@2Doe ik ook. Behalve bij de islam dan natuurlijk want dat is zelf een totalitaire, racistisch en gewelddadig religie en samen met extreem lin...
Wat een aardige mensen. Binnenkort komen ze misschien bij jou in de straat wonen.Maar maak je geen zorgen we hebben genoeg politie op straat o...
@18 Je hebt het over iets anders. Dus nog maar eens: "Gemeenten hebben de wettelijke taak om de mensen die een verblijfsvergun...
@96Nou dat wil ik nog wel eens naast elkaar leggen, hoe vaak ik links meestuur of jij. Dat verlies je met grote sprongen en dat weet je zelf...
@50Je vergeet dat die ellende vaak komt door hun eigen cultuur, religie of levenswijze die ze hier gewoon voortzetten met alle gevolgen van di...
Slim van de scholen. ...
@17Nog maar eens:Voorrangsregels bij woningtoewijzing, wordt door gemeenten bepaald en is dus NIET bij wet geregeld.Mensen die zich gedisc...
@94 Ik kijk graag verder dan mijn neus lang is dus waarschijnlijk zoek ik vaker iets op dan jij. Ik wil namelijk graag betrouwbare informatie e...
@11Ja, dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn, en dat de woke leeghoofd praters dan zijn ideeën vertalen in een beleid wat voor nog meer p...
@7 Paar vraagjes.Heb je links naar verklaringen van Oekraïne en de VN dat ze die onafhankelijkheid erkennen?En wat is er onafhankelijkhei...
Hm.
Interessant... ben zeer benieuwd naar de resultaten van dat onderzoek!!!
Kan me goed voorstellen dat de elektrisch aangedreven kar en het aanwezige elektromagnetisch veld hier op elkaar hebben gereageerd. Zoek dat maar heel goed uit a.u.b.!!
@3 , zeker het onderzoeken waard.
Dan moeten dus andere voertuigen met dynamische rem en vergelijkbare aandrijving dat probleem ook hebben, zoals sommige scootmobielen. Kan best nog wel eens verrassende uitkomsten opleveren. (Of juist niet)
@5 Hier ben ik idd echt heel erg benieuwd naar!!
@4 Volgende keer graag eerst voordat je zo een ding op de weg toelaat
Maar goed dat mag de Rijksdienst voor het wegverkeer zich dus aantrekken
@7 , met dien verstande dat er misschien vanaf 2011 weinig aan veranderd is aan het voertuig zelf, maar de omgevings parameters misschien wel. Zou het wel apart vinden als er op zon bolderkar ook veel draadloze techniek aanwezig is. (toegegeven ken ik de bouwtekeningen niet.)
Wel goed dat ze dit gaan onderzoeken. En dat de trein was uitgerust met een frontcamera. Je zal het onderzoek maar moeten dien, knap werk van die mensen! Wel benieuwd naar de bevindingen als je zo het artikel leest.
Blijft een verschrikkelijk drama.
@8 Electomotor is gewoon een kern met een hoop koper eromheen gewikkeld
Mss heeft dat effect gehad
in combinatie met de hoogspanningsleiding van de trein
Draadloos heeft er weinig mee te maken
En/of te slecht geisoleerd tegen straling
Ken de bouwtekening ook niet natuurlijk maar ken mij er wel iets bij indenken
hopelijk nu onderzoek en dan blijft het hierbij
@10 , wat ik bedoelde te zeggen, draadloos van afstand bestuurd.
@11 Ja dat begreep ik maar ik denk dat dat weinig uitmaakt
@12 , misschien. Offtopic: Michael Hastings zijn ongeluk was ook heel raar verhaal.
@7 ik snap niet dat die "quads" de weg op mogen? Die stint en soort gelijke karretjes zijn ook veel te kwetsbaar in het verkeer. En dan heb je nog de elektrische fiets die bijna 50 gaan.
@14 Quads zonder een degelijk rolkooi en die hebben die stints ook niet idd
Kan die bak van een stint tegen een aanrijding met een auto van 50 km/h in de zijkant ?
Die elektrische fiets die kan minstens 45 en dan komt er nog spierkracht bij
Nu gelukkig wel helmplicht ervoor
Electrische scooters die hoor je ook niet aankomen
Er is dezer tijden veel digit-tech verwerkt in apparatuur en ook in allerlei
mobiliteit. (App's etc)
Er zijn ook veel EM/IT -stralingsinvloeden van afstand .
(Zo'n beetje uit alle richtingen worden er tegenwoordig IT-signalen cq
opdrachten verzonden. Vooral ook draadloos .)
Misschien dat een rem functie dan even de kluts kwijt kan zijn ?
Wordt een menselijke fout ook onderzocht?
Het is dagelijkse kost dat auto's, fietsen, voetgangers etc. betrokken raken bij ongevallen in het verkeer. Even niet opletten, te veel risico nemen of voertuigbeheersing verliezen voor een paar seconden.
Er rijden inmiddels zo ontzettend veel electrisch aangedreven voertuigen op de weg, dat het (specifiek door externe invloeden) falen van de electronica in zo'n voertuig naar mijn idee al had moeten zijn opgevallen. Prima dat ze dat onderzoeken, maar ik vind het vergezocht en zou het eerder gaan zoeken in meer voor de hand liggende oorzaken.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.