Kwam haar ooit tegen bij de bouwmarkt. Ik herkende haar niet totdat ze begon te praten tegen mijn honden die ik bij me had. Zo raakten we aan de...
@28 Houden niet van feiten???Jij bent degene die naar de blokkeer Friezen wijst....
@149 Dat zei ik toch al, of heb je weer moeite met lezen? Door dat wedden van jou, zit je nu aan lager wal, daar kun je beter mee stoppen, want...
@27 Dat appels - peren wordt dan door #22 gemaakt....
@26 " Omdat ze andere mensen tegenhielden. Dat doet Extinction Rebellion niet."Nou, ik zie bij een blokkade van XR andere mensen gewoon stilst...
@3Een structurele crisis dus. Niettemin een crisis en eigenlijk is die ook niet zo structureel want het is niet iets wat al eeuwen aan de gang...
@155 Ik volg je niet naar een ander draadje aangezien jij ook die weer zult verpesten.En dat doe je helemaal zelf laat dat maar even goed zien...
@147 Lafaard. Dat zeg je maar tegen je man....
@155 Ik wil je niet weg hoor, blijf gerust dan heb ik ook wat te lachen....
@152 Van het zijn van corrupt zul je mij niet betrappen.Ik durf zelfs te stellen dat ik een goede neutrale mod was maar dat geloof jij met je ...
Ooit was er een fietsplan! Van mij mag dat opnieuw ingevoerd worden.
* Verwijderd door de redactie *
En wederom wordt overheidsgeld verspild aan niet te controleren vage projecten die geen blijvend karakter kennen. Als een groep subsidieslurpers maar kunnen blijven werken.
Alweer een onvolmaakt D66 idee dat met geld van de belasting betaler geopperd word. Het is niets ,het word niets en het zal nooit iets worden. Als al dat geld nou eens aan onze veiligheid besteed word, binnen onze grenzen. Zodat je niet van je fiets word gereden en de dader door rijd. Dat je in het openbaar vervoer niet door tuig lastig gevallen word. En dat je in winkels en bij pinautomaat niet bestolen word. Den Haag doet niets aan de excessen die door oost-blokkers en rubberboot toeristen hier gepleegd worden. Hou op met onzinnige ideeën lanceren en ga aan het werk stelletje plucheplakkers. Als het goed weer is gaan er meer mensen op de fiets en zijn de fietspaden al vaak overvol en gevaarlijk door oudjes met te snelle fietsen, wielrenners die denken aan de Tour mee te kunnen doen en jeugd die met 3,4,5 naast elkaar rijden.
Ik heb al heel wat collega’s die tussen de 25 en 30 km van het werk wonen die op zo’n snelle e- bike naar het werk komen en alleen bij sneeuw en ijs etc.niet.
Er is al een speciale stalling voor.
Dat zijn heel dure fietsen van gemiddeld € 6 à 7000 en het zou nuttig zijn die op een of andere manier te subsidieren.
Ze helpen mee aan schonere lucht.
Nou, omdat Stientje het graag wil ga ik 's ochtends en 's avonds wel 2 uur op de fiets naar en van mijn werk.
@4
De wegenbelasting is ook niet voldoende voor het onderhoud en aanleg van wegen , bruggen enz.
Ook daar legt de belastingbetaler bij , ook die zonder auto.
En die vervuilen , moeten parkeerplaatsen/ garages aangelegd worden .
Dat kan dan minder.
@6 Hoe kom je erbij. De auto is de melkkoe voor de regering. Daar houden ze ruimschoots geld aan over voor andere hobby's.
@5
Het zal wel weer.
Heel véél collega's die allemaal 25-30km op een fiets van 6000 á 7000 euro naar hun werk fietsen?
En een speciale stalling óók nóg voor deze dure fietsen?
Zeker óók nog met een beveiliging in het fietsenhok.
Pffff, word u niet moe van uzelf met uw ongeloofwaardige verhalen?
@5 ik rij zelf ook een electrische fiets naar mijn werk maar je moet wel realiseren dat een accu ook vervuilend is.
Zowel de productie als verwerken als afval.
Een fiets accu gaat niet zo heel lang mee.
@7 Er is allang geen wegenbelasting meer, maar motorrijtuigenbelasting. Bovendien bestaat de prijs van brandstof voor de auto voor tweederde of meer uit belasting en accijns. Dus meer dan genoeg aan inkomsten voor het onderhoud van de infrastructuur. Maar aangezien een hele hoop inkomsten via de fiscus verdwijnen in de pot Algemene Kosten is er weinig te controleren.
@9
No News zal wel ambtenaar zijn. Die regelen voor zichzelf allemaal leuke dingen die de belastingbetaler mag betalen.
Leuk, als je een paar km van je werk woont..... Maar kijk eens tijdens de spits wat er op de weg zit... Velen moeten het halve land doorcrossen om op het werk, vergaderingen, meetings, overleg, klussen en karweien te komen.
Nederland is domweg te vol!
Dan te bedenken dat men overweegt om fietsenbelasting in te gaan voeren.... weten ze wel van elkaar, wie met wat bezig is?
Ik heb vrienden die wonen in de wat rustigere gebieden en die gaan op de fiets idd zo'n 15-20 km naar hun werk. Omdat ze het leuk en gezond vinden. Maar iedereen die weleens op van die landweggetjes wijdt ook de 60 km weggetjes, die weten dat je als je pech hebt de helft vd tijd stof aan het happen bent. Elke auto die jou passeert laat een fikse stofwolk achter zich.
Ja, supergezond dat fietsen. Of C02 happen naast de snel/autowegen of stof happen op de landwegen. E groen? Die fietsen zijn helemaal niet groen, niet de onderdelen, niet de fabricage (+ vliegverkeer onderdeken ed) en zeker niet de accu's. Om nog maar te zwijgen dat het zo scheef als de P is, want ze halen met gemak een snorscooter in, hebben geen verplichting voor een rijbewijs, speciale verzekering of een helmplicht. levensgevaarlijke dingen die geluidloos met 34 km je voorbij suizen. Ook enorme bakfietsen die als ze een bocht omgaan beide fietsbanen nodig hebben en iedereen vd weg af rijden, gaan ook knetterhard soms met meerdere kinderen erin zonder helmpjes.
Het gaat allemaal om de kleren van de keizer en men verdomt het om toe te geven dat de Keizer eigenlijk naakt is.
Komen ook mensen die (verplicht) vrijwilligerswerk verrichten hiervoor in aanmerking?
Het is gewoon heerlijk om op de fiets naar het werk te gaan! Die frisse lucht is veel fijner van autorijden wordt je duf.
Staat er een file zoals ik gisteren zag fiets ik hem gewoon voorbij en denk gelukkig heb ik daar geen last van.
Fietsen geeft zoveel voordelen, heb een gewone stadsfiets zonder accu er valt zoveel moois te zien en dat zie je allemaal niet vanuit een auto.
Je wordt trots op jezelf om wat je aflegt en het is nog gratis ook. En je krijgt er zoveel voor terug .
En al die verhalen over hoe druk en gevaarlijk het is op het fietspad dan?
Fietspaden zijn te klein, enorme problemen met snelle ebike's enzovoorts?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.