@6Trump is een migrantenlul. Zijn vader kwam uit Duitsland....
@35 Ja, die laat zich weer eens in de broek kijken. (Ik bedoel dit niet letterlijk uiteraard, dit voor de mensen die dit niet zelf kunnen bed...
@6De minner blijkbaar niet....
Ik wens ons marine schip alle sterkte en succes toe....
Kan je die stelling ook omdraaien? Kan je gelijk zien of die marineschepen nog wel effectief genoeg zijn. ...
Tjee ik dacht even die senator john kennedy....
Dat waren geen artikel 5 oorlogen in ieder geval. En zie waartoe die oorlogen hebben geleid. Alleen maar ellende en nog eens ellende. ...
"jongerenpartij van GroenLinks, is niet te spreken over linkse partijen" Groenlinks heeft getekend. Misschien een idee om je kritiek eerst inte...
@17Wederom geen inhoudelijk antwoord. Ga Wagensveld bij staan joh, misschien bereikt ie dan nog wat. Triest figuur....
De afstanden in Nederland van stad naar stad zijn gemiddeld kort, dat maakt elektrisch rijden ideaal omdat er vooral in de steden toch niet hard wordt gereden.
Ik vrees dat het wel eens echt LOPEN zou kunnen worden.
Elektrisch kan je ook hard rijden hoor. Nederland is er inderdaad het ideale land voor. Veel bebouwing en zeer korte afstanden. Je kunt Nederland van top tot teen in een halve dag doorkruisen. Ik vind het zelf een verademing, letterlijk en figuurlijk.
@3 Schrijf over je ervaringen, zodat andere ook het voordeel van elektrisch rijden zien. In ieder geval zorgt elektrisch rijden voor minder geluidsoverlast in dichtbevolkte gebieden en minder uitlaatgassen in de directe omgeving.
Bestaat het kabinet niet uit mensen die allemaal wat inkomen betreft altijd wel een leuke nieuwe auto kunnen aanschaffen? Hoe zit het dan met de mensen die van een modaal inkomen of lager rond moeten komen? Het verschil tussen 4-6x modaal en 1x modaal of lager is meer dan aanzienlijk.....
Tweedehands wordt dan ook een probleem als accu's in het ongunstigste geval maar 5 jaar meegaan, zie maar eens met een modaal inkomen het vervangende accupakket te financieren.
Toont maar weer eens aan hoe groot de kloof is tussen de politiek en de samenleving, toch maar eens weer aan zoete lieve Gerritje vragen wie dat allemaal mag betalen.... en vooral hoe....
@3 een verademing zeker, maar voorlopig (?) geen oplossing voor het gebruik van fossiele brandstoffen. Zoals Arjen Lubach laatst nog eens pijnlijk duidelijk maakte bedraagt het aandeel niet fossiele energieopwekking nog maar een paar procent. Er is dus nauwelijks echt groene stroom beschikbaar. De bijdrage van electrisch rijden aan een schoner milieu is daarom verwaarloosbaar. We blijven hoe dan ook nog tientallen jaren afhankelijk van fossiele brandstoffen. Dat is ook de reden waarom de oliemaatschappijen niet echt bang zijn.
@6 het gebruik van elektriciteit opgewekt in grote gascentrales is nog altijd efficiënter dan het gebruik van auto-motoren.
Het zou mooi zijn als NL voorop kan lopen met elektrisch vervoer. Hierdoor kunnen we veel nieuwe banen scheppen, zorgt voor minder CO2 en fijnstof uitstoot. Win-Win-Win.
** gebruiker verwijderd **
@6 Verbeter zelf het aandeel groene stroom. Vraag kennissen, familie, buren enz om ook zonnepanelen te plaatsen.
Niet reëel. Wie op een dag 500 km of meer moet rijden krijgt met aanzienlijke pauzes te maken om 'bij te tanken'. Hybride is het best haalbare alternatief voor diesel/benzine/gas en de impact daarvan is gering.
@11 Aangezien 99% van de Nederlandse bevolking buiten vakantie niet meer dan 500 km rijden is dat geen goed argument om het "niet reëel" te noemen.
@12 Ik rijd inmiddels gewoon benzine en 1 op 20 qua verbruik.
Hybride of full electrisch is fiscaal en/of practisch niet aan de orde
De gemiddelde Nederlander rijd per dag niet meer dan 20 Kilometer totaal. Dus de actieradius van de elektrische auto s is ruimschoots voldoende
Hoe gaat het met alle caravan- aanhangertjes- en paardentrailer-bezitters? Niet iedere klusser, campinggast en paardenliefhebber heeft DIK HONDERDTWINTIGDUIZEND Euro liggen voor een Tesla X
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.