Altijd weer die verdomde Finnen die dreigen en de boel komen verzieken. . . . ...
@2callen = vallen....
Als je een Europese databank zou hebben , zouden deze figuren al getraceerd kunnen zijn, inderdaad opvallend dat familieleden en bekenden zwijge...
@1Ik denk niet, dat burgervliegtuigenzo laag over woonwijken vliegen.Vliegtuigen in een scherpe bocht enlagere snelheid (landing)kunne...
Geschokt??LOL.. diegene die hem nog niet door hadden waarschijnlijk....
Zie je gewoon een vrouw met een hoofddoek "Iraanse stijl"dus afhangend....
@2Ik denk dat zoiets inmiddels al gebeurt ...
Zou een overvliegende C-130 van de KLu echt meer gevaar opleveren dan een laagvliegend vliegtuig van Transavia, Ryanair, TUI, Corendon? Of i...
@3 Helaas. . . VOL En wat mijn buurtjes aangaat, zij zijn het inmiddels ook aardig zat aan het worden. Zij begrijpen heel goed dat het o...
@1 Jij hebt toch ook zulke fijne buurtjes? Geen plek bij jou in de buurt voor deze mensen?...
Hopeloos... op papier kan dat ding niet eens praktisch werken wat een prutsers ook..... en een weggegooid geld...
Lutsers..
Grappig zoals sommigen menen met een joetjoep-filmpje een onderzoek van honderden experts en deskundigen op dit gebied, dit project te kunnen afkraken. Het mag blijkbaar niet lukken, en je zou denken dat dit soort idiote kritiek van de concurrentie komt: vliegtuigmaatschappijen zien in de Hyperloop een concurrent... Dus afkraken die handel, lijken ze te zeggen.
Helaas voor hen; de Hyperloop bewijst zichzelf steeds beter op steeds meer testbanen. Niet voor niets dat grote bedrijven en kapitaalkrachtige landen zelf allerlei testbanen aanleggen. Niet voor niets dat zelfs de TU-Delft zich serieus bezig houdt met de Hyperloop.
Natuurlijk zullen er in het begin aanloopproblemen komen. Die zijn er altijd, bij elke nieuwe uitvinding. De eerste zeilschepen, de eerste stoomschepen, die eerste vliegtuigen en treinen, auto's: allen kenden ze problemen en ongelukken. Nooit was dat een reden om dan te stoppen met zoiets, altijd was het reden om de fouten eruit te halen, verbeteringen aan te brengen en verder te gaan.
En zo zal het met de Hyperloop net zo gaan; verbeteren, innoveren, leren van ongevallen. Daar kan geen joetjoep-fillumpie tegenop.
Onnodige technologie.
@4
"Onnodig"???? Dat mag je verklaren. Wou je het maar bij vliegtuigen, schepen en treinen houden, en uiteraard auto's? Verklaar je nader.
@5 , ja, waarom niet. We hoeven niet alles te moeten nee.
@4 Zal zeker gebeuren dat we andere 'voertuigen' zullen gebruiken. Alleen misschien pas over 50 jaar. Wie het zeker weet, heeft een glazen bol
Een fonds oftewel ons geld weer
Een zeer nuttige uitvinding die beter is dan het moderne openbaar vervoer. Beter met een hyperloop dan met een vliegtuig in de helft van de tijd en misschien zelfs net zo snel.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.