Cultuur
  • 30
Moslimjournalist undercover in moskeeën: ‘Alle ongelovigen moeten worden vermoord’Xander 09-11-2018 13:41- in Algemeen Nieuws, Eindtijd & Profetie, EU, Immigratie, Islam & Terreur, Israël & Joden, Maatschappij, Media, NWO-ComplotMoskeeën verspreiden antisemitische com ...

ongeveer 1 maand geleden door HaTishbi

REAGEER MET EEN EMOJI
1
6
2
1
27
LEES MEER OVER

@98
Heeft u uw eigen link wel gelezen of alleen op 'de kop' geselecteerd zeker?
Uit uw artikel,
"Maar tot slot nog deze kanttekening: als je wél alleen geslaagde aanslagen meetelt, is de stelling veel moeilijker te verdedigen."

101 Hangingmen    
ongeveer 1 maand geleden door Hangingmen
0
Meld

@98 Je moet kijken naar het aantal doden en gewonden die aanslagen met zich meebrengen en hoe de diverse religieuze en niet religieuze stromingen vertegenwoordigd zijn in Europa om tot een concreet beeld te komen.

102 21st Century Guy    
ongeveer 1 maand geleden door 21st Century Guy
1
Meld

@92 E.Meel "Rapporten leest u niet"

En, u hebt kennelijk dit rapport niet gelezen :

Europol: Islamitische 'aanslagen' in Europa 2017 meer dan verdubbeld.

het persbericht met: "In 2017, 68 innocent victims lost their lives as a result of terrorist attacks in the European Union (EU) – reason enough for Europol not to reduce its efforts in combatting terrorism in all its forms. Even though the number of casualties decreased last year, the number of attacks on European soil did not. (...) These attacks killed 68 victims and left 844 injured. Nearly all casualties (62) were the result of jihadist terrorist attacks. The number of jihadist terrorist attacks grew from 13 in 2016 to 33 in 2017." Naast die 68 overledenen vielen er in 2017 ook nog eens 844 gewonden.


103 Tepelteefje    
ongeveer 1 maand geleden door Tepelteefje
0
Meld

@97 Dan bent u bent geen autochtone Nederlander maar een landverrader met NSB trekjes. Desondanks wens ik u een uitzetting naar het Midden Oosten, dan kunt leert u pas echt wat de islam inhoudt.

104 Johnboy    
ongeveer 1 maand geleden door Johnboy
1
Meld

@102
Juist,iedere realist snapt dat
Maar als je moslim extremisme wil bagataliseren leg je het zo uit als in z'n @98 ....

106 Hangingmen    
ongeveer 1 maand geleden door Hangingmen
0
Meld

@97 Oh dus een domme bekeerling...
Verklaart een hoop.

107 arcenist    
ongeveer 1 maand geleden door arcenist
1
Meld

@105
U valt niets op het het 'door u geplaatste' grafiekje?

108 Hangingmen    
ongeveer 1 maand geleden door Hangingmen
0
Meld

@106

Er is niemand die bagatelliseert. Echter, er zijn wel mensen die niet verder kijken dan een aantal aanslagen die zijn geweest van slechts 1 enkele groep, de rest negerend.

109 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
12
Meld

@108
'In het'...

110 Hangingmen    
ongeveer 1 maand geleden door Hangingmen
0
Meld

@108 Het gaat alleen over West-Europa.

Ergo, alle anderen aanslagen ter wereld, van christenen tot aan boeddhisten tellen niet mee.

111 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
10
Meld

@110 En er zijn er alleen maar minder.

112 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
10
Meld

@108 Ja dat er in 2 jaren een paar grote aanslagen waren en verder eigenlijk nauwelijks. Dat valt me wel op ja.
Wat me ook opvalt is het enorme gebrek aan islamitische aanslagen in Europa de afgelopen 50 jaar.

113 Drs. Mezun    
ongeveer 1 maand geleden door Drs. Mezun
10
Meld

@109 Die ook nog eens allemaal een salafistische achtergrond hebben.

115 Drs. Mezun    
ongeveer 1 maand geleden door Drs. Mezun
5
Meld

@114 Dat plaatje stond er al. En nu?

116 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
13
Meld

@113
U weet dat west Europa overlopen wordt door veelal moslim 'immigranten',dan is uw 'grafiekje' eerder het voorland van wat Europa te wachten staat
Maar ja,dat is een 'realisten' dingetje dat snapt u (en e.meel) niet...

118 Hangingmen    
ongeveer 1 maand geleden door Hangingmen
2
Meld

@118 U snapt het niet en bovendien is migratie niet het topic, maar moord.
En dat blijkt wederom lulkoek anders liepen u en ik intussen niet meer rond

119 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
8
Meld

@119
Ik snap het donders goed die steeds vaker voorkomende islamitische moorden worden door types als u gefaciliteerd en gebagatelliseerd,u bent daarom impliciet verantwoordelijk...

120 Hangingmen    
ongeveer 1 maand geleden door Hangingmen
0
Meld

* Verwijderd door de redactie *

121 heatsink    
ongeveer 1 maand geleden door heatsink

Ongelooflijk dat er plusjes bij Meel zijn leugen "in Nederland heeft niet 1 van 1 miljoen een aanslag gepleegd" staan.

Theo van Gogh vergeten ? Of wil men de onaangename waarheid liever niet onder ogen zien ?

SCHANDE !

122 Tepelteefje    
ongeveer 1 maand geleden door Tepelteefje
1
Meld

@121 Klopt ze zijn gekomen om hier de boel over te nemen.
Ze wachten echter tot het moment dat ze de meeste kans van slagen hebben.

123 MARCUSAURELIUS    
ongeveer 1 maand geleden door MARCUSAURELIUS
1
Meld

@122 Gut, u heeft gelijk, 1 hele, maar liefst 16 jaar geleden. Het ging over de afgelopen jaren als u even terugscrollt.


@123 Hoe gaan ze dat doen dan?


124 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
13
Meld

@124 WAAR BLIJFT DE ONDERBOUWING?????

125 Zie Hier    
ongeveer 1 maand geleden door Zie Hier
1
Meld

@113 Nooit gehoord van vliegtuigkapingen in de jaren zestig en zeventig. Nooit gehoord van München tijdens de Olympische Spelen?
Wat is het geheugen van islamieten toch kort als het om terroristen van het eigen geloof betreft.

126 Johnboy    
ongeveer 1 maand geleden door Johnboy
1
Meld

@124 Bent u nu werkelijk zo stom of doet u maar zo stom. U woont in Frankrijk en weet niet eens wat daar gebeurt.

127 Johnboy    
ongeveer 1 maand geleden door Johnboy
1
Meld

@126 Nou vreselijk hoor. En hoeveel moslims heeft alleen Frankrijk al afgemaakt in diezelfde periode? En dat is dan alleen Frankrijk.

128 Drs. Mezun    
ongeveer 1 maand geleden door Drs. Mezun
11
Meld

@127 Wat gebeurt hier. Sinds de jaren 90 tot voor kort, aanslagen op Corsica door seperatisten.
Waarom hoor ik u daar niet over?

129 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
14
Meld

@126 Als u enkel naar moslimaanslagen zoekt, dan ziet u de rest inderdaad niet.

130 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
14
Meld

@127 Ik denk combi van beide....

131 Undertaker    
ongeveer 1 maand geleden door Undertaker
1
Meld

@125 Wat bedoelt u?

U noemt van Gogh, u heeft gelijk, de enige aanslag op een Nederlander. Naast ultrarechtse aanslagen, officieel terreur volgens het OM

En nu?
U kunt wel hoofdletters gebruiken, maar dat maakt uw betoog enkel zwakker.

132 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
13
Meld
133 Hangingmen    
ongeveer 1 maand geleden door Hangingmen
0
Meld
134 Undertaker    
ongeveer 1 maand geleden door Undertaker
1
Meld

@132 E.Meel "de enige aanslag op een Nederlander"

Leugenaar !

De steekpartij in Den Haag vergeten ?

135 Tepelteefje    
ongeveer 1 maand geleden door Tepelteefje
0
Meld

Aan de 50 mensen die de moeite hebben genomen om me te beminnen zonder op m'n posting te reageren,

Bedankt voor de appeltaart, zie onderstaande URL, posting #2 question

Straks mogen jullie met jullie lampionnetjes langskomen en een liedje zingen, maar eerst je bordje leeg eten.

https://www.nieuwskoerier.nl/news/374630-minister-had-om-terug-moeten-fluiten-vanwege-buitenproportionele-strafeis?page=1

136 ~ Echelon II ~    
ongeveer 1 maand geleden door ~ Echelon II ~
14
Meld

@114
Dank voor link
Ergo, Europa vanaf 2015 overwegend doden door moslim terreur... eigenlijk wisten we dat al..

137 Lias    
ongeveer 1 maand geleden door Lias
0
Meld

@136
Verkeerde draadje??

139 Lias    
ongeveer 1 maand geleden door Lias
0
Meld

Waarom (ver) blijven ze niet in een voornamelijk moslim land? Dan leven ze een vrij rustig leventje met gelijkdenkenden en dat zonder zich te bemoeien met andere ( westerse) landen. Wat is dat voor een god die het niet zelf aankan om aan alle mensen te laten zien, horen dat hij er is? Het is een laffe agressieve niet bestaande god waarachter alleen lafaards zich verschuilen. Bah en foei.

141 lizzy    
ongeveer 1 maand geleden door lizzy
0
Meld

@99 Het hangt er ook van af wat ze precies onder terreur hebben ondergebracht.

Een bekladding van een moskee of een ruit van een kerk of van een joodse synagoge ingooien vanwege politieke of geloofsredenen zou ik niet zozeer onder de term terreur plaatsen.
Het is het wel min of meer en daarom kunnen cijfers nogal verraderlijk zijn. ik zie terreur vooral dat men mensen van een andere geloofs- of politieke groep wil verwonden of doden d.m.v. een bomaanslag, steken met mes, vuurwapens gebruiken, rijden met auto's/busjes op mensen, brandbommen enz.

142 Nieuwsgierig    
ongeveer 1 maand geleden door Nieuwsgierig
0
Meld

@139

Nee hoor. Ik heb bij @9 binnen een paar uur 50 minnetjes gekregen, helaas zonder inhoudelijke reactie en de mare gaat dat dat een appeltaart oplevert question

Dit is dan m'n tweede geworden en bij deze ga ik voor de 100. Het moet kunnen question

143 ~ Echelon II ~    
ongeveer 1 maand geleden door ~ Echelon II ~
14
Meld

@130 Als u uw kop eens uit de grond haalt, de ogen open maakt en rondkijkt ziet u vanzelf wat er aan de hand is. Maar ja NSB'ers zagen in de oorlog ook niet de gevaren van de nazi's of deden daar zelf hard aan mee. In bepaalde dingen zullen sommige Nederlanders niet veranderen.

144 Johnboy    
ongeveer 1 maand geleden door Johnboy
0
Meld

@143 Ja MAAR, het gaat erom dat moskeeën geen haat vertonen ooit question

145 DikkeTor    
ongeveer 1 maand geleden door DikkeTor
1
Meld

@93 Maanden wachten op een antwoord??? En tot en met de dag van vandaag kreeg ik bijna tot nooit een antwoord op kritische vragen. Ik heb je verschillende malen dingen gevraagd en heb vaak gehoopt op een antwoord, maar je bleef toen stoïcijns doorgaan op andere draadjes en liep weg van het topic. Ook heb ik nooit van je gehoord dat je het bij het verkeerde eind had of verkeerde informatie deelde en dat je jouw fouten toegeeft. Soms lijkt het of je dat bewust doet, sorry dat ik dit zo tegen je zeg, maar dat gevoel krijg ik van je.
Het zou je sieren als je ook eens een keertje toegaf wel eens fout te zitten dan dat je altijd gelooft in je eigen gelijk.

146 Nieuwsgierig    
ongeveer 1 maand geleden door Nieuwsgierig
0
Meld

@132 WAAR BLIJFT DE ONDERBOUWING?????

Je komt weer met de bekende uitvluchten!

147 Zie Hier    
ongeveer 1 maand geleden door Zie Hier
0
Meld

@92 "En nu? Dat er haatzaaier rondloopt zegt niets over het statement van xander"

Ja en nu Meel??? Nou, Duitsland moet zorgen dat figuren die de veiligheid van hun burgers ondermijnen een halt worden toegeroepen! Dat zal het draagvlak voor al die goedwillende mensen vergroten en de opmars van extreem rechts kunnen beteugelen!

Ik ben ook niet echt een fan van Xander maar heb de naam van de man opgezocht en daar kwam uit dat hij een moslimbroeder is en verre van gematigd is. De rest staat te lezen in @78
Ook het rapport van de Duitse inlichtingendienst over de moslimbroeders spreekt boekdelen.

Hetgeen Xander schrijft in het artikel over dr. Saad Elgazar uit Dresden kwam dus nagenoeg overeen.

148 Nieuwsgierig    
ongeveer 1 maand geleden door Nieuwsgierig
0
Meld

@145

Natuurlijk zijn er wel religekkies die dat prediken, ik heb hier op hemelsbreed 2 km een salafistische moskee waar voornamelijk een bekeerde vrouwen komen. De Staphorster is ook niet exemplarisch voor de Nederlandse protestante gelovige, noch de mannenbroeders van de SGP, de enige Nederlandse politieke partij die slechts onder druk pro forma de gelijkheid van man en vrouw erkent en vóór de doodstraf is.

149 ~ Echelon II ~    
ongeveer 1 maand geleden door ~ Echelon II ~
15
Meld

@149 Het is inderdaad jammer dat Atheïsme niet staat voor groepsdenken XD

150 DikkeTor    
ongeveer 1 maand geleden door DikkeTor
1
Meld

@92 Waar en naar wie gaat uw sympathie uit? De (gematigde) moslims die hier ook erg veel last van hebben en die proberen op een zo goed mogelijke wijze hier te integreren en mee te doen met de samenleving en vergeleken worden met die raddraaiers of staatsondermijnende figuren of gaat uw sympathie uit naar het verdedigen van een groepje moslims die het niet goed voor hebben met het Europese land waarin ze wonen en ons als ongelovigen zien en niets van onze maatschappij willen weten en waar ze helaas wel hun vrijheid hebben om hun (extreme) geloof te praktiseren en dus daarom het draagvlak verpesten voor alle anderen!

151 Nieuwsgierig    
ongeveer 1 maand geleden door Nieuwsgierig
2
Meld

@151 Wat denkt u. Ik heb niet eens iets met religie.
Echter wel met mensen. De gewone moslim die niets te maken heeft met Marokkaanse raddraaiertjes, laat staan met terreur, daar wordt dagelijks de vloer mee aangeveegd.

In Nederland is draagvlak voor blanke knullen van jaar 15, 16, 17 die ongein uithalen en voor blanke mannen van een jaar of 27.

Echter niet voor de moordenaars van Romy, Savannah en Faber.

Ergo, ''dus daarom verpesten het voor alle anderen'' gaat niet op. Alleen voor moslims kennelijk.
U denkt in termen van Politicus of Us and Them. Daarmee begon het inderdaad. Niet met de gaskamers.

152 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
12
Meld

@43 "Islam is liefde en respect voor je naaste en anders gelovige ."
Normaal herken ik sarcasme wel, maar hier heb ik er toch moeite mee.

153 RobP    
ongeveer 1 maand geleden door RobP
2
Meld

@153 Niet elke moslim is een goeie kerel, zo ook niet elke blanke, zie @152 .

Echter, respect voor joden en christenen is een gegeven sinds 1400 jaar als het enkel om religie gaat. Daarom zijn al die domme PVV-oneliners ook aperte nonsens.
Mensen zijn wel meer dan enkel religie, de meeste oorlogen gaan er niet eens over zelfs.

154 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
10
Meld

Nog maar een keer dan: Iedereen kan zien dat de islam geen enkele positieve bijdrage aan onze samenleving brengt. Deze journalist laat middels onderzoek in moskeeën duidelijk zien da de islam inderdaad anti niet-moslims is. De dingen die de islam de niet-moslims toewenst is niet normaal meer en toch accepteren we het nog steeds.


155 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
2
Meld

@154 "Echter, respect voor joden en christenen is een gegeven sinds 1400 jaar als het enkel om religie gaat. "
Ach ja, dat heeft de profeet M. ook duidelijk voor gedaan.

156 RobP    
ongeveer 1 maand geleden door RobP
0
Meld

@154 E.Meel " respect voor joden en christenen is een gegeven sinds 1400 jaar als het enkel om religie gaat"

Man man man ... alweer al die negatieve uitspraken/regels in de koran over Joden & Christenen vergeten ?
Die werden voornamelijk alleen maar getolereerd, en zij die weigerden zich te onderweroen werden als bron voor een uiterst discriminerende belastingheffing gebruikt.

157 Tepelteefje    
ongeveer 1 maand geleden door Tepelteefje
0
Meld

@98
Je plaatst een artikel uit januari 2015 over het geweld van vóór 2015 maar vanaf 2015 is het geweld voornamelijk islamitisch terreur..

Zie de grafiek van @114

People killed by terrorist attacks in Western Europe vanaf 2015
https://www.datagraver.com/thumbs/1300x1300r/2017-05/ter-we-isl-20170523.png


Bovendien is het door jou geplaatste artikel gebaseerd op een foute cijfers van Pechtold.
" Ten eerste gaan de Europolcijfers over de acht jaren vóór vorig jaar, namelijk van 2006 tot en met 2013.

Pechtold zwaaide met een verkeerde terreurgrafiek . " De grafiek is niet afkomstig van Europol, maar van een obscuur marxistisch clubje"

https://www.nd.nl/nieuws/buitenland/pechtold-zwaaide-met-een-verkeerde-terreurgrafiek.452172.lynkx

158 Lias    
ongeveer 1 maand geleden door Lias
0
Meld

Overigens opmerkelijk dat Elia dit topic heeft gestart. Ook zijn de atheïsten volgens deze TS minderwaardig en zijn ze verantwoordelijk voor de meest vreselijke gebeurtenissen hier op aarde.
Of doet TS HaTishbi dat omdat Moslims voor haar een nog grotere vijand zijn dan atheïsten?

159 Barbapapa-7,5    
ongeveer 1 maand geleden door Barbapapa-7,5
16
Meld

@152 "De gewone moslim die niets te maken heeft met Marokkaanse raddraaiertjes, laat staan met terreur, daar wordt dagelijks de vloer mee aangeveegd."

Niet door mij. Maar helaas wordt het nieuws wel gedomineerd door de daden van die raddraaiers en door de daden en plannen van islamitische extremisten.
De statistieken laten dat ook zien.

Ook het geval in het nieuws van de dame met de hoofddoek die zogenaamd afgetrokken werd in Emmeloord en die alles verzonnen heeft en alles was in rep en roer en het nieuws ging zelfs rond in het buitenland en zelfs de burgemeester er zich mee bemoeide vanwege die racistische daad. Zijn er ook gevalen bekend waarin een Nederlander in de kreukels is geschopt of is gediscrimineerd of als er een meisje is lastiggevallen omdat ze vinden dat ze toch maar een hoer is en dat de burgervader zich daar persoonlijk mee bemoeid?

En nu komt u straks weer met een voorbeeld aanzetten van een blanke die dit ook heeft gedaan omdat de incidenten soms toch wel een beetje in onbalans zijn.

Door altijd in de bres te springen voor de foute mensen uit die groep die het hier verkloten vergeet u een belangrijk ding, dat mensen een hekel krijgen aan u omdat u daar geen afstand van neemt maar telkens met een voorbeeld aan komt zetten dat de ander het ook doet of het probeert te bagatelliseren.
Dat is ook in groepen denken en u neemt het bijna altijd op voor een bepaalde specifieke groep klojo's die dat eigenlijk niet verdienen.

Heb overigens echt geen hekel aan alle goedwillende M*** of islamieten wel aan die raddraaiers en aan die jihadisten die niets op hebben met onze samenleving.

Ook Nederlanders zoals Jos Brech, de kindermisbruikers van de katholieke kerk en alle andere blanke zware criminelen kunnen niet op steun rekenen van mij en kunnen ook de pleuris krijgen en mogen een flinke straf wat mij betreft en krijgen geen verdediging en wordt ook niet gebagatelliseerd door mij nooit en te nimmer!

160 Nieuwsgierig    
ongeveer 1 maand geleden door Nieuwsgierig
0
Meld

@150

Ach, waarom zou je atheïst worden? Dan ben je nog bezig met god, evenals de agnost.

Zelf denk ik nooit over het bestaan van een god of zeekakeloebesjes. Ik ben slechts geïnteresseerd in de vraag waarom mensen geloven wat ze geloven en in hoeverre dat hun leven en handelen beïnvloedt. En daar heb ik ook een mening over, maar die kan any moment bijgesteld worden als iemand me op punten weet te overtuigen.

161 ~ Echelon II ~    
ongeveer 1 maand geleden door ~ Echelon II ~
17
Meld

@160 Groepsdenken is helaas evolutionair bepaald. Bijna alle mensen denken in bepaalde groepen waarbij ze horen of waarmee ze zich kunnen identificeren en waarmee ze zich vertrouwd voelen of ze zien dat er bepaalde overeenkomsten zijn bij andere groepen, maar als dit te ver uit elkaar ligt dan komt er vaak scepsis of achterdocht bij kijken en zal het tijd en veel moeite vergen om de groepen saamhorig te laten samenleven.

162 Nieuwsgierig    
ongeveer 1 maand geleden door Nieuwsgierig
0
Meld

@161 Dat is anders dan zeggen "god is mijn guide en ik voer uit wat expliciet in heilige boeken staat*.

163 DikkeTor    
ongeveer 1 maand geleden door DikkeTor
1
Meld

@163

Yup, volledig juist, alleen daar willen sommige mensen hier niet aan question

164 ~ Echelon II ~    
ongeveer 1 maand geleden door ~ Echelon II ~
17
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Annabel Nanninga (FvD): ‘Plaats asielzo...
Bij het huisvesten van asielzoekers in Amster...

1 dag geleden door Inter

Baudet tijdens Klimaatdebat: geen 1.000 milja...
Het Kabinet Rutte is van plan 1.000 miljard u...

1 dag geleden door PabloEscobar

Nederland wordt voller, armer en islamitische...
Als partijen als D66 en GroenLinks hun zin kr...

12 uur geleden door Kiki

Merkel: Het VN-migratiepact IS juridisch bind...
Maandenlang hebben voorstanders van het VN-mi...

1 dag geleden door Febee

Warm huis wordt luxe
De energienota dreigt volgend jaar een groot...

1 dag geleden door chouffleur


ADVERTENTIE


Laatste reacties
info
Prins Harry stopt met jachttraditie voor Megh...
@27 die naam Zorreguieta wordt ook liever ve...

minder dan een minuut geleden door info

Undertaker
Nederland wordt voller, armer en islamitische...
@197 Al ga je op je kop staan tot je sokken u...

minder dan een minuut geleden door Undertaker

Jackd
De selectieve data van Baudet... ontkracht...
6: Heb je daar een bron van?Klink als een...

1 minuut geleden door Jackd

purelogica
Klimaatakkoord + Schuldenberg = Gele hesjes...
Politiek + NGO's + multinationals = ellende...

1 minuut geleden door purelogica

RonMVV
Nederland wordt voller, armer en islamitische...
@198 Het zal wel feest zijn hé vandaag ...

1 minuut geleden door RonMVV

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig