Christ kan beter zijn Klep houden. Het is ook bij hem een natte vinger in de wind. Daarbij kan je beter iets overschatten dan onderschatten. Dus...
@4 Je moet toch wat om de laatste kijkers van de buis weg te jagen....
Ik heb helaas niet ze veel vertrouwen meer in de zogenaamde westerse experts.Ze zijn wel meesters in miscalculatie....
i.pv die bespottelijke walgelijke lentekriebels, kunnen ze beter behalve Taal en rekenen ook assertiviteitstrainingen geven, jongeren va zeg 6 j...
@103 Wat een desinformatie. Decennia geleden werd het verboden om nog langer ambtelijk de religie van iemand vast te leggen. Dus die 5% mag je...
Picture This - Act of Innocencehttps://www.youtube.com/watch?v=CVTgvAzQQRo...
Darin - Electrichttps://www.youtube.com/watch?v=sB2LzEJGbBM...
@81 Nee hij verprutste moedwillig de kans op een oplossing. je zilveren randje ten spijt.@82Met dit soort gelul kan niemand iets. Ik ben...
Maoli - We Need Love in the Airhttps://www.youtube.com/watch?v=miKqq4cLZLY...
@80De rest liep slaafs achter de coup plegers aan natuurlijk, kunnen ook niet anders want zijn volledig afhankelijk ...
Gaat goed daar...
Ze zullen wel moeten Honda is echt nog niet goed genoeg. Probleem is dat Japanners slecht met kritiek kunnen omgaan en juist dat hebben ze keihard nodig om beter te worden.
Mercedes en Ferrari zijn echt top. En als de Renaultmotor het doet kunnen die ook aardig mee, met een topauto en coureurs als bij RB. Honda is al jaren stevig in de onderste regionen bij de F1 te vinden.
Max en zijn team zullen vanaf dag 1 flink aan de bak moeten
Honda is ook wel een merk wat ik zeer respecteer.
Neem nu het type motorblok van 500 CC wat onder andere onder de Honda XL500 motor zat uit de jaren 70.
Dat zit zo simpel en perfect in elkaar dat het superlang mee gaat en goedkoop en zelf makkelijk is te onderhouden.
Dat noem ik pas techniek, niks er om heen maar gewoon wat er nodig is om het blok draaiend te houden.
@3 :
Motorisch briljant, helaas heeft Honda bij de CX500 vergeten er een goed frame bij te leveren. CX turbo is wel een mooie klassieker.
@3 : misschien gaan ze voor de F1 wel weer ovale zuigers gebruiken, net als bij de 500cc gp.
@2
Lees je eens even in vwb de ontwikkeling bij F1 Honda.
@4
Het frame van de CX500 is me onbekend, ik ben zelf van de Honda XL uit de jaren 70.
En die frames rijden nu nog gewoon rond.
Een zeer heerlijke wegligging alsof je op een paard zit maar dan met een supervlakke ondergrond, een keer heb ik mogen meemaken om op die motor naast een galopperend paard 20 meter naast me te rijden, een onvergetelijke belevenis was dat. Motor en dier met 1 zelfde doel, cruisen.
@6 . Lees je eens in?
Eerst zien dan geloven. Ik ken de Japanse cultuur. Ben daar vaak genoeg geweest. Samengewerkt met mgt van Sumitomo Steel onder meer. De baas is daar echt de baas en wordt niet tegengesproken. F1 is het leveren van topprestaties. En de volgende keer nog weer betere topprestaties. Honda is dat ritme helaas kwijtgraakt. Dat is logisch als je een tijdje niet voor de top hebt gewerkt. RB is de top, vlak bij Merc en Ferrari. Met een kritische topracer die echt zal zeggen wat hij vindt. Honda zal een flinke stap moeten zetten en ik hoop dat ze dat lukt.
Punt uit. Zo denk ik erover.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.