@92 Doe geen moeite. Ik zoek liever informatie op officiële websites dan dat ik het van jou krijg. Dan hoef ik me ook niet te ergeren. https:...
@7 Om NSB-trollen te herkennen ook niet....
@9De treinkapingen vergeten?...
Gelukkig, mijn kinderen staan al jaren in een wachtrij.En dat dat asielgespuis voorrang krijgt is te zot voor woorden.😡😡...
Er staat een foutje in het bericht."Voor onderbouwing verwijst hij naar een column van historicus Thomas von der Dunk in de Volkskrant, waarin...
@10Daar zou je dan, als langwachtende op een wachtlijst voor woonruimte, tegen kunnen protesteren. Want discriminatie, óók op de woningmarkt...
@6 "populisme-expert" Lachwekkend ja, want om te zien wat allochtone Geert is, hoef je natuurkijk helemaal geen expert te zijn. ...
"populisme-expert"LOL 😂...
Linkse activist Frank ‘Geen fascisten bij de dodenherdenking.’ misschien moet Frank https://www.wyniasweek.nl/het-fascisme-is-links/ e...
Met gratis geld en het niet hoeven integreren (eigen kerken en scholen) nodigen we ze natuurlijk wél doorlopend uit. Maar wanneer beseffen ...
Zelden zo'n onzinning idee gelezen!
"Op die manier kunnen voetgangers bijvoorbeeld bij een zebrapad zien dat de aanstormende auto hen heeft ontdekt en daadwerkelijk afremt."
Je kan ook gewoon besluiten het risico niet te nemen om op straat te stappen wanneer een auto "aanstormt"
Bovendien werkt zo'n systeem alleen als ALLE auto's ermee uitgevoerd worden anders veroorzaakt het alleen maar meer verwarring.
Goed opletten in het verkeer lijkt me beter dan deze extra rode lamp!
@1
++++++++++++++++
In het verkeer niet met je kop in je telefoon zitten redt nog veel meer levens..
Zo raar is het toch niet? Als straks alle auto's zo'n lamp hebben, dan krijgt een voetganger een visuele bevestiging dat een auto afremt. Voor een voetganger kan het lastig inschatten zijn of een bestuurder hem/haar heeft gezien. Dus zo'n extra lamp (geïntegreerd in de gril) geeft dan een stukje zekerheid. Vooralsnog is het natuurlijk een 'extra', maar over 15 jaar is het wellicht verplicht. Een derde remlicht aan de achterzijde van de auto werd in het begin ook door sommigen als vreemd en overdreven ervaren. Nu kunnen we niet meer zonder. De techniek en ideeën ontwikkelen zich continu.
Altijd uitkijken.
Voor je het weet gaan automobilisten zich aanpassen en verwachten dat voetgangers wel zien dat ze niet remmen.
Dat kan netto weer doden opleveren, maar zien of dat gecompenseerd wordt.
@4
" Voor een voetganger kan het lastig inschatten zijn of een bestuurder hem/haar heeft gezien."
In zo'n geval neem je het zekere voor het onzekere, en wacht je tot de auto stopt voor het zebrapad voordat je besluit op het pad te stappen.
@6
"In zo'n geval neem je het zekere voor het onzekere, en wacht je tot de auto stopt voor het zebrapad voordat je besluit op het pad te stappen."
Tenzij je dus een visuele bevestiging krijgt dat de auto remt. Voilà!
Oke maar als de voetganger een visuele bevestiging krijgt dat de auto remt maar die komt met 80 km per uur aan stormen dan volgt er toch een botsing. En verder zijn er al auto s met een blauwe lamp in de gril waar dat dan ook weer goed voor is weet ik niet. En dat zijn dan geen politie auto s
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.