@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
Uit het artikel:
Vlak onder de brug, of wat er nog van overblijft, ligt een grote fabriek van Ansaldobreda. Nog iemand een Fyra met 50% korting?
Of de vliegende Fyra, de JSF?
Sommige mensen zijn hun leven kwijt...misplaats artikel en walgelijk.
39 die het niet overleefden. 20 nog vermist en veel gewonden.
@1 Vergeet onze Marine NH-90 helicopters uit Italië niet.
Gingen na 200 vlieguren al roesten, vanwege het zeezout, waar een helicopter tbv Marine toch wel tegen bestand zou moeten zijn.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/marinehelikopter-roest-van-zeezout~b190139f/
Italdesign
Al dat personeel staat straks op straat daar mag de belastingbetaler voor opdraaien.
Al die bruggen en wegen worden dan ook niet onderhouden ook dat mag de belastingbetaler betalen.
Dus linksom of rechtsom de echte gebeten hond is de Italiaanse belastingbetaler.
@6 de brug was in privaat beheer en niet een kostenpost van de Italiaanse staat. In die zin betaalt dus niet de belastingbetaler
@7 De brug is weg waar moet alle verkeer nu langs dan? Wat denk je dat dit kost per dag?
Denk maar niet dat er 1,2,3 een nieuwe brug staat.
De uitkeringen van mensen die op straat komen kost ze ook geld.
En wie gaat de nieuwe brug bouwen?
* Verwijderd door de redactie *
@7
Curieus dat het wat uitmaakt..
Lol, wat dacht je van geld aan de NAVO en infrastructuur besteden?
De NAVO is gewoon een goed bondgenootschap en die 2%-eis is meer dan redelijk!
Dat klopt niet. De NAVO eist maar 2% van het bruto nationaal product en het moet naar 5%. Dat kan een land makkelijk missen. Maximaal 5% waar gaat het om? En daarnaast kan er zeker 5% in de infrastructuur. Het gaat over prioriteiten.
@9
Onzin,
De overheid heeft juist in de recessie extra geinvesteerd in infra.
De klappen vielen in de woning- en utiliteitsbouw. In de infra draaiden vrijwel alle bedrijven gewoon door.
Een leuk statement, maar dat moet je maar afwachten.
Dan hebben we het nog niet over de woningen gehad...
@8 Misschien met een veerpond tijdelijk.
Je zegt als minister tegen het Volk dat alle bruggen in orde zijn en dan is het weer voor elkaar. Zelden zo'n domme opmerking gehoord, alhoewel het steeds vaker voorkomt dat achteraf blijkt dat het wel een beetje anders zit.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.