@2Dus je heb totaal geen medische kennis....
@2Jij weet helemaal niks maar toch trek je constant je muil open over dingen waar je niks van weet Je bent geen expert en bent te dom om üb...
@8 nee velen zitten vast in hun sociale structuur: afwijkenden worden verketterd door de gemeenschap....
Ach jee nu zijn de juryleden die verplicht moeten meedoen aan dit proces aan de beurt bij de bloeddorstige pro Trump media Ze worden met naam ...
dan kan een keppeltje op hebben ook altijd gelegitmeerd worden in de zin van 'dan heb je altijd WC papier bij je?'...
http://archive.today...
@17 laat timmermans maar komen... ga ik aanzienlijk minder werken om ook allerlei potjes te kunnen bemachtigen...
@2 ja VVD te links geworden dan....
Een incapabele schoolmeester op misschien wel het belangrijkste departement zetten leek mij geen goed plan en nu een ex-nieuwslezeres nog minder...
Arme kinderen want die moeten de prijs betalen. De schade komt ook, misschien niet gelijk maar komen doet het. Je kunt niet straffeloos allerlei...
De beroepschauffeur is hier de aso. Bovendien is hij onderweg met het meest gevaarlijke voertuig en moet zich alleen daarom al meer beheersen. Verder is het gewoon stervensdruk.
Ik zou zeggen voorrang krijg je en neem je niet. De vrachtwagenchauffeur wil naar links terwijl de wagen naast hem zit. FF het gas iets los en iets later invoegen en je bent klaar. Het is niet helemaal duidelijk wat er aan vooraf is gegaan, maar de actie daarna van de vrachtwagenchauffeur vind ik een beetje te ver gaan. Afdwingen van voorrang om een "lesje" te leren en daarbij bijna een ongeluk veroorzaken gaat te ver. Je bent met meerdere mensen op de weg. Dus adem in en adem uit en laat gaan.
Trucker pesten?
Wie verzint die onzin titel?
Die tucker zouden ze het rijbewijs af moeten pakken want dat heeft niks meer met invoegen te maken.
die beroepschauffeur zou bij mij klaar zijn met z'n baantje... sommige klootzakken denken maar dat ze alles kunnen.
Hadden ze mij niet moeten flikken.
Had mijn auto er voor gezet en die chauffeur uit de cabine getrokken.
Jammer dat de aanloop niet goed te zien is.
Maar later in het filmpje had de vrachtwagen makkelijk erachter kunnen invoegen.
Misschien dat de toedracht wat meer duidelijker had kunnen maken waarom de vrachtwagen toch zo principieel ervoor wilde invoegen.
Zoals gezegd, jammer dat dat niet te zien is.
Zien we zoooo vaak; de richtingaanwijzer als 'breekijzer' gebruiken en naar links sturen, een auto de stuipen op het lijf jagen.
Deze vrachtwagen-aso mag een boete op grond van Artikel-5 krijgen: "het opzettelijk in gevaar brengen of hinder veroorzaken". Wie invoegt, mag dat pas als het kan, NIET op het moment dat het de chauffeur denkt uit te komen. Gewoon zoals we dat allemaal geleerd hebben.
Ik hoop dat de politie hier nog wel wat mee gaat doen, want het is een veel voorkomende ergernis -niet alleen van vrachtwagens trouwens...
die auto wilde misschien wel voorrang geven maar kon geen kant op omdat er links van hem ook verkeer rijdt en remmen veroorzaakt een levensgevaarlijke situatie,dat moet iemand die dagelijks als vrachtwagenchauffeur toch helemaal weten.
verder had die vrachtwagenchauffeur kunnen zien dat achter de auto ruimte werd gemaakt om hem daar in te laten voegen,maar hij moest en zal voor die auto komen.
Dat soort haantjesgedrag kom je helaas nog veel te vaak tegen. Ruzie om een paar meter asfalt met het risico op duizenden euro's schade.
@8 Die auto kon wel een kant op, namelijk door te remmen en ruimte te maken voor de vrachtwagen. Dat rechtvaardigt overigens nog niet het gedrag van de vrachtwagenchauffeur. Maar de bestuurder van die zwarte auto heeft ook boter op z'n hoofd.
@10
Nee, remmen is een slechte keuze. De auto achter hem hield al in, en de vrachtwagenchauffeur had daar gebruik van moeten maken. Het is nooit zo dat verkeer zich moet aanpassen aan invoegend verkeer, het is altijd andersom.
We zien ook nog steeds vaak dat invoegers richting uitgooien en hoplaaaa, naar links komen met als motto: "de linkerbaan is vrij, je gaat maar opzij!" Nee, dat ga ik niet, je behoort dan voor of achter iemand in te voegen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.