De inkt van de check van 3 miljard is nog nat en ze gooien er alweer een paar honderd miljoen tegen aan. Ze hebben geld voor iedereen op de were...
@74Wat zijn volgens jou de voordelen van de meer islam in Nederland ?...
@86 @88 @90 Jullie zijn in de war met Judas....
@90 Hij is met de maanlander van Thierry gekomen om ons te verblijden. 😉...
De Russen stelden toch niks voor? Een economie zo groot als de Benelux of Italië en een sterk verouderde defensie zo werd beweerd....
@98 Touché :-) ...
Als er één schaap over de dam is ...== NOS Nieuws•Zaterdag 16 september 2023, 15:09Moskeeën zien meer jonge bekeerlingen en islam...
@92 Grappig dat jij je aangesproken voelt als we het hier over "dat stupide volk" hebben. ...
87 kun je je aanname niet eesn voor ons meten ...? 😶...
Profiteren van andermans investeringen en betalende klanten? Hoezo eerlijke concurrentie
En wie is straks verantwoordelijk voor eventuele storingen?
Zo werkt dat in NL. Ook KPN moest dit.....
@1
Zo werkt het niet.
Voor het gebruik van die infrastructuur moet gewoon betaald worden.
Net zoals XS4all en al die anderen, die van het KPN netwerk gebruik maken.
En Ziggo die de andere providers laat betalen voor die diensten blijft dan ook verantwoordelijk voor storingen.
De provider is uiteraard in eerste instantie aanspreekbaar, die dan weer verhaal gaat halen bij Ziggo.
Keurig besluit, gelijke monniken gelijke kappen. Wat voor KPN geldt dan ook voor Vodafone Ziggo
Als abonnee van Ziggo vind ik dit belachelijk.
Sommige van die comments op NU.nl zijn wel echt hilarisch. Vooral die van Bart_frl:
"Niet om mijn levens verhaal op tafel te leggen hier,
Ziggo 3 jaar klant van geweest vanaf dag 1 problemen, tv werkt niet goed en internet ook niet,in totaal 20 snipperdagen kwijt omdat zei elke keer alleen doordeweeks langs kunnen komen. Elke keer gezeik, elke keer weer een nieuwe connector op de kabels, monteurs die de andere monteurs afzeuren omdat ze “beginners” zijn. Uiteindelijk waren de grootste storingen weg maar toch paar min internet signaal weg geen tv aantal minuten per uur, ziggo zegt “je bent op korting aan het jagen” en dat heb ik gedaan!! Ik heb ze aangeboden 50% van het bedrag anders ben ik weg, ze gingen niet akkoord, nu T-mobile en nog geen enkele probleem gehad!!
Vodafone al 10 jaar klant van, tot ik internet nodig had voor mijn werk op de mobiel, elke keer te weinig MB’s max 24GB en exstra bundels zijn exstreem duur.
Ook Vodafone komt met absurde dingen, geen ziggo klant meer? Ik zit nu letterlijk €100.- per maand over abbo voor internet."
Net alsof je die telefoon werkelijk alleen voor werk gebruikt als je aan 24 GB nog niet genoeg hebt. Die zit dus gewoon onderweg in de trein tussen het beantwoorden van e-mails door Youtube-video's te streamen. Of heeft het bedrijf waar hij werkt geen eigen netwerk?
Maar het ligt natuurlijk aan de provider dat je voor 100 euro aan data erdoorheen jaagt en aan meer dan een GB per werkdag weet te verbruiken.
'Maar het is voor het werk hoor.' Zou hij het zelf geloven?
Op basis van hoe die Bart schrijft, geloof ik trouwens ook niet werkelijk dat hij verantwoordelijk is voor de communicatie met klanten of wat dan ook namens zijn bedrijf.
'Zei kunnen elke keer alleen doordeweeks langskomen'? 'Exstreem'?
Prima maatregel dus, als het voornamelijk grappenmakers zijn die ertegen zijn
@3 Weet dat ze er gewoon voor moeten betalen echter men gaat gebruik van iets maken wat er al ligt en waarbij een ander de hete kolen uit het vuur gehaald hebben (KPN als Ziggo)
Of had men het ook geëist als het netwerk van ziggo dan wel KPN niet naar behoren gewerkt zou hebben!
Ze komen nu in een gespreid bedje te liggen
En zo bedoel ik het niet wat als door gebruik van inferieur materiaal of niet goedwerkende software of beveiligingen de boel bij ziggo of kpn op tilt gaat?
En waar ligt de grens? Mag ik straks ook brandstof verkopen bij elk willekeurig tankstation. Of gebruik gaan maken van winkelruimte in elke willekeurige supermarkt?
Als dit op vrijwillige basis gaat prima maar men moet het niet afdwingen! Zo werkt de natuurlijke markt niet! Hierdoor wordt de markt in principe gereguleert door de staat waar straks de eindgebruiker alleen maar straks de dupe van zal worden (mooi voorbeeld is onze zorg!)
@3 en van hoeveel zogenaamde concurrenten is KPN niet de eigenaar?
U weet toch wel dat bijvoorbeeld XS4ALL een volle dochter van KPN is!
@7 En bij elk normaal bedrijf betaald de baas je mobiel en abo mocht deze nodig zijn voor het werk of op zijn allerminst krijg je er een vergoeding voor!
En zoals je zegt als bedrijf kan je zakelijk veel betere (lees goedkopere ) afspraken met een profider maken.
En die 100 euro is hij dus aan een ander kwijt dan aan ziggo/vodafone daar hij daar geen klant meer van is.
@3 hier een verhelderend stukje voor u
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-kabel-vanaf-1-oktober-open-voor-concurrenten/
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.