Meer, meer, meer.Stap toch op, man....
@46 Als ze hier mee konden lezen dan zijn ze wat taal betreft al aardig ingeburgerd 😁...
@6 Dat is de moeder toch. Het artikel ging over de dochter....
@5 Zolang ze maar opletten en naar de weg kijken is het geen probleem , of heb je problemen met kleine mensen?...
Ik denk niet dat ouderen daar tussen willen wonen wat natuurlijk goed te begrijpen is....
Thuis willen ze niet vechten, maar in Europa wel ... 🙃...
Dubbel, zie deze koppeling:https://www.nieuwskoerier.nl/news/977417-gebiedsverbod-pegida-voorman-in-arnhem-teruggebracht-naar-drie-weken...
@37 dus die Spreidingwet zal tegen 2026 in gaan. Nederland onaantrekkelijker maken? Als de mensensmokkelaars en landverlaters een hier zoude...
Dus duiken ze allemaal hierheen....
@4Ik denk dat ze wel weten van wie de honden waren. De hondenpaspoorten zaten in de tas en daar staan ook de gegevens van de eigenaar op. En d...
* Verwijderd door de redactie *
Elitair feestje straks, vliegen.
Halsema, klaver , rosenmuller etc tsja die kunnen wel ..
Aan de belastingvrije brandstof voor vliegen dient op zo kort mogelijke termijn een eind gemaakt te worden, idem voor de grote industriele afnemers van stroom en gas, maar dat is een ander issue.
Landen hebben vlak na WO2 afgesproken dat de kerosine niet belast moet worden om het globalisme te bevorderen. We zijn nu 70 jaar verder, andere vervoersmiddelen zijn zo ongeveer doodbelast (en kunen niet concurreren met vliegen) en de burger wordt gedwongen tienduizenden Euros uit te geven aan de energietransitie - die afspraak van 70 jaar geleden lijkt me niet meer van deze tijd. Tijdens en na 9/11 mocht er boven de USA een tijdje niet gevlogen worden - het rapport dat de natuur daar zichtbaar/meetbaar van opknapte is gauw weer verdwenen om de vliegindustrie te beschermen.
@3
Dat is dan wel iets dat wereldwijd op gelijke wijze ingevoerd moet worden, anders werkt het averechts.
@5
Je moet ergens beginnen, als iedereen op elkaar blijft wachten gebeurt het nooit.
Kan de groei van de luchtvaart samengaan met een leefbare planeet? Nee!
@6
Als een land die belasting invoert maar een ander land niet, dan ga je krijgen dat vliegtuigen op een plek waar brandstof goedkoop is meer tanken dan ze nodig hebben voor de vlucht. Daardoor nemen ze een paar ton aan dood gewicht mee wat de uitstoot weer doet stijgen.
@7
Het sneue is dat er geen enkele organisatie is die wereldwijde belasting op kerosine kan invoeren, behalve dan misschien met hulp van de IATA maar die zal zeker niet mee willen werken lijkt me.
Hoe stel jij voor een level playing field te krijgen voor de internationale transportmarkt?
@8
Dat zou een taak zijn voor bijvoorbeeld de EU om aan alle lidstaten op te leggen
@9
De protesten van Europese luchthavens en Europese maatschappijen t.o.v. Istanbul zouden niet mals zijn. En zo blijft het pappen en nathouden: windowdressing door maatschappijen en luchthavens, subsidiëren door overheden en vooral vervuilen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.