De man is inmiddels gestorven....
Vreselijk, dat zwangere vrouwen in de steek worden gelaten....
@13Er zijn in de afgelopen 50 jaar ook ontzettend veel kinderen door de vaccins gestorven. SARCZe hebben een halve eeuw laten zien dat de va...
@32 Jij begrijpt pas iets als je een Russische laars in je ballen voelt. Dat is wel duidelijk....
@31 Wat bedoel je daar mee, is dat een soort soldatenjargon?...
@106 Oh echt? Vermenigvuldigen met wat? Maar inderdaad, neem me niet kwalijk, het is 5,6%. Gewoon te vinden bij het CBS.https://www.cbs...
@13 nee hoor...
@25 Wappen wachten niet af. Wappen drammen nog een keer net zo lang door tot de tondeuse er weer op moet,...
@12 Velen zullen vluchten. Als je gaat vechten tegen de Russen, dan doe je dat om Nederland te vernietigen en voor de baantjes van de bobo s....
@26 Klopt, die is geen oorlogen begonnen, en wij zien in dat Biden en zijn fans tot een echte 3e wereldoorlog zou kunnen leiden, iets wat de wok...
** gebruiker verwijderd **
@1
Beetje begrip mogen die mensen wel van je verwachten hoor....niet alleen aan jezelf denken!
@1 dan claim je die kosten maar bij de vervoersbazen. Dan zien die vast in dat hun beleid niet alleen de chauffeurs maar ook de klanten treft.
Een hoog WC eend gehalte.
@1 , de chauffeur zijn het zelf ook aardig zat, dankzij de bedrijfskundigen die alles zo strak plannen dat service niet meer mogelijk is.
** gebruiker verwijderd **
@2 Die heeft waarschijnlijk wel een goed inkomen en tijd om naar de wc te gaan.
@1 ,
Eens. Ik kon gisteren niet eens naar een stagegesprek omdat ik met geen mogelijkheid mijn woonplaats (zonder treinstation) kon verlaten. We hebben drie buslijnen hier, geen van alle rijden ze.
Chauffeurs kunnen ook staken en dan toch een enkele bus laten rijden zodat mensen in ieder geval nog iets kunnen. Als je geen eigen vervoer hebt, komt je toch mooi in de problemen op deze manier.
Ook omdat die staking pas de avond ervoor laat was aangekondigd, zonder concrete informatie welke lijnen wel en niet uit zouden vallen. 'S avonds gaf de app nog aan dat alles zou rijden, 's ochtends was de helft van de reisadviezen komen te vervallen, en bij de bushalte bleek dat in feite alles was komen te vervallen omdat geen enkele bus kwam opdagen.
Niet dat ik verbaasd was, met Connexxion als verantwoordelijke vervoerder hier. De communicatie van hun kant is altijd waardeloos geweest. Ik weet nog wel dat ze enkele jaren geleden bijvoorbeeld de tijden ineens veranderd hadden (enkele maanden nadat alle vervoerders dat hadden gedaan, inclusief Connexxion zelf) zonder ook maar iets mede te delen. Bij de haltes stonden zelfs nog de oude tijden. Waardeloos, amateuristisch. Dat is het eerste wat bij me opkomt en dat werd gisteren weer opnieuw bevestigd.
Kortom, de staking is nog tot daar aan toe. Maar ze hadden best de impact op reizigers kunnen beperken, die gaan immers niet over de arbeidsvoorwaarden maar worden nu wel gedupeerd doordat ze niet op hun werk kunnen komen, afspraken missen of moeten verzetten enzovoorts.
Ze zouden toch minstens een beetje fatsoenlijk en ruimer van tevoren aan kunnen hebben geven waar en wanneer ze zouden gaan staken.
Staken is het probleem niet, het is de manier waarop. Ik kan moeilijk sympathie opbrengen op als het op deze manier gaat.
@8 Op de brommert!
@2 Die chauffeurs denk en toch ook alleen maar aan zichzelf.
Wat boeit jou als reiziger waar zo'n chauffeur mee te maken heeft.
@5 Voor service neem je maar een taxi. Een bus is skeer en daar hoort skere service bij.
@12 , duidelijk en helder.
@11
Zoiets schijnen ze medeleven te noemen....maar dat is een narcist zoals jij moeilijk uit te leggen.
@9
Maar ze hadden best de impact op reizigers kunnen beperken,....maar dan heeft de staking weinig nut he?
Helaas...waar gehakt word vallen spaanders.....de vervoersbazen moeten het flink voelen...en daar zijn ook boze burgers voor nodig.
@14 Nou neshama moet dat meteen weer zo...
@15 Hij wil werkgevers gewoon chanteren. Franse mentaliteit - en daardoor gaat Air France kapot, bijvoorbeeld.
Dat krijg je als je collectieve voorzieningen gaat privatiseren. Alles gaat voor de winst, mensen tellen niet meer mee. Wat mij betreft staken ze net zolang tot het openbaar vervoer weer een nutsvoorziening van onszelf werd, door de staat beheerd dus. Geen winstoogmerk, geen veelverdieners die alles en iedereen uitmelken, gewoon een openbaar vervoer dat kan dienen waar het voor bedoeld is.
@8
het is niet slim om op een app te vertrouwen
was al lang bekend, via kranten, dat er een staking van minstens drie dagen aankwam
@10 ,
Ik heb geen brommercertificaat. Drie kwartiertjes fietsen langs een winderige dijk zou nog niet zo'n probleem zijn geweest normaal gesproken, maar zwetend en met haar alle kanten op op een sollicitatiegesprek komen leek me ook niet zo'n strak plan.
@15 ,
True. Maar tegelijk moeten ze dan niet gek opkijken als de goodwill afneemt.
@19 ,
Connexxion heeft zelf de 9292 app op haar site staan. Als je als bedrijf dat soort apps aanprijst, dan moet je ook zorgen dat het up to date is.
Anders ga je wel heel belabberd met je klanten om.
Dat er een staking aan zat te komen, daar had ik wel wat over gelezen ja. Maar het wanneer kwam nogal als een verrassing, zo de avond ervoor. En op Connexxion's eigen website was 's ochtends enkele minuten ervoor nog niet eens actuele informatie te zien trouwens.
Al met al extra reden voor me om zo snel mogelijk een rijbewijs te halen. Van dat OV moet je ook helemaal niet afhankelijk willen zijn, zo blijkt maar weer.
@21
je zou feitelijk van niets afhankelijk willen zijn, maar ja
rijbewijs halen is top...vergeet de files niet!
keren meegemaakt dat ik niet eens m'n stadje uit kon komen
dus rechtsomkeert maakte
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.