Rammen dan in de praktijk....
@28 @28 Voor normale mensen IS het een respectloze term. Maar de meesten hier hebben totaal geen moeite om transgenders respectloos te bejegen...
@31 https://www.boston.com/news/high-school-sports/2024/03/01/injuries-involving-trans-basketball-player-at-mass-school-spark-controversy/En z...
@11 Ik zou niet weten wat de reden is.Het is bij meerdere items die ik plaatste gebbeurt maar de url was volgens mij gewoon goed....
@24 @26 Het lijkt er meer op dat jij de onnozele uithangt....
@19 Is dat een serieuze vraag: waarom? En waar vind ik dat transgenders andere vrouwen letsel hebben toegebracht? Heb je een betrouwbare link?...
@7De boetes worden ook al door ons betaald.Dan hebben ze het straks over bezuinigingen. Nou ik weet wèl waarop flink bezuinigd kan worden, ...
Omgejoekelden tegen echte vrouwen is de keerzijde van de medaille.Moet ook toegestaan blijven anders is het niet inclusief....
Wat weten we eigenlijk van onze eigen Vasten?https://www.nu.nl/gebaseerd-op-jullie-vragen/6306702/christelijk-vasten-draait-niet-alleen-om-e...
"Wat ik vind? Ik vind dat ik mensen daar gewoon op mag aanspreken. Ik snap het wel dat het je stoort omdat jij ook graag respectloos spreekt ove...
KLM is sinds 2004 alleen nog de naam..
Ze hebben het voor een habbekrats verkocht en losgelaten
Het zou ook te zot voor woorden zijn als de Nederlandse belastingbetaler de Fransen gaat betalen voor hun beleid.
KLM - Koninklijke Luchtvaart Maatschappij - is ooit een Nederlands bedrijf geweest.
Er is niets Koninklijks meer aan.
Nu is het een Frans bedrijf.
Overgeleverd aan de Franse nukken en grillen en aan een bijna failliete Franse Staat.
Nederland heeft niets in te brengen - zij mogen al sinds jaren financiëel bijspringen om het bedrijf te redden.
Nederland heeft al zijn opgebouwde bedrijven in de uitverkoop gedaan.
De scheepvaart - de staalindustrie - de banken - Unielever - KLM - en de rest.
Joost mag weten waar alle opbrengsten gebleven zijn.
Maar één ding is zeker , met het behoud van de Nederlandse namen , is ook het behoud van de lasten voor de Ned. Burgers behouden.
Nu weer op kosten van de Burgers -- 1,4 miljard weggeven aan buitenlandse investeerders.
Hoe lang zal het nog duren voordat AirFrance wordt overgenomen door pakweg (een gokje) een vliegtuigmij. uit het Midden Oosten - China of zo ?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.