@22 Ik gedraag mij. . . . Enkel tegen domme, onnozele sukkels wil ik wel eens een beetje uit de toon vallen. . . Daar zijn er gelukkig niet...
@8Ja klopt. Molukkers zijn ook van een andere cultuur. Daar had niemand last van.In elk geval is voorrang bij woningtoewijzing, in de huidig...
@3Als het zou stranden,veaarom zou dat dan aan de PVV moeten liggen en niet bijvoorbeeld aan Omtzigt, die doet, alsof hij de aanjager wordt va...
@6Niemand wil een groep statushouders bij zich in de buurt hebben. Dus ook niet in barakken....
@20Het probleem is Halsema, die hier blijkbaar al van wist.Zij moet dus zorgen dat deze figuren uit beeld blijven, als ze doet, wat ze heeft...
Deze linkse activist Frank van der Linde laat even heel duidelijk zien waar zich de echte fascisten en respectlozen zitten!Ik hoop dat de po...
@22 Spiegeltje spiegeltje weer....
@21 "geen" Jij bent een misselijknakend uitgekotst stuk vreten. Gedraag je hufter. ...
@4Er zou eigenlijk één zone in Europa aangemerkt moeten worden als asielcentra. Daar worden dan de controles gedaan, veilige landers eruitge...
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Ben wel nieuwsgierig waarom dit schip de AIS al een tijdje heeft uitstaan.
https://www.marinetraffic.com/en/photos/of/ships/shipid:3807251/ship_name:LIFELINE
@303 Ligt toch aan de ketting dat schip ?
@304 waar dan ? Niet in Italië!
Italië wil het schip wel in beslag nemen, maar de migranten dus niet accepteren.... die mogen naar Nederland verstuurd worden van hun politici.
Steek dat schip dus ook direct maar in de fik .... en laat de verzekering ook zeker NIET uitkeren.
@305 Italie wilde dat dat schip in malta ging aanleggen zodat ze beslag op het schip konden leggen
hier vers van de pers
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180622_03575711
@294
Plezierjachten kunnen nog veel groter zijn. Ga maar eens kijken in mondaine plaatsen zoals Monaco
Hierbij zomaar een voorbeeldje.
https://www.rtlz.nl/sites/default/files/styles/topstory_large/public/content/images/2017/11/10/yacht.jpg?itok=kkTDciGu
@363 -Echolonn-
"Een pleziervaartuig, en dat is dit schip omdat de migranten niet hoeven te betalen voor hun vervoer, mag ook zonder zeebrief varen. "
Het gaat er hier niet om of een pleziervaarboot mag varen of niet. Het gaat er om dat Nederland niet verantwoordelijk is voor dat schip.
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
@306 klopt.... Men Wilde dat ... Maar dat is dus nog steeds niet gebeurd.
Aan de ketting kan dus ook niet waar zijn.
Maar die Artsen zonder normen en waarden doen wel meer met de minderbedeelden heb ik deze week gelezen !
Bron >>
https://www.nieuwskoerier.nl/news/309460-personeel-artsen-zonder-grenzen-bezocht-lokale-prostituees-in-hulpgebieden
"..zijn ze afhankelijk van de publieke opinie en politieke wil om de opgepikte migranten een veilige haven te kunnen bieden."
Met het gedram en het ongecontroleerd in laten stromen van verkrachters, moordenaars en ander crimineel tuig heeft de EU zelf het draagvlak er onderuit getrokken.
Graag een vluchtelingentribunaal en de schuldigen achter de tralies.
@306 :
"De Italiaanse kustwacht had aan de ngo laten weten dat ze niets hoefde te doen en dat de Libische kustwacht zich over de migranten zou ontfermen, aldus Salvini. De Libische kustwacht had aan de ngo gezegd: doe niets, wij houden er ons mee bezig."
Dat gaat over het moment van oppikken. Maar ze moesten zo nodig toch doordrammen want ze wilden ze zo nodig niet in Lybië, maar in de EU aan land zetten. Mensensmokkelaars dus, die de bevoegde kustwachten van Italië en Lybië negeerden.
In Griekenland deden ze het veel beter. Gewoon naar de kust gaan en boot lek steken. Dat kunnen ze met dit schip toch ook doen want dan kan het niet meer verder varen, maar dat is natuurlijk wel een beetje kostbaarder om dit schip moedwillig naar de knoppen te helpen. En er is natuurlijk dan ook de mogelijkheid van vervolging van de bemanning als er een olielek ontstaat.
@311 Nee daarom het was dan ook een vraag van mij of het aan de ketting maar ff meer onderzoek gedaan dus
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.