@33De afgrond in. :[ ...
@2681 Persoonlijker en kwetsender dan dàt, kun je mensen niet raken. "Dat is precies waar die gesjeesde. treiteraars op kicken , een hobby ma...
Leuk, een minner op de feiten. ...
https://giphy.com/gifs/malibu-rum-malibu-pineapple-l0K4lO4ehLGUzqH84Zo ik zit 😀...
@88 Ja graag gedaan. Met een beetje inzet van beide kanten komen we mogelijk ets dichter bij elkaar. Alleen ik laat Wilders zijn poot stijf ho...
@12Stel je een Rus voor met een verrekijker op z'n uitkijktoren , die zag sinds 1991 de zwaarbewapende knokploeg van VS/Navo 1500 kilometer ...
@87 Dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn voor iemand uit zo'n land, maar ik zal eerlijk zijn , ik zou eerder kijken in christelijke, joodse ...
@86 Het is inderdaad een vreselijk groot probleem. Ik heb helaas ook geen pasklare oplossing. Maar ik weet wel dat ook Wilders geen bruikbare o...
Het mooiste en indrukwekkende gevoel van mijn vrijheidsbeleving was en is nog steeds , het moment dat ik de man en zijn gezin kon bedanken dat...
Wat een ellende richten die crazy ass drugs dealers en gebruikers aan, je zou ze collectief permanent willen opsluiten....
Gaan we nu eindelijk ook de echte gebruik van auto's zien voor we ze kopen?
Auto's worden ni met gladden banden getest en ook worden alle kiertjes zoals tussen de deur dichtgeplakt om er maar zo goed als mogelijk uit te komen.
We helpen met deze milieuhoax de economie naar de kloten. We worden als samenleving zwaar gepiepeld door de Nederlandse Overheid.
@2 dit is allemaal geen sprookje en deze auto's zijn echt vervuilender dan dat wettelijk de regel is.
Jij woont zeker niet in een stad bij een drukke straat?
Het is goed dat er regels zijn voor vervuiling en dat deze steeds zwaarder worden. (zo blijft de industrie zoeken naar betere oplossingen maar de overheid moet ze wel beter controleren want dan proberen ze niet meer snel zo creatief te zijn met soemelsoftware de boel te belazeren.
We zijn met veel te veel mensen op aarden en met hoe meer wij er zijn moeten we per persoon veel minder vervuilen.
De wereld bevolking groeit nog steeds en dus ook de vervuiling al vervuilen we per persoon steeds minder.
@2 Ook electronische apparaten die soldeer gebruiken met lood erin, apparaten zonder stand-by knop worden geweerd in de EU zone.
@3 dit is zeker geen sprookje, de sjoemeldiesel van VW-group pompt (na de fix) tot veertig keer (40!) zoveel als de EU-norm toestaat aan giftige stikstofdioxiden de lucht in.
Bron : https://www.autoblog.nl/nieuws/oeps-nox-fix-voor-volkswagen-diesels-afgekeurd-83564
Nederland heeft sterk met giftige stikstofdioxiden vervuilde lucht : https://www.werkenvoornederland.nl/static/images/longread/luchtkwaliteit-meten-vanaf-700-kilometer-hoogte/wereldkaart-van-stikstofdioxide.jpg
Nederland praat er wel over maar verzuimd de belastingvoordelen voor deze vervuilers te schrappen : https://www.nieuwskoerier.nl/news/187378-schrap-alle-belastingvoordelen-van-diesel
De NOx (stikstofdioxide) staat wereldwijd in de top tien van doodsoorzaken. De EU vind dat prima ; https://www.volkskrant.nl/economie/auto-industrie-mag-emissienormen-nog-jaren-blijven-overschrijden~a4237658/
Waar wordt er dan mee gesoldeerd???
Naar mijn weten gewoon met tinsoldeer met harskern
Waarvoor is een standby knop in de Eu volgens u verplicht??
Wordt constant voor gewaarschuwd dat de knop niet gebruikt moet worden
Hebben zelf een stekkerdoos acter de tv liggen met een schakelaar erop en geen tv kijken knopje op stekkerdoos uit
Stopcontacten in huis worden in iedere kamer centraal geschakeld door middel van een dubbelpolige schakelaar naast de licht knop
Uitschakelen bij het verlaten van de (slaap) kamer
@6
Dubbelpolige schakelaar heeft een controle lampje dat brandt als de stoom op de stopcontacten zit
Op ons kantoor precies hetzelfde
Computers uitschakelen en bij verlaten door laatste persoon van de kantoor ruimte , alles spanningsloos zetten
@6 Las ik in een Amerikaans audio blad dat veel fabrikanten de EU links laten liggen vanwege de bij @4 genoemde redenen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.