@29Je draait en kronkelt als een paling....
@1 "Robbie ...." "Wie is verantwoordelijk voor het elektriciteitsnet? Netbeheerders installeren, beheren en onderhouden het Neder...
Ze mogen blij zijn dat ze een dak boven hun hoofd hebben.Hoog opgeleid bestuurlijk Nederland heeft er een gigantische puinhoop van gemaakt, ni...
Belachelijk voorstel. Helemaal van twee 'liberale' partijen, een verplichte bekeringscursus.Gaan we ook communisten verplicht op excursie na...
@42 Wilders gaat het regelen. 😂...
VRIJHEID VOOR IEDEREEN !! (behalve voor moslims en links 😂😂😂)...
Wat ligt dit er dik boven op, lijkt wel een poging om burgers van het echte gevaar uit het MO af te leiden....
Het is te hopen dat Poetin spoedig sterft en dat opvolgers intern een bittere strijd gaan voeren. ...
Dus eigenlijk is er een soort van crisis, bovenop de al aanhoudende onwenselijke situatie?Mooi, dan kan er dus een asielcrisis afgekondigd w...
De koptekst geeft mijns inziens niet de essentie van het artikel weer. Helaas kan ik de koptekst alsook de korte daarbij behorende inleiding nie...
Het is niet de eerste keer. Enkele jaren terug ook al bij ARRIVA.
En dat bij treinmaterieel dat van Zwitserse makelij is. Vreemd.
Lastig kan zijn dat urine en poep in je lichaam niet bevriest en er soms uit moet...............
Dus worden nu de stationstoiletten op de stations Leeuwarden, Groningen, Zwolle en Almelo tijdelijk gratis als geringste tegemoetkoming? Welnee... Niet gek opkijken als mensen gaan wildplassen op de perrons.
@3 De treinen in deze zijn van ARRIVA, De stationsgebouwen niet. Of ARRIVA zou een financiële regeling moeten treffen met gebouwbeheerder (NS Vastgoed?).
@1 De treinen worden gebouwd voor de Nederlandse normale omstandigheden. Voor treinen die in bv Zwitserse weersomstandigheden rijden gelden andere maatstaven. Heeft ook te maken met kostenbesparingen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.