@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
Gezien het feit dat er nergens het woord discriminatie in het bericht staat verwacht ik dat de beoogde top-man een niet-gehandicapte niet-islamitische blanke man is.
Je weet toch wie de beoogde kandidaat is!
Canadees Ben Smith, de huidige topman van Air Canada.
Hij komt van buiten de bloedgroepen, vandaar dat de Franse vakbonden hem niet pruimen.
Maar dat is niet om dat hij een 'niet-gehandicapte niet-islamitische blanke man is', dat profielplaatje zal hen de reet roesten,
Zij verlangen gewoon een Fransman, één die hen begrijpt en gul geeft.
En zij willen in hun acties daarvoor, heel ver gaan.
Zij gaan desnoods door tot aan een mogelijk faillissement van Air France.
Wetend dat de Franse staat dan na faillissement, altijd een doorstart van Air France mogelijk maakt.
Maar waar dat KLM laat?
@2 : Ik weet wat de vakbonden willen. Mijn commentaar gaat over de manier waarop de media dit bericht brengen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.