@46Een heleboel maar op dit draadje of je het niet oneerlijk vind dat mannen meedoen in vrouwensport terwijl zij fysiek veel sterker zijn....
@28 ik zeg: "Doen!" ... 😎...
Ook een broetje bij ... ? 😎...
De Islam, altijd maar doodmaken ... 😪...
@37 Ja zo ken ik er nog een paar.Hier een filmpje of kijk je dat niet??Is een andere zaak maar het laat toch zien dat het vaker geeurt dan d...
@44 Welk antwoord mis jij dan nog?...
@42 Het zijn mijn ideologische standpunten niet maar ik heb toch even gezocht en ik kan van jouw beweringen geen bewijs vinden. Dus hoe moet ik...
Ja, wat gezellig al die jongens uit Eritrea.Dat hebben we laatst wel gezien...Dan kunnen ze hier lekker los gaan, iets wat ze daar niet doen...
@43Ja en ik heb nog steeds geen antwoord 😊 Bop verstaat de kunst om vragen te ontlopen en de inhoud te vermijden. Dat is best wel knap maar...
Misschien moeten we van het systeem van "gratis" telefoon af bij een abonnement.
@1
Misschien moet men eens ophouden te denken dat iets gratis is.
@1 dat is weer symptoom bestrijding.
Wat dan wel de oplossing is??? Maar hoe komen dit soort lui toch aan slachtoffers???
Of stonden wij vroeger dan zoveel sterker in onze schoenen als de jeugd nu..
Ik vraag mij af of deze jongeren geen verstand hebben of zo.
Je laat je toch niet zturen maar gaat zelf op onderzoek uit.
Ze lopen de hele dag met hun neus op te telefoon maar kunnen nog niet zelf een goed abonnement afsluiten .
@3 Ik denk inderdaad dat de huidige jeugd te beschermd opgevoed word.
Als je al een abonnement hebt, dan neem je er toch niet nog een bij?
Zeker niet als je toch al krap bij kas zit.
Misschien moeten jongeren minder blowen en zuipen.
@3 "Maar hoe komen dit soort lui toch aan slachtoffers??? "
Je hebt/had ook een telefoonprovider die de telefoonnummers had van bejaarden die tegen de dementie aan zitten. Die smeerden die bejaarden telefoonabonnementen aan met de reclameslogan dat ze speciaal voor bejaarden een overzichtelijke rekening aanbieden. Het telefoonabonnement was gekoppeld aan een internetsite/webwinkel abonnement. Zodra zo'n bejaarde in het telefoongesprek met het call center 1x ja had gezegd was ie gelijk lid.
Indien je het telefoonabonnement wilde opzeggen moest je ook het internet/webwinkel abonnement opzeggen en wel met de juiste juridische tekst en uiteraard aangetekend. Die bejaarden kwamen dus nooit meer van die abonnementen af. Ondanks diverse processen, aandacht bij radar en diverse andere conssumenten programma's kon deze provider een hele tijd lang gewoon doorgaan. De laatste jaren hoor ik er niet zoveel meer over - toch gestopt?
Er zou op de website van elke gemeente een telefoonnummer moeten zijn voor jongeren waarmee ze kunnen bellen als ze door "boys" van welk type dan ook in het nauw gedreven worden.
Het probleem bij aangeven voor de slachtoffers is dat ze niet uit hun omgeving weg kunnen en de "boys" ze dus extra grof gaan martelen als die merken, dat er geklaagd is. Het gaat echter niet aan, dat de gemeente of de centrale overheid dan maar de handen in de lucht gooit en vinden dat ze er niets aan kunnen doen. Alleen voorlichten is niet voldoende. De slachtoffers weten echt wel, dat het niet deugt, wat er gebeurt, maar ze worden geïsoleerd en bedreigt, ze staan met de rug tegen de muur.
De centrale zowel als de gemeentelijke overheid dwingen ons van alles op, en trekken daarbij een snuitje dat wij te dom zijn om het te snappen en daarom tegenstribbelen. Als zij dan zo intelligent zijn, laten ze dit probleem dan eens oplossen?
@8 om onze jeugd nu ter vergelijken met demente bejaarden vind ik wel wat ver gaan..
Maar als je die drommen pokemon go spelers een paar jaar geleden zag. Net zombies..
En hoeveel zouden dit verzinnen omdat ze hun dure toestel niet goed hadden verzekerd, en die telefoon wel gesloopt hebben binnen drie maanden??
Want waarde hechten aan spullen is de meeste vreemd. Hoeveel jeugd ik wel niet zie met barsten in hun scherm bij bijna nieuwe telefoons.. En bij wat jongere collega's zie ik dit ook regelmatig.. En ook met werktelefoons..
@10 : Welja, het slachtoffer de schuld geven. Over verzinnen gesproken. Zo zie je maar, "Wat je zegt ben je zelf" etc. dat kinderen roepen, is wel degelijk ergens op gebaseerd.
@3
Zoals hier gebeurt
Telefoon abbonementen worden alleen afgesloten met een legitimatie Wil je er meer afsluiten dan licht het op in de computer , hallo je hebt al een abbo ,wat is de reden van een nieuwe
Jongeren tot 18 kunnen hier sowieso niet zomaar een abbo afsluiten moet dan een van de ouders mee
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.