Maar gelukkig hebben wij Geert, ook een allochtoon. ...
@5 ja, Brussel ziet alleen maar zielige mensjes, maar als ze eenmaal hier zijn, krijg je de ellende...
Derksen werkt zich aardig in de nesten. 😂...
Dat volk is nogal snel aangebrand, wat je ook wel kan zien. 👳...
@4 "klimaatvluchtelingen" Mispoes. "Wanneer krijgt iemand asiel in Nederland?" https://www.rijksoverheid.nl/onde...
@48Alleen degene die in het vondelpark de nacht hebben doorgebracht en de volgende morgen als herboren de nieuwe dag aanvangen zijn de echte A...
Dit soort taferelen zullen steeds vaker gaan voorkomen. Migratie verplaatst de problemen van daar naar hier. Maar gewoon de kop in het zand stek...
@171 Ik kan prima voor mezelf zorgen, dank je. Ik drink, uitsluitend bij een goede gelegenheid, een mooie Merlot. Maar altijd een goede fles, n...
In Afrika wordt het heet. We moeten rekening houden met een toename van klimaatvluchtelingen. Ze zullen met open armen ontvangen gaan worden d...
De jeugd is toch de toekomst?...
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Ben wel nieuwsgierig waarom dit schip de AIS al een tijdje heeft uitstaan.
https://www.marinetraffic.com/en/photos/of/ships/shipid:3807251/ship_name:LIFELINE
@303 Ligt toch aan de ketting dat schip ?
@304 waar dan ? Niet in Italië!
Italië wil het schip wel in beslag nemen, maar de migranten dus niet accepteren.... die mogen naar Nederland verstuurd worden van hun politici.
Steek dat schip dus ook direct maar in de fik .... en laat de verzekering ook zeker NIET uitkeren.
@305 Italie wilde dat dat schip in malta ging aanleggen zodat ze beslag op het schip konden leggen
hier vers van de pers
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180622_03575711
@294
Plezierjachten kunnen nog veel groter zijn. Ga maar eens kijken in mondaine plaatsen zoals Monaco
Hierbij zomaar een voorbeeldje.
https://www.rtlz.nl/sites/default/files/styles/topstory_large/public/content/images/2017/11/10/yacht.jpg?itok=kkTDciGu
@363 -Echolonn-
"Een pleziervaartuig, en dat is dit schip omdat de migranten niet hoeven te betalen voor hun vervoer, mag ook zonder zeebrief varen. "
Het gaat er hier niet om of een pleziervaarboot mag varen of niet. Het gaat er om dat Nederland niet verantwoordelijk is voor dat schip.
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
@306 klopt.... Men Wilde dat ... Maar dat is dus nog steeds niet gebeurd.
Aan de ketting kan dus ook niet waar zijn.
Maar die Artsen zonder normen en waarden doen wel meer met de minderbedeelden heb ik deze week gelezen !
Bron >>
https://www.nieuwskoerier.nl/news/309460-personeel-artsen-zonder-grenzen-bezocht-lokale-prostituees-in-hulpgebieden
"..zijn ze afhankelijk van de publieke opinie en politieke wil om de opgepikte migranten een veilige haven te kunnen bieden."
Met het gedram en het ongecontroleerd in laten stromen van verkrachters, moordenaars en ander crimineel tuig heeft de EU zelf het draagvlak er onderuit getrokken.
Graag een vluchtelingentribunaal en de schuldigen achter de tralies.
@306 :
"De Italiaanse kustwacht had aan de ngo laten weten dat ze niets hoefde te doen en dat de Libische kustwacht zich over de migranten zou ontfermen, aldus Salvini. De Libische kustwacht had aan de ngo gezegd: doe niets, wij houden er ons mee bezig."
Dat gaat over het moment van oppikken. Maar ze moesten zo nodig toch doordrammen want ze wilden ze zo nodig niet in Lybië, maar in de EU aan land zetten. Mensensmokkelaars dus, die de bevoegde kustwachten van Italië en Lybië negeerden.
In Griekenland deden ze het veel beter. Gewoon naar de kust gaan en boot lek steken. Dat kunnen ze met dit schip toch ook doen want dan kan het niet meer verder varen, maar dat is natuurlijk wel een beetje kostbaarder om dit schip moedwillig naar de knoppen te helpen. En er is natuurlijk dan ook de mogelijkheid van vervolging van de bemanning als er een olielek ontstaat.
@311 Nee daarom het was dan ook een vraag van mij of het aan de ketting maar ff meer onderzoek gedaan dus
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.