Hij heeft inmiddels aan Bosma z'n excuses aangeboden en zal dit publiekelijk ook nog gaan doen.Bosma: Baudet heeft spijt van uitspraken tegen ...
Natuurlijk stinkt dit zaakje. Geen overtuigend bewijs betekent niet, dat er "niets" gebeurd is, ze hebben alleen, het bewijs voor dat laatste, n...
Eens komt de dag dat men zegt VOL is VOL....
Klaver en ook Paternotte kunnen wel het bloed onder je nagels vandaan halen, probeer dan nog maar eens aardig te blijven tegen die 2 sadisten....
"die buitenlanders hebben we straks nog hard nodig vanwege de pensioengolf en het tekort aan vakmensen en ander personeel om onze samenleving dr...
tja, dan vraag ik mij af waarom er een hek om de moestuintjes van een bepaal AZC staat met daarbij teksten in de trant van 'eigendom van...' in ...
Ondertussen. . . . https://www.telegraaf.nl/nieuws/1601058670/steeds-vaker-geweld-en-agressie-door-jonge-asielmigranten-in-opvang-personeel-...
Rusland heeft de waarschuwingen vanuit het westen niet serieus genomen. De FSB heeft het veel te druk met het opsporen van Kremlincritici, dat z...
@1Welke "vluchtelingen" worden hier nu eigenlijk bedoeld?En bij passende zorg, denk ik meer, dat een betere screening bij binnenkomst, het e...
@147
"Feit is dat Trump zijn medewerkers geen strobreed in de weg heeft gelegd om te getuigen, zelfs aangemoedigd heeft en waarom?"
Waarom vraag je?
Simpel: omdat Trump die medewerkers helemaal geen strobreed in de weg KAN leggen. McCahn werkt niet voor Trump en is geen verantwoording schuldig aan Trump.
Trump heeft ook, al meer dan een jaar geleden, zitten brallen dat hij uitkeek naar een gesprek met Mueller ..... wanneer gaat dat er eindelijk van komen?
@147
En met "Fake media" bedoelt hij alle media behalve Fox (die de meeste leugens en complotten verspreid).
@147
"Dit (topic) verhaaltje hoort daar ook bij, Trump heeft nooit gezegd dat de media de vijand van het volk zijn maar de 'fake news' media en dat is een feit."
Even een beetje realisme:
Trump heeft inderdaad nooit gezegd dat de media de vijand van het volk zijn.
Trump heeft inderdaad gezegd dat het Fakje News is dat de vijand van het volk is.
Trump zei en zegt nog steeds dat elke nieuwsbron met uizondering van Fox Fake News is.
Effectief zegt Trump dus dat elke nieuwsbron met uitzondering van Fox de vijand van het volk is.
Ik zet het nog even op een rijtje voor je:
All Fake News=enemy .... All media (except Fox)=Fake News .... All media (except Fox)= enemy.
Fakenews zender CNN is ook nog in de lucht.
@141 ".... als het HELE onderzoek klaar is...."
Nou, ik maak mij meer zorgen om de collusie tussen ons kabinet en islamitisch dictatiaal Turkije dat nu zijn onderdanen in Nederland ook nog Turks-islamitische scholing gaat geven....in Nederland....
....of de collusie tussen Brussel en oliegarch bolsjewist Soros de ongekroonde keizer van Europa die niets met soevereine staten, democratie en burgers op heeft....maar met zijn gestolen miljarden wel over oorlog, vrede, islamisering en unificatie beslist.....!
@124 "....heeft dus niets van doen met het 'links' zijn van de media, maar..."
Vergeten dat er al een aantal journalisten ontslagen zijn vanwege verzonnen verhaaltjes over Trump...?!
Bovenstaand tot @154 meer fake news van bronnen ver van de president.
En hier een voorbeeldje van fake news:
@129 "....Geen idee, hoe vaak heeft Rutte dat gedaan?...."
Er is hier sowieso slechts één gecontroleerde en bewezen soort media die toestemming krijgt de ministers te interviewen en een interview met Poetin weg te knippen om hem als onverschillige dictator te kunnen presenteren....!
@156 waarmee jij het zelfreinigend vermogen van de media aantoont... immers mensen die te ernstige fouten maken worden ontslagen. Een integriteit die je bij Trump te vergeefs zult zoeken.
@157 een ander voorbeeld van een fake-news bron is Trump zelf met zijn ruim 420 leugens en onwaarheden. Maar het zal voor jou te confronterend zijn om dat onder ogen te zien.
@159
Terwijl Trump de mensen ontslaat die doen wat ze geacht worden te doen: hem van advies dienen.
Trump ziet dat als kritiek, of als "mij vertellen wat ik moet doen" en dondert ze eruit.
@160 zie dat "doen wat ze moeten doen" ook in het kader van primair het Amerikaanse volk dienen.. Maar Trump denkt dat iedereen in de USA er nu voor hem alleen moet zijn. Een tiran dus.
@140 Nee, ik zie dat al het ontwijken en negeren door gevestigde politici voortdurend zonder consequenties blijft: ze gaan ongehinderd voort met islamiseren, unificeren, globaliseren en bezuinigen op burgers.....maar bij Trump schreeuwt men meteen verontwaardigd om impeachment en bij Poetin kan gewoon ongestraft een interview weggeknipt worden omdat dat niet past in het beeld van een 'nietsontziende vijandige dictator'..?!
@155
Misschien dat je daar je eigen tegeltje van kunt maken:
https://www.nieuwskoerier.nl/news/submit
En hier de tweets van Trump waarin hij zich duidelijk uitspreekt tegen censuur van de media, ook door de media zelf.
Social Media is totally discriminating against Republican/Conservative voices. Speaking loudly and clearly for the Trump Administration, we won’t let that happen. They are closing down the opinions of many people on the RIGHT, while at the same time doing nothing to others.......
13:23 - 18 aug. 2018
....Censorship is a very dangerous thing & absolutely impossible to police. If you are weeding out Fake News, there is nothing so Fake as CNN & MSNBC, & yet I do not ask that their sick behavior be removed. I get used to it and watch with a grain of salt, or don’t watch at all..
13:32 - 18 aug. 2018
...Too many voices are being destroyed, some good & some bad, and that cannot be allowed to happen. Who is making the choices, because I can already tell you that too many mistakes are being made. Let everybody participate, good & bad, and we will all just have to figure it out!
13:40 - 18 aug. 2018
Dit is de bron en desondanks wordt er, zoals ook in de andere voorbeelden die ik plaatste, een (ver)draaiing aan gegeven, suggestief commentaar, als het maar een negatief beeld schetst van Trump.
Fake news dus.
@164
Ik herhaal het nog een keer voor je:
All Fake News=enemy .... All media (except Fox)=Fake News .... All media (except Fox)= enemy.
@156
En wat zegt dat jou?
@157
Probeer het eens zonder YT, Prume.
@158
En nou toch een keer antwoord op die vraag graag, als je hier zo graag op reageert?
@164
Merkwaardig toch dat je niet ziet dat dit juist een draai van Trump is.
@124
"De media doen nog altijd gewoon verslag"
Ze doen niet "gewoon" verslag ...was dat maar waar.
De media is continu pro-EU / pro-immigratie / pro-globalisering etc. , en verspreid leugens of halve waarheden over degene die daar anders over denken.
@170
Dat is jouw perfide perceptie.
@165
Geen eens een citaat waar hij zegt dat alle media=fake ?
Of stop anders met het zelf neertypen van fake onzin ...
@171
Laat maar eens een lijstje anti-EU/immigratie/globalisering artikelen zien dan , tussen de massa's andere..
Zijn er niet
@173
Wel eens van 'objectief' gehoord?
@167
Probeer het eens zonder te trollen.
@165
Wat begrijp je niet aan 'toedeloe'?
Ik verspil niet graag energie aan mensen die weigeren om in te gaan op inhoud als het hun uitkomt, weigeren om in te gaan op vorm als het hun uitkomt, constant verdraaien van postings, dooddoeners en mind readen.
Duidelijk toch.
@176
Er wordt al anderhalf jaar ingegaan op jouw 'inhoud' en keer op keer wordt de onzin weerlegd met feiten. Maar die negeer je en begint in een volgend draadje gewoon weer opnieuw.
@174
"Wel eens van 'objectief' gehoord?"
Ik wel , MSM niet ...dat is juist het punt
@178
Yup. 'anti-EU/immigratie/globalisering ' klinkt verschrikkelijk objectief.
@179
Inderdaad , en zo'n lijstje kun je niet genereren omdat die niet bestaat tegenover alle pro eu/immigratie/globalisering artikelen.
Beetje generaliserend , maar de verhouding is zo'n 1:100
@178 . Zelfs als je anti EU, globalisering of immigratie bent wil nog dat nog niet zeggen dat fox, Breibart en aanverwanten of obscure YouTube filmpjes wel objectief zijn. Kritisch kijken naar alle media is aan te bevelen. Als men alleen maar kritisch is op de MSM terwijl men wel andere media klakkeloos gelooft omdat ze toevallig tegen de MSM zijn.
Je kan Clinton of Obama ruk vinden maar dat maar dat maakt Trump niet automatisch een betere president.
Dat is het gevaar van het simplistische: "De vijand van mijn vijand is mijn vriend" denken.
Sommige mensen lopen blindelings mee met de tegenbeweging zonder zich af te vragen waar ze eigenlijk voor staan.
@180
Zo'n lijstje bestaat niet, maar jij kunt wel zeggen dat het 1:100 is?
@181
Ik geloof alternatieve media zeker niet klakkeloos , zit ook een hoop onzin tussen.
Ik verwacht alleen van publieke zenders een politiek neutraal verhaal , dat lijkt me niets teveel gevraagd.
@182
"zo'n" 1:00 ..
Een inschatting gemaakt na het decennia lezen/kijken van MSM
@184
Nee, een inschatting gebaseerd op je onderbuik...
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
@183 . Dat lijkt me ook niet teveel gevraagd. En ja, publiek gefinanaceerde zenders zoals de npo of de bbc zouden daar misschien nog wat meer hun best op kunnen doen. Dat deze zenders uw of mijn mening niet altijd faciliteren wil niet zeggen dat ze niet proberen objectief te zijn.
@180
Je snap het niet. Loop toch niet zo met je domkopperij te koop zeg.
@189
Ik snap het prima , je kunt het lijstje niet geven..
Dat gevestigd mijn bewering prima
@188
" .. wil niet zeggen dat ze niet proberen objectief te zijn"
Zolang bijvoorbeeld nieuwsuur bij ieder item over vluchtelingen continu alleen kindertjes en gezinnetjes op de achtergrond projecteert en er nooit bijverteld dat het overgrote deel eigenlijk alleenstaande jonge mannen zijn , dan doen ze niet eens een poging om objectief te zijn...
Om een voorbeeltje te noemen
Dan mag hij eerst de censuur van Facebook, Instagram en Messenger wel eens aanpakken. 1 verkeerd woordje van die censuurpolitie en je hebt al een ban. En naakt mag niet van Facebook dus een foto van een dode naakte muis mag niet aangezien hij naakt is. Heb ik een keer gehad. Gelijk een ban van 3 dagen
@121 "Kijk naar de feiten...
- positieve gesprekken met Putin , een vijandige kernmacht"
Niets positiefs aan die onzin.
"- positieve gesprekken met NK een vijandige kernmacht"
Dat zullen we nog wel zien.
"- minder werkloosheid"
Dat was de trend al sinds jaren en dus niet iets wat dankzij Trump is.
"- stijgende beurzen"
Hetzelfde als hierboven.
"- stijgende lonen"
O ja?
"- booming economie"
Gewoon weer de trend die er al was, maar Trump kan daar nog wel een eind aan maken met zijn handelsoorlogen.
"- minder sterk groeiende staatsschuld"
Het tekort is verdubbeld. WTF.
Je plaatst dit keer op keer weer en je hebt vast al kunnen lezen waarom wat je zegt niet klopt. Dus veel plezier met liegen verder. Wat je er mee denkt te winnen is mij een raadsel.
@193
Kijk hoe de Dow een sprong heeft gemaakt tijdens Trump:
- 5 year chart of the Dow Jones stock index -
https://www.5yearcharts.com/dow-jones-5-years-charts-of-performance/
Lonen en banen:
https://www.marketwatch.com/story/trump-scoreboard-still-showing-better-numbers-on-jobs-than-wages-as-total-hiring-tops-2-million-for-the-presidency-2018-07-06
"Het tekort is verdubbeld. WTF"
Onzin , geen daar maar eens een bron van
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.