@24 Nou, ik niet. GroenLinks doet goede dingen voor mensen met een kleine portemonnee. Bruinrechts doet niets goed voor mensen....
@24 Nou, ik niet. GroenLinks doet goede dingen voor mensen met een kleine portemonnee. Bruinrechts doet niets goed voor niemand....
@7 Verdedigen doe je op je eigen grondgebied, Ali;niet door je buurland binnen te vallen en de bevolking te verkrachten en te vermoorden.Wat...
@3 Ligt eraan wat je bedoelt met "wie begon".Feit is gewoon dat de genocidale oorlogsmisdadigers van genocidepoetin een autonoom land binn...
@33De afgrond in. :[ ...
@2681 Persoonlijker en kwetsender dan dàt, kun je mensen niet raken. "Dat is precies waar die gesjeesde. treiteraars op kicken , een hobby ma...
Leuk, een minner op de feiten. ...
https://giphy.com/gifs/malibu-rum-malibu-pineapple-l0K4lO4ehLGUzqH84Zo ik zit 😀...
@88 Ja graag gedaan. Met een beetje inzet van beide kanten komen we mogelijk ets dichter bij elkaar. Alleen ik laat Wilders zijn poot stijf ho...
@12Stel je een Rus voor met een verrekijker op z'n uitkijktoren , die zag sinds 1991 de zwaarbewapende knokploeg van VS/Navo 1500 kilometer ...
Laatst nog was een fietsende vrouw boos op mij omdat ze geen voorrang van mjj kreeg op de voetgangersoversteekplaats...
een fietsstraat hebben wij hier ook, levensgevaarlijk voor fietsers.
Nee, verkeerstheorie zakt niet weg. De regering verandert de regels en informeert de burger niet. Dat is wat er aan de hand is. Kennis die niet aanwezig is, kan ook niet 'wegzakken'.
>Het bijhouden van veranderingen is de eigen verantwoordelijkheid van verkeersdeelnemers, zegt Rob Stomphorst van VVN. "Als je het papiertje eenmaal binnen hebt, is er nooit meer een controlemoment. Je moet dus zelf bijhouden of er dingen veranderen." En lang niet iedereen doet dat.<
Toen ze begonnen met die idiote strepen en kleuren op de weg vroeg ik me ook al af of het niet handiger en verstandiger zou zijn om dat een postbus 51 filmpje op los te laten.
je mag niet facebooken voor een verkeerslicht
Ik heb een fietsstraat vlak naast mijn huis, was één van de eerste van Nederland. Levensgevaarlijk voor fietsers. Want kaarsrecht en uitermate geschikt om te racen met je auto.
Maar volgens de regels is de auto daar "te gast" en moet hij achter de fietsers aan hobbelen, zonder toeteren of in te halen.
Groene streep is volgens mij een extra duidelijke doorgetrokken streep waar je dus niet overheen mag.
Groene middenstreep is 100kmh?
@6 Of je moet een Audi og Golf hebben. Die mogen blijkbaar harder
Het CBR heeft nog een inkomstenbron nodig. Dus wat gaan wij invoeren. Herhaling theorie elke 5 jaar. En dan ook maar gelijk het praktijkexamen. Bestuurders en Nederlanders moeten het leven zo moeilijk mogelijk worden gemaakt (en zo duur mogelijk). Onze Poolse vrienden kunnen hier ongelimiteerd rijden, boete's worden niet geïnd . Die wel, hoeven niet op herhaling. Dat geldt alleen voor autochtone Nederlanders.
@1
Dat is dan dom van die vrouw maar je moet de mensen niet de kost hoeven geven die voetgangers óók geen voorrang geven op een voetgangersoversteekplaats omdat ze niet weten dat ze dat gewoon moeten doen en dat het geen gunst is die ze verlenen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.