@11 Zo zie je maar weer wat zo'n prikkie allemaal met je kan doen. 😵...
Correctie bij @164.Een accountnaam (zoals Botlleneck) is m.i. wat een gebruikersnaam op een forum is = Een accountnaam (zoals Botlleneck) op e...
@12Ja. Dat zijn gerenommeerde sites. OMG. Vooral het NOS, al zovele decennia. En het meest bekeken programma. Wil je dat vergelijken met Dis...
@4 BNN/Vara en NOS mogen dat toch ook....
De mRNA’s zijn door het gebruik van pseudo-uridine, een kunstmatige component, bovennatuurlijk stabiel. Aanvankelijk werd beweerd dat het mRNA...
@2 Een rijk iemand met zonnepanelen verbruikt net zoveel stroom van het net als een arm iemand zonder zonnepanelen. Zoiets zal het zijn. 😀...
@10 Hé snorrie! Ik ken jou nog van Nieuwskoerier. We waren het zelden eens....
@164Jij bent een autist hè? Je neemt namelijk alles letterlijk. Maar geeft niet, je bent niet de enige tussen al deze stoornissen....
Hart van Nederland 🤣...
@9En dan moeten toegeven dat ze de hele tijd besodemieterd waren?Gaat niet gebeuren.Maar mogelijk kunnen met hun held mee naar zuid amerik...
** gebruiker verwijderd **
@48 Inherent veilig? Het zijn nog altijd mensen, die proberen alle denkbare scenario's voor te zijn, bij de ontwikkeling van welke willekeurige machine dan ook.
Wat die modificaties zijn weten we niet, men noemt onderdelen en niet zozeer software. In de automobielindustrie gaat ook wel eens wat mis, gezien de vele terugroepacties, en of een fietsenmaker, alles goed doet is ook maar de vraag, wanneer opeens die remkabel losschiet? Dus het is inherent, dat deelname aan het verkeer gevaarlijk kan zijn, en gelukkig gaat het meestal goed ..
@50
Realisme is om te stellen dat de spoorwegen een betrouwbaar en veilig product leveren!!
Maar als er wel wat gebeurt, zoals het treurige incident in Oss, kan je niet simpelweg de spoorwegen vrij pleiten. Ik kreeg stellig de indruk dat je dat deed.
Onderzoek, ook aan spoormaterieel, moet de oorzaak uitwijzen, om herhaling te voorkomen.
@52
En toch wordt dat in de spoorweg- en in de autoindustrie nagestreefd. Vandaar dat je nooit hoort van bijvoorbeeld opholgeslagen treinen.
Mijn punt is vooral dat we uiterst terughoudend moeten zijn als weer eens een of andere hobbyclub met een voertuig op de weg komt. Er is een reden waarom er bij de auto-industrie kantoren vol met ingenieers aan werk zijn om systemen aantoonbaar veilig te maken.
Ik vraag me ook af of ooit iemand wel eens gedacht heeft aan onderhoud aan deze karretjes.
En ik zeg niet dat er iets van een apk moet komen (want dan gaat de VVD het weer als verkapte inkomstenbron gebruiken) maar een jaarlijks onderhoud lijkt mij niet overbodig!
@43 . Helemaal mee eens +++
@51 : Problemen met een stekker, hè? Dus misschien is het voldoende, een vastmaakbeugel over één of andere stekker te plaatsen, die er anders uit trilt door het bonken over die spoorbaan.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.