@2348 Leugens verspreiden is wat jij goed kunt.Het zal nooit aan jou of FrisseBries liggen.Nee het is mijn fout.Nou goed het zal wel.Ik ...
ja, laat Timmermansje maar formeren en een regering vormen. kunnen we weer eens lachen en als het lukt, ben ik benieuwd wat voor zooitje die Tim...
Dit zal dan wel op extra rechtszaken uitdraaien van Weski tegen het OM....
Halsema probeert zich al in te dekken voor als het eventueel fout zal gaan.En dat praten in het diepste geheim zal ook wel een loos iets zijn...
Wat afschuwlijk weer ... :-(...
Hoe kun je nou iemand verachtten vanwege het gedrag van zijn grootvader ?Maar wel goed dat ze samen het gesprek zijn aangegaan en tot wederzij...
Eerst Nederland kapot maken en zijn zakken vullen als CEO van de massa-immigratie en dan vervolgens wegrennen omdat hij zijn eigen puinhoop niet...
"Waarom moet er zo nodig op elkaar gehakketakt worden? Is dat de manier? Moet je elkaar afmaken?" Misschien vooral omdat een ze...
https://twitter.com/RonFilipkowski/status/1780960157955964930?t=pGzZcimRc6nPJMHLMaieuQ&s=19...
En de Trump media bestookt de achterban met allerlei jury-info, zodat ze weer lekker kunnen gaan intimideren en dreigen. Zo zijn er al enkele ju...
Helemaal prima ! Maar er zou een mooi motorgeluid in deze auto's moeten zitten ! Het lijkt nu meer op een elektrische heftruck die komt aanrijden ! En een Ferrari met heftruck geluiden kan al helemaal niet !
Zie het eerder duurder worden, licensies en updates van de software.
Grootste nadeel is nog steeds dat ze niets kunnen trekken
Laten ze daar eerst maar eens een oplossing voor vinden
@1 kwestie van gewenning. De meeste 'gewone' motoren hebben nu ook niet echt een lekker geluid.
door subsidie c.q. belasting wellicht - maar het blijft dom - we moeten aan de Thorium Cold Plug
@3 technisch kunnen ze het wel, maar waarschijnlijk loop je tegen oververhitting aan bij langdurig gebruik. Bijvoorbeeld de Nissan leaf heeft geen actieve koeling om kosten te besparen. Een caravan trekker zal dus waarschijnlijk meer gaan kosten.
@6 aanvulling: de Nissan leaf kan niet voluit accelereren omdat de stroomsterkte electronisch wordt begrensd. Waarschijnlijk heeft dat ook met de ontbrekende koeling te maken.
Maar niet in Nederland, we zullen de bpm daar wel op aanpassen
Voor een elektrisch autootje betaal je al gauw 45 rootjes en dan heb je een klein luciferdoosje. Voor bijna hetzelfde geld heb ik een leuke pick up hoor.
** gebruiker verwijderd **
@8 Ze gaan gewoon de BPM op benzine en diesel autos verdubbelen.
@3
Een Tesla Model X is leverbaar met trekhaak. Niet de goedkoopste auto, maar hij kan wel degelijk trekken.
@10
Hoezo drie jaar? Tesla geeft acht jaar garantie op de accu.
** gebruiker verwijderd **
@10
En wat kost het vernietigen van de oude accu?
** gebruiker verwijderd **
@9 uit het artikel begrijp ik dat de motor in die pick-up zo duur wordt dat ie meer kost dan een electrische. Duurder wordt het in ieder geval, men zal veel langer met een auto moeten doen. Da's niet verkeerd. Hebben zelf een audi A4 van 22 jaar oud. Met een beetje geluk gaat die nog wel een jaar of 10 mee. Een elektrische auto kan nog langer mee.
@15 Dat valt nog te bezien.
@12
@13
Ligt eraan hoeveel je rijd, het kan al na drie jaar veel minder worden met de accu.
Het is het duurste onderdeel van de auto dus na 3 a 9 jaar is de bak niets meer waard en onverkoopbaar.
Waterstof auto's zijn de toekomst.
Een tweedehands electrische auto wordt vast heel goedkoop, omdat je dan waarschijnlijk de accu moet vervangen.
Het kostenplaatje daarvan is minimaal 50% van de nieuwwaarde.
Ik koop voorlopig gewoon een benzine auto.
De tesla is ook zo´n verhaal apart.
Mooie autos maar duur.... Vooral in onderhoud ook omdat er enkel een gespecialliseerde tesla monteur aan mag sleutelen, en onderdelen zijn alleen via Tesla te krijgen en mogen alleen worden ingebouwd door de monteur, niet jij zelf.
In Amerika heb ik gelezen, kost een uurloon 175 Dollars, en het zijn autos waar veel manuren in gaan zitten bij een reparatie.
De verzekering is ook duur voor de tesla en het schijnt vooral vanwege de dure reperatie als er iets kapot gaat.
Zo´n auto word heel snel afgeschreven of total loss verklaard bij schade, eerder dan bij normale autos.
Maar aan de andere kant , als iemand een beetje de tesla techniek gaat bestuderen en technisch aan autos kan sleutelen, dan kan je bijvoorbeeld 2 kapotte of afgeschreven Tesla sloopautos opkopen en van die 2 weer 1 rijdende maken.
Officieel mag dat niet van Tesla en je krijgt er gezeur mee zoals geen updates meer krijgen of geen onderdelen zelf mogen bestellen, maar het is te doen.
Dat laatste zegt ook wel iets, in hoe verre is die auto van jou zelf en hoeveel is de auto nog eigendom van tesla?
@18 :
Jammer dat een waterstof auto 4x zoveel elektriciteit gebruikt.
(het opwekken van waterstof is zeer inefficiënt, zeker als je ook transport e.d. meerekent)
Daarnaast gaat een brandstofcel ook bepaald niet eeuwig mee.
Het achteruitgaan van (huidige) accu's valt trouwens best mee:
https://www.groen7.nl/wat-is-de-levensduur-van-het-accupakket-van-een-tesla/
Neem de prijs van een nieuwe accu, deel die door het aantal gereden km en je krijg een prijs/km waarvoor je geen waterstof kan kopen.
@3 Je zet ook gewoon een extra elektromotor op het te trekken object, al dan niet met extra accu.
Geen probleem.
@22 : Dat is nog een denken in oplossingen.
Trekkracht is het probleem echter niet, er is gewoon nog te weinig vraag naar trekhaken om de auto's er op aan te passen.
Auto's voor D66 watjes.
@24 lol , Met trekhaak voor de bakfiets !
"binnenkort is alles geautomatiseerd" zeiden ze in de jaren '70 ook over de ICT...
Moet het nog zien.
Daar zit dan zodadelijk de Nederlander met z'n caravan, paardentrailer en z'n aanhanger om op zaterdag naar het "grofvuil" te rijden....
Niet iedereen heeft een dikke knip en kan een Tesla X aanschaffen...
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.