
Weg met vliegveld Lelystad!!!
Verpesten van onze toch al schaarse natuur op de Veluwe door lawaaioverlast en uitstoot.
Gaat helaas gewoon door denk ik.
@1
Kom niet aan de vakanties van de linkse elite! Zij hebben het, vinden ze, meer dan verdiend omdat ze de rest van de tijd roepen dat de anderen fout zijn.
@1
Omdat met al die drukte in het luchtruim er wel internationale regels moeten zijn .
En men vanaf Lelystad of Schiphol niet alleen vluchtjes boven Nederland maakt .
En omdat luchtvaartmaatschappijen ook rechten hebben en naar een rechtbank kunnen stappen .
Ook als het ons niet past.
@10
Want de rechtse elite vliegt nooit?
Wilders fietst altijd naar de bestemming van zijn vele reisjes ?
Als er eentje is die bijna nooit op het werk is door zijn bezoeken aan zijn vrienden is hij het wel.
@11
Het gaat trouwens niet over het vliegen maar gewoon over het verplaatsen van vluchten van maatschappijen van Schiphol naar Lelystad waar die maatschappijen tegen zijn .
Niks van begrepen maar jij bent je onzin over links weer lekker kwijt ook al slaat het helemaal nergens op.
Als er iets onderhevig zou moeten zijn aan internationale regelgeving dan is het wel de luchtvaart.
Daarnaast is al tientallen jaren duidelijk dat luchtvaart in Nederland een vrijstaat is: geen kabinet of minister die in staat is gebleken deze sector onder controle te krijgen.
De reden dat Brussel tegen is, is omdat het niet wil dat bedrijven gedwongen worden door een overheid. Nogal liberaal dus: minder inmenging van overheid.
Ik vraag me af of de mensen met anti-Europese sentimenten dat beseffen.
Daarnaast is Lelystad niets meer en niets minder dan weer meer groeigroeigroei terwijl er nergens economische motieven zijn te vinden die die groei legitimeren.
Redenen om krimp te bewerkstelligen zijn er echter zat (vervuiling, gevaar, herrie, kosten) maar daar gaat déze discussie dus niet over.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.