@69Al wéér niet goed gelezen!.Ik heb het over vluchtelingen, niet over asielzoekers. Niet alle vluchtelingen zijn asielzoekers en niet all...
@2682Kom vanavond wel even terug. Het is nu een beetje te vroeg voor zo'n cocktail. 😉...
De zoveelste inhoudloze DDR66 muts, nog geen dag in het leven fatsoenlijk werk gedaan, maar een praatjes!...
Stop met dia asielwaanzin.Nederland is vol en wil geen haatbaard meer bij!!!!!...
Ben bang dat timmerschrans I steeds dichterbij komt.De vvd zal zijn ware aard laten zien en zich weer pro immigrant opstellen....
Ha(l)al ze maar binnen, die strijders!!! 🤮...
@7 Ik weet eigenlijk niet of dat volgens de voorschriften is toegestaan. De opname wel natuurlijk maar wat je daarmee, in dit kader van 'herrie...
@6 De ME, die er op los ramt, bij een aangemeld stil protest van 8 man? Dat is nog erger dan de Russische praktijken bij demonstraties. ...
(Het wordt een stil protest, zonder toespraken, maar de demonstranten willen op hun protestplek wel staan met bordjes waarop teksten staan als: ...
Voordeel van elektrische auto's is er in ieder geval voor de directe leefomgeving. Geen uitlaatgassen in bewoond gebied.
Het zou een goede zaak als consumenten een subsidie krijgen om een 100% elektrische auto aan te schaffen zolang elektrische auto's nog duurder zijn van benzine auto's. Tot nu toe hebben alleen bedrijven kunnen profiteren van leuke voordelen. Hoe meer elektrische auto's er gemaakt worden, hoe harder de techniek ontwikkeld en hoe goedkoper ze worden. Op deze manier kunnen we de overgang naar 100% elektrisch versnellen en zo de uitstoot van CO2 fors verminderen.
Jongens die electriciteit moet toch ergens worden opgewekt? Hoeveel efficienter is dat ten opzichte van een moderne branstofmotor?
** gebruiker verwijderd **
@3 1: Benzine of diesel die je verbrandt is voor altijd weg. 2: Stroom voor een elektrische auto kan je duurzaam opwekken en dat gebeurd bovendien steeds meer.
3: Met stilstaan gebruik je nauwelijks brandstof met een elektrische auto. Met remmen genereer jezelf weer een beetje brandstof. Onder andere deze praktijk situaties met rijden maakt het elektrisch rijden al efficiënter.
4: In de praktijk wordt voor het grootste deel al groene stroom getankt. Alle aanbieders van laadpalen gebruiken groene stroom!
@4 Bij massa productie van elektrische auto's, zal deze goedkoper zijn dan auto's met ontploffingsmotoren. Er zitten veel minder onderdelen in, bovendien dalen accu's rap in prijs.
@3 Zelfs al zou je alle elektriciteit met vieze kolenstroom opwekken (wat niet het geval is) dan stoot een elektrische auto nog steeds minder CO2 uit dan een vergelijkbare wagen op benzine. Maar zoals @5 al aangaf gebruiken alle aanbieders van laadpassen in NL groene stroom.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.