heeft hitler wel bestaan? we zijn hard bezig met alles aan het verwijderen dat aan ons (koloniale) verleden doet denken, zoals zwarte piet....
@13 Die is wel leuk, “met schuim bekend zijn”. ...
Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig hoe dit af zal lopen. Of de koning zich hier over zal uitspreken. En zo nee of er dan wel of niet voortij...
@4 Het 'leuke' is dat de meeste long-covid patiënten dit hebben opgelopen voordat er vaccinaties waren....
@20 En zo is dat....
Correctie bij @2.'Nederlandrrs' = 'Nederlanders'.Mijn excuses.@8 Wedergeboren,'verbetereing' = 'verbetering'.Overigens is het zo d...
@20 Ach Snorrie, Het is makkelijker om mensen te misleiden, dan ze ervan te overtuigen dat ze misleid zijn, de uitspraak is van Twain, en ik he...
@1 "Pas geleden is er weer een peer review onderzoek gepubliceerd wat gaat over de relatie tussen Long COVID en de mRNA vaccinaties."En het re...
@14 " je spreekt in raadsel" De correcte uitdrukking is: je spreekt in raadsels, meervoud. Tja, dan zet je jezelf voor lul. ...
@8 Da's niet nodig. Wappies zien dan bijv Chloor en Aluminium als ingrediënten en da's allemaal levensgevaarlijk....
Hij was netjes bezig, maar erg dat iemand die het goed probeert te doen toch geschept wordt.
(Een ongeluk zit in een klein hoekje en dit waren er 2)
@1 : Hij probeerde het goed te doen, maar in dit geval zijn er maar twee dingen te doen:
-Zo snel mogelijk achter de vangrail. (behalve als het te druk is, dan in de auto blijven)
-112 bellen.
Een gevarendriehoek heeft alleen zin als deze 30 meter van het voertuig staat. Dat is ver lopen op een actieve snelweg.
@2 , recent nog op snelweg lekke band gehad. Herstelt met spuitbus, en ik was 90% bezig met het kijken naar het verkeer. Maar hoezo in auto blijven zitten als het te druk is?
En nog vinden mensen het raar dat rijkswaterstaat snelwegen afsluit voor de hulpverleners als er een ongeluk gebeurd is.
@3 , toevoeging: Wilde eigenlijk het wiel wisselen met thuiskomer, maar voelde met totaal onprettig. Dan maar 2 nieuwe banden als ingecalculeerd risico. . . .
@4 , idd. En dan de filekijkers, onvoorstelbaar.
@3 : Bij bijvoorbeeld een driebaansweg (2x3 stroken met één vangrail in het midden) en een ongeluk op de 3e rijbaan. Dan kan het beter zijn om te wachten op de politie. dan om twee rijbanen over te steken.
Ook bij bijvoorbeeld slecht zicht door sneeuw of mist.
@6 , ja, dat is idd een goed punt. Maar je zit niet lekker. . . .dan ga je bijna in de vangrail zitten van ellende.
@6
Als het op de derde rijstrook gebeurt is sta je dus langs de vluchtstrook. Dan hoef je helemaal geen twee rijSTROKEN over te steken. De rijstroken worden namelijk vanaf de middenvangrail genummerd.
@7 Dan zit je zeker niet lekker, maar in de vangrail wil je ook niet zijn als er een auto of vrachtwagen tegenaan komt.
Ik denk dat ik een stuk voor de auto zou gaan staan, of bij meerdere auto's, in de voorste.
@8 : Heb ik ook nog wat geleerd op deze zondag.
Het blijft dan trouwens ook beter om geen 2 stroken over te steken
Dat is het stomste wat je kan doen een gevarendriehoek neetzetten op een snelweg. Je moet zo snel mogelijk aan de rechterkant uit je auto klimmen en DIRECT achter de vangrail gaan staan en wachten op de klap
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.