En wederom krijgen die extra.En de mensen die een klein beetje meer verdienen dan hen kunnen weer fluiten naar wat extra:'s.👎👎...
Maar terug naar Oekraïne op vakantie gaan kunnen die deserteurs wel.😡...
@2685 en @2687Jeetje, dat is wèl erg lang. Dat kan toch niet? Of zou dat ook weer één van de "pesterijtjes" zijn richting één bepaald per...
Slappeling die vd Burg. Ook dienstplichtige Eriteers geeft hij onderdak. Rutte vindt het allemaal best en laat hem zijn gang gaan. 🤔...
@2685 Idioterie een maand al , wat zou je hier moeten doen om je account verwijderd te krijgen ?dreigen met een bom ?Ze zijn t bovendien ver...
@11 het is een probleem van de winkel, niet de normaalgedragende klant - nu moet de normaalgedragende klant het bekopen met een potentiele schen...
@2684 Ik was op kraamvisite , laat thuis , smorgens vroeg de deur al uit , dus was blij dat ik zat heerlijk joh met een malibu 😛...
@9De baas van de Nato is niet ondergeschikt aan een mp...
@8En dat zal in ieder pand met beveiligingscamera's hetzelfde zijn.Zodra het maar vermeld wordt voordat je het pand binnen ga.Als je dan...
modaal+ moet dus minder uitgeven... slecht voor de economie ;)...
daar heeft de fabrikant gelijk in.
die dingen zijn goedgekeurd om de openbare weg op te mogen .
dan moeten ze naar het bedrijf gaan die de goedkeuring heeft gegeven want men neemt het daar dan niet zo serieus met de wetten en regels.
Onbegrijpelijk dat er geen medewerking werd verleend aan een terugroepactie, ja dan is er maar 1 oplossing totdat de probleem zijn geanalyseerd en opgelost en dat is buitengebruik stellen.
En nu gaat zijn bedrijf door het putje. Het was een verstandig besluit. NOT.
De eerdere weigering kan hem nu fataal en funest worden.
@1 als er wijzigingen door de fabrikant zijn doorgevoerd die wezenlijk verschillen/anders zijn dan het goedgekeurde type, dan dient er een nieuwe keuring plaats te vinden, Dat schijnt niet te zijn gebeurt.
Het lijkt me logisch dat, zolang de oorzaak van het op hol slaan van die Stint niet is verholpen, ze allemaal stil komen te staan.
Die directeur had beter het weekend kunnen besteden om een noodstop op zijn karretje te monteren.
Wel een raar verhaal.
De Stint is nu verboden na aanleiding van enkele meldingen/incidenten in Amsterdam.
De leverancier van de Stint wilde graag de betreffende Stints onderzoeken, maar dit werd weer geweigerd.
@5 daardoor kon de goedkeuring voor de openbare weg makkelijk worden ingetrokken.
Hij had ook nooit moeten weigeren maar moeten zeggen dat ze na eigen onderzoek van de verongelukte Stint een terugroep actie doen.
Ze hebben ook nog gezegd haal hem zelf maar van de weg en door hun aanpassingen zonder toestemming kan dit wel eens hun ondergang worden. (voortuigen jonger dan 2 jaar zullen ze mogelijk terug moeten kopen omdat de consument niet het genot kan gebruiken waarvoor ze hem gekocht hebben. Als je auto niet meer op de weg mag ga je ook de fabrikant aansprakelijk stellen en dan heb je ook de eerste 2 jaar meer recht)
Omdat er doden bij zijn gevallen hadden ze zeker meer inzet moeten geven bij een onderzoek en terugroep actie.
Ik vraag me af of zijn advocaat verzekerd is voor zijn verkeerde advies.
Dit kan nu heel duur gaan worden, nu de type keuring is ingetrokken en het heeft vast ook gevolgen voor andere Europese landen. (in de hele EU heb je maar 1 type keuring nodig en het land wat hem gegeven heeft kan hem intrekken)
Nu moet de hele keuring opnieuw gedaan worden en hadden ze meegewerkt dan was een noodstop zoals @6 aangeeft voldoende geweest.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.