@41 m post@49 MalinoisTechnisch gezien mengt Soros zich in. Weet ik niet of hij ook sturend optreedt of alleen als geldschieter. Politici ...
@41 m post@43 Querido notIk schreef al "De snelweg blokkeren is een misdrijf." Maar omdat ik druk bezig was de andere taktieken van XR te ...
@13 Haha... eigenlijk moeten we het woord bij de daad voegen en emigreren. En dan mogen al die toppers die pro migratie zijn het hier rooien met...
Dat hoeft niet want ze zijn hier vrijwillig dus niets houd ze tegen om lekker terug te gaan ....
Dit gaat de verkeerde kant op. Dirk moet zorgen voor voldoende beveiligers in de winkel. Zij zijn opgeleid om op een goede manier in te grijpen....
@12 Inderdaad. Nu je het zegt. 💡...
"BBB blijkt er een aparte omgang met de realiteit op na te houden."Zet Joop en Bnn/drama op de plaats van BBB en dan klopt het .Want daar ...
Koop allemaal een elektrische auto zeiden ze is goed voor het milieu zeiden ze.Plaats de oude meter terug die op muntjes ging ....
Een joodse Nederlander bestaat niet .Een Nederlandse jood wel....
Ja , raar he hoe kan dat toch .Gaan ze natuurlijk onderzoeken hoe dat nou kan en daar gaat weer een paar jaar overheen en vervolgens kunnen ze...
Tja, er is ook een reclame geweest waar vader op de vluchtstrook stopt voor sanitair gebeuren van zijn kleintje.
Ik zag het ook en zo te zien was het een stuk dood spoor want de rails waren verroest en als het een spoor in gebruik was dat zou de rails en blinkend uit zien.
@2
Volgens het artikel niet !
Ik snap niet waarom Prorail (nog) geen aangifte heeft gedaan...?
Het nieuws van de veroordeling van KRO-NCRV is optioneel zo'n goed #Mediamoment, dat campagne voeren voorlopig niet meer nodig is !!
@3
Jawel maar er staat ook dat het weinig gebruikt word.
@5
Ik kán lezen, en had het dan ook al gedaan.
[ Je mag nergens over of langs het spoor lopen, omdat het gevaarlijk is. De grond is van ProRail en die heeft besloten dat het verboden terrein is.
Dan kan men nog claimen dat er bij een ongebruikt/ "dood spoor" geen gevaar is, waarvan de grond misschien al niet meer van ProRail is, maar dat geldt uiteraard niet voor een stuk wat 'weinig gebruikt wordt'...
Om het gevaar goed te kunnen inschatten zou je precies de dienstregeling moeten kennen, en die weet alleen ProRail/NS en/of andere spoorwegmaatschappijtjes.
Persoonlijk zou ik zeggen dat een weinig gebruikt spoor, nog onveiliger is dan een heel druk spoor.
Het blijft verboden: "trespassing". ]
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.