@13Maar ze daar sensureren ze ongewenst nieuws!!Oh .. laat maar.....
@41 m post@49 MalinoisTechnisch gezien mengt Soros zich in. Weet ik niet of hij ook sturend optreedt of alleen als geldschieter. Politici ...
@41 m post@43 Querido notIk schreef al "De snelweg blokkeren is een misdrijf." Maar omdat ik druk bezig was de andere taktieken van XR te ...
@13 Haha... eigenlijk moeten we het woord bij de daad voegen en emigreren. En dan mogen al die toppers die pro migratie zijn het hier rooien met...
Dat hoeft niet want ze zijn hier vrijwillig dus niets houd ze tegen om lekker terug te gaan ....
Dit gaat de verkeerde kant op. Dirk moet zorgen voor voldoende beveiligers in de winkel. Zij zijn opgeleid om op een goede manier in te grijpen....
@12 Inderdaad. Nu je het zegt. 💡...
"BBB blijkt er een aparte omgang met de realiteit op na te houden."Zet Joop en Bnn/drama op de plaats van BBB en dan klopt het .Want daar ...
Koop allemaal een elektrische auto zeiden ze is goed voor het milieu zeiden ze.Plaats de oude meter terug die op muntjes ging ....
Een joodse Nederlander bestaat niet .Een Nederlandse jood wel....
'Het was de bedoeling dat Lelystad Airport een deel van de vakantievluchten van Schiphol zou overnemen. Dat plan is uitgesteld omdat de vluchten te veel overlast voor omwonenden zouden veroorzaken.'
alsof omwonenden van Schiphol op meer overlast wachten...
Onbetrouwbare sujetten die VVDers. Als je afspraken met ze maakt hoef je niet te verwachten dat ze zich er aan houden, je wordt belazerd waar je bij staat. Smeerlappen.
Straks gaat, ondanks alle deskundige tegenargumenten, Lelystad open, maar dan zal dat aantal vluchtbewegingen op schiphol nooit meer naar beneden gaan.
500.000 dat is 1 vliegtuig per minuut. 24 uur per dag continue herrie. Dan kan je als bewoner in de omgeving van schiphel maar beter vertrekken.
Het klimaat, de natuur, de luchtvervuiling, de overlast voor omwonenden... het interesseert het Rutte kabinet allemaal voor geen meter!
Er moet (vooral van de VVD) méér gevlogen worden, de generaties na ons bekijken het maar...
* Verwijderd door de redactie *
@5
Als schiphol niet uitbreidt, dan wel minder vluchten verwerkt, gaan we achterlopen op de rest van de wereld.
@7
Dan gaan we achterlopen op het gebied van overlast en milieuvervuiling en dat lijkt me prima.
@4
alsof ieder minuutje je huis op instorten staat!
naast Groningen nu Schiphol en omgeving?
@7
en?
@7
dan is het tijd, voor een orde die een andere wereld voor ogen heeft
wat U?
@1 Nou ik kan er niet mee zitten. Ik wist dat Schiphol daar lag. Net als al de andere bewoners rondom Schiphol. Aangezien ik ook gewoon gebruik wil maken van Schiphol, aantal keren per jaar, gewoon lekker laten groeien.
@4 Ja, want er is maar 1 vliegroute... lol hoe dom.
Uhm groot gelijk heeft de VVD. Je moet ergens de uitstel van Lelystad compenseren.
Die omwonenden en hun geklaag vind ik echt onbegrijpelijk. Ga dan gewoon niet bij een groot vliegveld wonen. Het is als naast een treinstation gaan wonen en dan klagen dat er continu treinen voorbij komen.
@12
ik wist en weet waar Schiphol ligt
U zo te zien ook
wat wilt U vertellen met Uw reactie?
@14
LOL!
gaan we vragen of de vliegvluigjes
over Leiden gaan vliegen...
tel uit Uw winst!
@16
toevoeging:
continu helikopters en vliegtuigen in je slaap
alsof je in een oorlogsgebied woont...
@15 Lijkt me simpel; ik woon onder een aanvliegroute, maar ik kan er niet mee zitten. Ik wist dat Schiphol daar lag toen ik er ging (bleef) wonen. Als ik er last van zou hebben was ik wel ergens anders gaan wonen. Kan ik iedereen aanraden die last heeft van wat vliegtuigen.
Dat de mensen rond Lelystad niet wisten dat Lelystad zou gaan groeien, ok, kan ik nog inkomen. Maar Schiphol ligt er al langer dan de meeste mensen op deze Aarde zijn.
@17 Als ik slaap hoor ik ze niet. Nogmaals, als je er last van hebt, verhuis dan.
@18
grappig, Uw huis is onverkoopbaar!
zeker met de nieuwe initiaties van het kabinetje!
@19
U huurt?
@20 Nee, hoor. De buren hebben het net verkocht, binnen drie weken volgens mij.
En daarbij, Schiphol lag er al toen ze het kochten, net als nu, nu ze het verkopen.
@21 Nee, koophuis.
@16 Toen ik meer in het noorden van Leiden, eigenlijk in Oegstgeest, woonde, kon ik de vliegtuigen ook zien en horen. Leiden ligt hartstikke in de buurt van Schiphol natuurlijk.
Het blijft een moeilijke keuze. Wil je een luchthaven, luchtvaart industrie en de duizenden banen en economische voordelen behouden dan moet een luchthaven kunnen groeien om een interessante internationale hub te blijven. De concurrerende luchthavens zitten niet stil. Niet groeien is je positie helemaal verliezen. Inhoeverre economisch gewin belangrijker is dan overlast zal altijd moeilijk blijven. Pietje woont eindelijk rustig maar Jan en Truus zijn hun baan kwijt of omgekeerd.
@17 "alsof je in een oorlogsgebied woont..."
Ach, dat doet me denken aan vroeger lol.
@22
onder de aankoopprijs?
of is de nood zo hoog dat men...
geen wonder dat zij willen verkopen
zat zelf 'onder de rook' van Schiphol
(min of meer)
kan vertellen dat er inmiddels
een nieuw vlucht-schema bestaat
@24
en waar ik woon is nog dichterbij Schiphol
terwijl ik mijzelf al verplaatst heb
Iedereen die bewust in de buurt is gaan wonen zou niet mogen klagen.
@29 ik woon al m'n hele leven hier. nooit geen last gehad van Schiphol, totdat ze die kl*te polderbaan openden.
@29
bewust is een vreemde veronderstelling bij een huurwoning
je mag blij zijn niet in een kartonnen doos te wonen
@30
op zomerse dagen, zie je complete 'draadwerkjes in de lucht'
Overigens; meer vluchten "van" en "naar" Schiphol. Ik mag hopen dat die twee gelijk stijgen, anders krijg je een tekort of een overschot aan vliegtuigen.
En als het echt te krap word, schaf dan gewoon de vakantiecharters af. Zaventem en Dusseldorf zijn ook goed aan te rijden.
Nederland is te klein voor alle vliegvelden. In mijn ogen zou er gericht moeten worden op Schiphol en Eindhoven. Alle andere vliegvelden moeten worden gesloten. Eindhoven en Schiphol zouden beheerst kunnen groeien waarbij Schiphol zich voor 90% zou richten op het internationale netwerk en 10% op vakantiecharters. Eindhoven kan beheerst groeien in het Europese netwerk en vakantiecharters. Er moet dan wel aanzienlijk geïnvesteerd worden in de bereikbaarheid van Eindhoven. Klagers rondom Schiphol kunnen worden uitgekocht.
Voordeel is dat vliegvelden als Rotterdam, Lelystad, beek, Eelde kunnen worden gesloten. Hier kunnen woningen worden gebouwd. Deze opbrengst kan gebruikt worden voor uitkoop woningen rond Schiphol.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.