@64"The real issue is not whether, but how to destabilizeCreative destruction is our middle name, both within our society and abroad. We...
@61Maar drinkwateraanvoer al jaren voor 2022 onklaar maken en bombarderen is geen probleem toch?...
Kijk dit is Spekman.https://twitter.com/hansspeknan/status/447707045522071552...
Laat de Oekraïne het lekker zelf oplossen .Wat moeten ze met nog meer geld bovenop de miljarden die ze al gekregen hebben.Wat is daar eigen...
@114 Goh, is het al weer zó laat? 🥱...
De vóóronderstelling van het item is dat bijbelse waarden voor christenen een stem op de PVV uitsluiten.Dat kan, als je het programma van d...
Een Nederlander die Omar heet?...
Hij zal zijn draai nooit vinden zolang hij zijn kluts kwijt is .Wat wilt die man nou eigenlijk nog ?ga eens weg....
@5En wat had je willen doen dan ,wat voor hulp bedoel je ?Of denk je dat iedereen met een brandblusser op zak loopt.er was toch duidelijk ...
@61 https://twitter.com/NOELreports/status/1781391507209007413...
Waarom moet men toch altijd willen groeien?
Het is onbegrijpelijk dat Schiphol de nummer 10 is van grootste vliegvelden ter wereld en Nederland maar heel klein is.
Waarom moeten we altijd met de grote mee doen als klein landje?
Je kunt ook zeggen: steeds meer Nederlanders hebben overlast door het vliegverkeer en waarom wil Schiphol nu nog meer overlast gaan geven?
@2 De Rotterdamse haven is de 2e grootste haven in de wereld, Nederland verdient zijn geld met export en distributie!
@3 je loopt wat achter en het is haven nummer 5 van de wereld
https://nl.wikipedia.org/wiki/Haven
Schiphol is zo groot door de overstappers en deze betalen maar een klein bedrag. en degene die er overlast van hebben krijgen hier niets van.
Schiphol wordt zwaar overschat met hun aandeel voor inkomsten voor Nederland. De haven van Rotterdam daar instegen is veel belangrijker voor inkomsten van Nederland.
@4 vooruit dan 5e haven in de wereld, waarom heeft Nederland de 18e economie in de wereld terwijl Nederland een van de kleinste landjes ter wereld is. Gewoon omdat de Nederland is een rijk land en daarbij hoort dan ook veel verkeer van mensen en goederen.
Het klimaatakkoord van Parijs heeft o.a. als doel de CO2 uitstoot te verminderen. In dit klimaatakkoord is het vervuilende vliegverkeer echter (opzettelijk) niet meegenomen anders is het terugdringen van CO2 uitstoot natuurlijk onmogelijk. Men richt zich liever tot de Boeren die moeten het aantal koeien terugdringen om de CO2 uitstoot te verlagen. Het vliegverkeer daarentegen dat mag echter wel groeien en groeien. Hoe serieus moet je de klimaatdoelstellingen dan nog nemen.
@4 doordat Nederland een luchthaven heeft met heel veel rechtstreekse bestemmingen in de wereld is het voor het veel bedrijven aantrekkelijk om zich in de omgeving van Schiphol te vestigen.
Onder anderen omdat al die politici achterlopen wat betreft nieuwe technische kennis , maar ook andere traagheid ,wordt er nog niet gebouwd aan een "Schiphol" in de Noordzee.
Ik heb laatst een China-artikel geplaatst , daar zouden ze allang bezig zijn met het eiland.
https://www.mo.be/interview/tegen-2030-is-zonne-energie-de-goedkoopste-energiebron
** gebruiker verwijderd **
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.