@8 En als deze mensen niet zouden werken had je daar ongetwijfeld weer iets over te zeiken gehad. Sommige mensen zeiken nu eenmaal om het zeike...
@9 Ja het personeel is zichtbaar aan het werk, bij de klanten heb ik sterk m'n twijfels.Die lopen in van die soepjurken hebben een mobiele...
Weer het bekende linkse insinueren!...
@8 Ze werken tenminste wel. ...
Lijkt veel op die aanslag van 7/11 die door Hamas werd uitgevoerd!...
Wat een l*l-verhaal.Als Oekrainen een "venster" zouden hebben vrijgemaakt, waarom zijn die terroristen dan eerst richting Belatus gevlucht, ip...
@6 Als ik naar de supermarkt ga, vooral in de late avond, krijg ik toch sterk de indruk dat ik in Marokko en Somalië woon. Alleen een klein...
@3Goed hè!Maar kan beter, via een enkele reis. :D...
@3Ik ben tegen dat systeem, maar dat is wel een andere discussie....
@3Dat gaat ècht niet gebeuren, want als de wind verkeerd staat, krijgt Rusland te maken met een fall-out. En waarom zou Rusland z'n eigen b...
Een enkeltje op 5 april is al 150 euro?
En 6 april terug 80?
Het is net als met de internet snelheid. Laat je niks wijsmaken. Het spoor is zo druk dat die snelheden nooit gehaald zullen worden. "Excuses, we zitten achter een stoptrein, excuses we zitten achter een goederentrein, excuses wisselstroring, excuses bovenleiding stuk, excuses aanrijding met een persoon, excuses er is geen machinist, excuses, materieel pech, excuses, blaadjes op de rails, excuses storm voorspelt, excuses sneeuw op het baanvak". enz. enz. Zomaar willekeurig wat ik elke dag wel een keer te horen krijg.
Je wil niet weten, wat dat kost als je het een dag van tevoren bedenkt. Van Brussel naar Londen al 400 euro. De Flixbus is veel goedkoper. Logisch, want er hoeft geen hele infrastructuur opgetuigd te worden, omdat de overheid graag voertuigen zonder stuur wil blijven laten rijden.
Drie kwartier van te voren aanwezig zijn om 'in te checken' i.v.m. de voortdurende 'terrorismedreiging'; in 4 uur en 26 minuten in Londen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.