@1 Jij hebt toch ook zulke fijne buurtjes? Geen plek bij jou in de buurt voor deze mensen?...
Het zijn blijkbaar niet de snuggersten die dit beleid doorvoeren. . . ....
https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/hugo-de-jonges-zoveelste-zeperd-economen-ontmaskeren-woonministers-wanbeleid...
@23 . De tekst verdween ? Heel herkenbaar . Er staat ons nog wel het een en ander te wachten aan openbaringen. Zeker nu we met de eiwit-analyse...
Weten we nu wat wehebben binnengehaald?...
Meer maar aan langs een windturbiene op de noordzee....
Bizar! 90 procent van seksuele uitbuiters heeft een migratieachtergrond: "Zullen geen Zweden en Canadezen zijn!"https://www.dagelijksestanda...
Leg maar bij v.d. Burg voor de deur. . . ...
Zo gaat dat .Als het andersom was geweest dan werden er nog net geen kamer vragen gesteld, en sprak iedereen weer over racisme en extreemrecht...
https://ejbron.wordpress.com/2024/03/28/naast-de-nazis-zitten-er-ook-isis-monsters-in-de-oekraiense-strijdkrachten/https://zlj13051967.wordp...
QC stickertje is dus ook zoveel waard als het stickertje.
De eerste reacties van de fabrikant waren dat er geen problemen met de Stint waren, nu zo langzamerhand druppel de eerste problemen binnen, nog maar even afwachten en er komt nog wel meer boven water.
Hoe zal het er straks met die elektrische auto's in de toekomst gaan als deze wat ouder worden?
Ouderdom komt met gebreken...........welke gebreken.
Dat weten we nu ook nog niet.
Soms komen sommige nieuwe voertuigen ook met gebreken vooral als het een eerste oplage betreft.
Daar ik het zelf ook mee gemaakt heb met een scooter waar een verkeerde gasschuif in zat en na een paar minuten vol gas bleef lopen.
Er zijn later door de fabriek andere geleverd die door dealers vervangen zijn bij een terugroepactie.
En bij de stint had er ook meteen een terugroepactie op touw gezet gemoeten toen de eerste problemen zich al voor deden wat niet gebeurd is.
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
@5 En dan nu klagen.
Daar is ie dan nu te laat mee,en terecht dat ze van de weg af moeten.
Eerder vandaag ook al het nieuwsbericht op NU.nl dat het ding vaak aangepast is zonder dat er opnieuw een controle kwam.
Als ik die fabrikant was dan zou ik maar niet te luidruchtig klagen over dat zijn product van de weg gehaald wordt. Het lijkt er steeds meer op dat een proces aan zijn broek voor nalatigheid niet al te ver gezocht is namelijk...
Als we auto's en motoren gaan verbieden vanwege een dodelijk ongeval mogelijk veroorzaakt door een technisch mankement dan rijdt er nooit meer iets op de weg.
Nou, mijn auto is in 1,5 jaar tijd
niet één keer gerepareerd.
Vergelijk de kwaliteit.
Waar worden de dingen trouwens gemaakt China ofzo ?
Pfffft.
3 keer een accu vervangen in 1,5 jaar tijd.
@11 Ja dat is wel veel, maar als je een foute batch hebt (en dat kan natuurlijk gebeuren) dan heb je dat misschien niet direct door. Er kan altijd iets mis gaan met een accu dus bij de eerste keer ga je niet gelijk denken dat de hele batch fout is.
Dat je als ouders toestaat dat je kinderen in zo'n ding worden vervoerd. Maar Ja, het is Nederland. Het moet altijd goedkoop. Ik begrijp dat niet. Je kinderen zijn je grootste goed, die wil je toch veilig vervoeren van A naar B? In iets wat veilig en deugdelijk is.
Het begint er steeds slechter voor uit te zien, voor alle partijen.
@13
Dat heb ik me ook steeds afgevraagd als ik die dingen zag rijden met 10 kinderen er in.
Als daar b.v ,n scooter tegen aan was geknald, waren er meerdere gewonden gevallen, want ze rijden behoorlijk hard.
De kinderen zitten er onbeschermd in, zonder helmpjes.
"Daarnaast werd ook de gashendel gerepareerd. "Dat ging om iets kleins. Een veertje of zo"
".....of als de gasveer afbreekt. Omdat de handrem niet krachtig genoeg is....."
Iets kleins kan grote gevolgen hebben.
En ".... Scooters hebben ook geregeld technische mankementen." is een volledig non-argument, heel erg zwak.
* Verwijderd door de redactie *
Die hele stint is een uitvergroot plastic afwasteiltje
@17 Maar dan wel een door de bevoegde instanties toegelaten/goedgekeurd 'afwasteiltje'. Ik lees dat er oorspronkelijk een *noodstopknop* op de Stints zat. Een goed werkende noodstopknop had het ongeluk in Oss mogelijk kunnen voorkomen. Die noodstopknop is op enig moment verwijderd. Met, of zonder, goedkeuring van de bevoegde instanties?
Verder moeten de remmen (van elk goedgekeurd gemotoriseerd voertuig) altijd ruim krachtiger zijn dan het volledige motorvermogen. Zijn die Stints, bijvoorbeeld na het inbouwen van een sterkere motor, opnieuw goedgekeurd? Zo ja, dan moet je bij de keurende instantie zijn als de daarvoor verantwoordelijke, zo nee, dan heeft de fabrikant een niet-goedgekeurd product geleverd. En dat het wel of niet op hol slaan, of doorrijden, van zo'n ding, met zo'n lading, *alleen* afhankelijk *kan* zijn van een veertje is natuurlijk te zot om over te praten...
'Vliegtuigen en auto's hoeven ook niet na wijzigingen in ontwerp gekeurd te worden.' Is dat zo? Of ligt het genuanceerder?
@17 Klopt met een badmuts erbij die mag sturen
@18 Rest dat slachtoffers in dit geval, en dat zijn er behalve ouders van overleden kindjes een immens hoge schadevergoeding gaan eisen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.