@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
@62 Dat kan dus niet want de KvK heeft geen jaarverslagen gekregen over die tijdsperiode Doe godverdomme je huiswerk voordat je hier dingen ...
@59Jij bent ook aan een klap op je bek toeMisschien knapt je fascistenmuil er nog wat van op ...
@62 Hij had gehoord dat Yasser een vagina had, gewoon ijzersterke humor en een keiharde klap op zijn hypocriete bek. 😂...
Als ze al die troep nou eens gewoon in Europa zouden produceren...
@1 dan zou het te duur worden en dan koopt niemand het meer. Dus geen win win situatie.
* Verwijderd door de redactie *
41 containers op een schip gaan 20.000 containers, gaat dus nergens over!
Rechtstreeks? Vast met tweemaal overladen bij de Russische grenzen wegens spoorwijdteverschillen...
@1 als jij voor een chinees sweatshop uurloon wil werken, ga je gang.
Levert AliExpress nou ook al goedkope treinen?!!
Mooie ontwikkeling.
@5 Klopt ja.. Zo rechtstreeks als mogelijk is met de huidige infrastructuur. In theorie moet dat veel sneller kunnen dan die 16 dagen. Blijft een ambitieus project, waarvan de vraag is of het rendabel wordt...
@4 Een containerschip vervoert inderdaad veel meer, maar voor bepaalde producten kan het de moeite zijn om voor vervoer per spoor te kiezen. Zeker als die infrastructuur betrouwbaarder wordt en het aanbod van transportroutes verbetert.
@9 dat geld alleen voor vers produkten nu we gaan echt geen vlees of groenten importeren uit China dus ik zie dat niet. Als het echt snel moet dan komt het gewoon met het vliegtuig en is het er in 48 uur.
@10 Is het bij U, niet kunnen ? of niet willen nadenken ?
We gebruiken al bijna uitsluitend Chinese producten -ook de vele iPhone-gebruikers hier- dus waarom dan geen materiaal als loc's?
Overigens: jammer voor de Europese industrie. Hopelijk blijft het een eenmalige aankoop.
Correctie: slecht de verbinding.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.