@98 Sorry hoor maar jij was toch echt degene die mij aansprak op @60.En op @92 begon jij weer jij weer te zeuren "alweer niet goed gelezen" te...
Waarom wordt er Hermes geschreven en niet Hermès?Hermes is namelijk een pakketdienst....
"Dat zijn historische Prinsenvlaggen, die misbruikt werden door de NSB." En dat nsb-verleden wetende, die als PVV en PVV-aanhangers tó...
@10 En wat nog meer? Windmolens, EU, etc ......
@6 @7Wat is er volgens jou verboden of niet meer toegestaan?...
@9Migratie?...
@8. Waar is al dat geld dan heen gegaan?...
@20 Je begint het te snappen. ...
@53 Ach ja, beginnen met schelden, op de persoon spelen, beledigen en draadjes verpesten is ook volgens jou kennelijk wel oké. ...
@52 Dat zijn historische Prinsenvlaggen, die misbruikt werden door de NSB.Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt, dat weet ik dat...
Je gaat er haast weer wat achter zoeken.
Wat hoor ik Prins Pieter van Vollenhoven nu oven een fonds melden?
" Als de minister of de overheid een fout heeft gemaakt, en het bedrijf Stint dus niet failliet had hoeven te gaan, moet er schade vergoeding uit dat fonds komen..."
Me dunkt dat in dat geval de schade sowieso door het Rijk wordt betaald/vergoed, onafhankelijk of er nu een fonds is of niet.
De overheid hoeft voor dergelijke fouten toch niet te reserveren?
Terecht heeft de rechter beslist dat de Stint niet de weg op mag. Hun advocaat had de opmerking dat als er een busje uitbrand worden toch ook niet alle busjes van dat merk verboden? Nou dat weet ik niet. Bij Toyota zijn alle airbags afgekeurd en die roept 2 miljoen auto's terug naar de garages omdat de veiligheid in het gedrang is.
Hier waren er meerdere incidenten en nog nooit heeft de fabrikant alle stints terug geroepen zoals het hoort of omgeruild.
Er was een waslijst aan gebreken maar volgens de fabrikant volkomen veilig. Niks aan het handje.
1. De gaskabel kan afbreken waardoor het ding op volle snelheid door raast zonder te kunnen remmen.
2. Je kan er van af vallen wat vaak gebeurt door dat het ding niet stilstaat bij afstappen gevolg vele gebroken enkels. Een tuigje of riem achter de bestuurder die los te koppelen is bij contact af is de oplossing.
In paniek situaties dient men het stuur goed vast te houden en nooit loslaten. Echter het is ook een gashendel die je dus niet loslaat. Oplossing een extra handgreep die je in paniek kan pakken.
3. het ontbreken van een dodemansknop.
4. veilige stabiele en MEER remmen. er is nu een onstabiel remsysteem.
TNO is nu de zaak aan het onderzoeken en zal tot de conclusie komen dat tenminste deze 4 gebreken eerst opgelost moeten worden eer alle stints weer de weg op moeten. Ze moeten dus eerst allemaal aangepast worden.
Terecht heeft de rechter besloten dat de veiligheid boven extra kosten(geld) staat. Een kinderleven is in de ogen van de rechter veel waard.
Voor de fabrikant komt het hard aan. Die was al failliet en kan niet tot volgend jaar zijn personeel door blijven betalen, maar dat is zijn eigen schuld. Een eerdere terugroep actie van alle stints had dit kunnen voorkomen
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.