Ik vond het na 30 jaar ploegendienst wel genoeg,mn lijf ook.De baas bood een RVU regeling aan=1400 nettoDan zou ik 1800 euro netto inleveren...
@25 Nee, integendeel. Je ziet het overal waar die lui vertoeven. Maar ik kijk dan ook niet weg, dat is een typisch englinks dingetje 🙈...
Die man heeft een ontzettend moeilijk en vermoeiend karakter. Ik heb nouog een partij zo snel zo veel kiezers zien verliezen. Hij vind regels be...
Tekort? Te veel!...
@8 Voor mij zijn het mensen. En daar praat je gewoon met respect over.Waarom transgenders niet respectvol zouden zijn naar vrouwen is mij een...
@25 ik vrees dat ik het artikel verward heb met een een bericht van gisteren, ik dacht bij de NOS. Over Palestijnen, een strand, Israelische sol...
Wel een erg tendentieus en ophitsterig geschreven artikel....
@21 Wacht ff hoor ... 🤔gebruik jij nu de woorden intolerant en racistisch? 😂...
@7 Hoe dan ook. . . . het zijn voor mij "omgebouwde kerels".Ik vind hen juist niet respectvol naar vrouwen. ...
Ja, moslims zullen nog veel vaker hun wil opleggen. Hun Koraneisen stellen aan het volk waar zij bij willen wonen....
Misschien komt er nog wel een doorstart... even lekker goedkoop je personeel lozen en weer door gaan... Dat wordt vaak genoeg gedaan... is daar iets op tegen dan?!
Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordig. Niet eens meer stoppen met je bedrijf, om welke reden dan ook.
Te triest voor woorden.
Ik zou ook stoppen als ik hier een bedrijf had.
Als je je personeel slechts als verdienmodel ziet en niet als mensen met een gezin, dan ben je ver heen. Zo ga je niet met je personeel om, dat is gewoon wettelijk geregeld via "goed werkgeverschap." Meneer zal door de rechter ongetwijfeld gedwongen worden om een goede regeling te treffen met het personeel. Dit kan echt niet, naast het feit dat dit buitengewoon asociaal is.
@4 , idd. Het fatsoen is compleet de nek omgedraaid door het neoliberale beleid.
"Onvlee vindt dat de transportondernemer zijn chauffeurs moet doorbetalen of met een financiële vergoeding over de brug moet komen."
De chauffeurs waren in niet in dienst bij de ondernemer, maar bij het bedrijf. Het bedrijf bestaat niet meer.
je mag gewoon je bedrijf sluiten als eigenaar, maar als er winst in zit doet men dat iha niet
Zijn bedrijf, Hij bepaalt, hij houdt er mee op als en wanneer hij dat wil.
@8
Fout. Hij had mensen in dienst, en dus draagt hij daar verantwoordelijkheid voor. Dat zit/zat in de inkomsten ingebakken. Daarom verdient een CEO méér dan een kantoorbediende: afbreukrisico. Nogmaals; hij mag bepalen om er mee te stoppen, maar heeft wettelijk gezien ook verplichtingen naar het personeel. Dat zijn namelijk geen machines die je simpelweg uitzet en die dan niets meer doen. Het zijn mensen met financiële verplichtingen, bijvoorbeeld. En ja, daar is een werkgever dan mede-verantwoordelijk voor. hij had dit eerder moeten aangeven. Zal elke rechter hem vertellen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.