@67 ik vermoed dat rooibos bij de thee familie hoort, ofwel pickwick die al eerder verwijdert is hier....
@3 We gaan zien waar de Tsjechen mee komen. Vraag is of dit bij de veiligheidsdienst blijft hangen of dat het openbaar wordt....
@20 Als je landen niet kan aanspreken op het humanitaire oorlogsrecht dan worden de misdaden nog groter en veelvuldiger gepleegd. Wat betreft 'n...
Is inderdaad wanstaltig Baudet had allang in een gesloten GGZ moeten zitten!...
@57 Dat ze je er maar snel van afgooien hier. Wat een smeerlap ben je....
@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
He, begint het muntje te vallen?
"Als één land het kan, dan is het Nederland"
Zou je bijna nationalistische gevoelens van krijgen.
Je kunt Schiphol ook in tweeën delen, een deel voor vracht, en een deel voor personen vervoer.
Als je dan het vrachtvervoer over een of twee banen op zee laat binnen komen en vertrekken hun je langs de kant, in zee talrijke magazijnen bouwen en met een vierbaans snelweg op Amsterdam aansluiten.
Kun je de passagiers gewoon laten vertrekken vanaf het huidige Schiphol.
@2 , onderschat de belgen ook niet bij het bagger-gebeuren.
Lekker makkelijk, de bruinvissen kunnen niet klagen als ze gek worden van de herrie. Gewoon beginnen met aantal vluchten halveren, door bijvoorbeeld handelscontacten wat dichter bij huis te zoeken. Dat is een stuk beter voor het milieu dan Schiphol te verbergen voor de ontelbare mensen met klachten.
Dit gaat ongeveer 7 jaar duren en tot dan mag Schiphol flink doorgroeien.
Gaan we straks met de Ferry naar Schiphol. En als je dan twee tot drie uur van te voren dient in te checken ben je al een dag bezig om in het vliegtuig te komen. Ik denk dat velen dan hun airport elders gaan zoeken zoals Düsseldorf, Weeze of Eindhoven.
Dat kost een flink stuk zee als je pakweg 8 start en landingsbanen in zee wil bouwen plus de terminals
Maar aan de andere kant een snelle bus of trein verbinding werkt tot Parijs en Berlijn. Verder niet want dan is het vliegtuig sneller. Naar Barcelona moet je niet met de bus maar met het vliegtuig
Op zich is alles mogelijk, alleen hangt er een prijskaartje aan. Vraag me af of dit 'Wishful thinking' is.
Een heel goed plan.... Onze voorouders hadden reeds een goede visie. Uiteindelijk ligt Schiphol (de naam zegt het al) en vliegveld Lelystad ook op de voormalige zeebodem.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.