Ik neem aan dat de ME erop ramt net als destijds met de wappies....
Omdat ze alle aanvallen van Iran op Israël konden onderscheppen, denken ze nu ook alle kernwapens van Rusland te kunnen onderscheppen?Volge...
@6 Samengevat. Den Haag en Brussel hebben de belangen van de extreem grote bedrijven in beton gegoten. Maar dan kan men dus niet meer spreken ov...
@4 M'n megafoon ligt bij de reparateur 😑...
@3 Nou, leg het hem uit zou ik zeggen....
@2 Op 4 mei - dodenherdenking - ga je niet demonstreren. Dan ben je stil.Dat moeten we die Frank van der Linde nog maar eens uitleggen....
@2 Als je wegens verraad achter een brommer wil eindigen is dat een goed idee. Verzet tegen Hamas zal er hier en daar best zijn maar niet met t...
Aldus bruinrechts........
Je voelt aan je water dat deze formatie met de haven in zicht gaat stranden. De PVV is een veel te onbetrouwbare en onvoorspelbare partij....
Zo zal dat hier ook gaan. daar aan kan je zien dat er dubbele agenda's zijn. Alle landen binnen de EU stellen zich hetzelfde op voor de asiele...
Het vliegtuig zou vooral goed zijn voor judoka's en andere sporters voor wie gewichtsklassen relevant zijn.
Leuk.. Maar is de concorde juist geflopt op de hoge brandstofkosten van dat toestel? Zulke snelle vluchten zijn gewoon te duur voor het over over over grote deel van de passagiers.
@1
En voetballers zodat ze in de rust nog even naar huis toe kunnen.
@2 [ Zulke snelle vluchten zijn gewoon te duur ]
Grotendeels klopt dat. Het probleem met Concorde was dat het op normalere vlieghoogten met dergelijke snelheden vloog. Ga je belangrijk hoger vliegen wordt het veel efficienter, maar dan kom je met straalmotoren niet meer uit.
De 95.000 voet waarop dit vliegtuig moet vliegen lijkt mij eigenlijk nog te laag voor echt efficient supersonisch transport. De vlieghoogte zal echter een consessie zijn met de motorentechniek.
Overigens lijken me aan het vliegen op dergelijke hoogten nog wat milieutechnische nadelen verbonden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.