@44 Ik denk dat het ook anders kan. ...
Mensen die Joden het leven zuur maken horen niet in de maatschappij thuis, islamitisch, christelijk, extreem rechts, extreem links of wat ze ook...
@13 Ik gooi de handdoek in de ring. Het gaat helemaal nergens over. 🥱...
@42 Dat doe je inderdaad - en ik geef je een toelichting. Mijn vraag is nu: eens of niet eens?...
@41 De demonstraties van XR zijn altijd al verboden geweest. Omdat ze de wet overtreden.XR is er meestal onderuit gekomen onder het mom van...
@2Zie rapport over TU Delfthttps://open.overheid.nl/documenten/dpc-280e65cad50a497005ce78192d40d995b0d79e24/pdf...
@39 Ik weet ook wat je geschreven hebt. Dat het belangrijk is dat we elkaar blijven aanspreken. Dat doe ik dus nu....
Volgens XR is het demonstratierecht een grondrecht. Dat het een grondrecht is, telt zó zwaar dat de demonstrant ook de plaats bepalen mag én p...
Als je naar @4 en @5 kijkt, dan is daar niks vreemds aan.Maar kijk je vervolgens maar @6, dan denk je ineens; Wtf is dit dan ineens?En dan g...
"De onderzoekscommissie schrijft ook dat het „aannemelijk” is dat de schuldig bevonden wetenschappers zonder toestemming data hebben gebruik...
Blijft een bizar ongeluk, triest.
Ongeacht wat de oorzaak is, het kan toch niet zo zijn zie quote beneden uit artikel, dat iedereen zonder kennis van zaken of ervaring een voertuig kan bedienen, wat actief aan het verkeer deelneemt, en met verschillende verkeersstromen in aanraking komen, wat 10 kinderen in een bakkie kan vervoeren?
-de bak zit ook nog voor de bestuurder?
-zou lengte van de bestuurder ook een issue kunnen zijn?
Quote artikel ==>
SWOV had geen technische bezwaren, maar wel bedenkingen bij het feit dat “ieder persoon van 16 jaar of ouder zonder enige rijopleiding” tien kinderen zou kunnen vervoeren. De onderzoekers pleitten voor aanvullend onderzoek naar de eisen die aan bestuurders gesteld moeten worden.
Dat advies werd niet gevolgd.
Ik denk niet dat je in dit geval kan spreken van "schuld". Als er iets fout ging met het voertuig, dan verantwoording nemen. Maar niemand heeft daar toch schuld aan?
Hoe erg het ook klinkt, "shit happens", dat kan niemand voorkomen.
@3 Toevoeging; het pleit wel voor meneer Renzen en zijn bedrijf dat ze de ballen hebben om zelfs de schuld op zich te nemen.
Hoe vaak hoor je dat tegenwoordig nog van een bedrijf? Laat staan nog voordat er enig gedegen onderzoeksresultaten zijn?
Zou ze dwars door de gesloten bomen zijn gereden dan ?
Eerst het onderzoek afwachten voordat je iemand (of een heel bedrijf) "afschiet". Maar mensen willen natuurlijk direct een schuldige aanwijzen.
Het zou m.i. beter zijn als voertuigen 2 remmen hebben, 1 voor en 1 achter, zoals bij een fiets of brommer.
Als de ene rem het niet doet, doet de andere het nog.
Ben nog niet bezig met wie of wat is de schuldige..ben nog bij het meer dan trieste ongeluk wat je zelfs in letters niet eens kunt samenvatten.
Ik denk dat de fabrikant nooit verantwoordelijk is, hij verkoopt het product maar de Overheid hoort te bepalen via regelgeving welk persoon gebruik kan en mag maken van dit product op de openbare weg.
Ik denk dat een vervoersdiploma wel op zijn plaats zou zijn voor zo'n vervoersmiddel.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.