@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
Ze naaien ons dus schijnbaar een oor aan. Zijn er geen regels die dit soort onoirbaar gedrag verbieden?
V Power maakt in performance zeker wel (iets) verschil
@2 Dat is gewoon een marketingverhaaltje.
@2
Maar rechtvaardigd het minimale prestatieverschil een prijsverschil van 6 cent per liter?
https://www.startpagina.nl/v/vervoer/autos/vraag/150131/power-benzine
@4
Ja vond ik wel en wat is nou 6 cent op een 50 liter tank
3 euro nou die kan er wel vanaf eh bij
@3 uiteraard goede marketing, maar het is wel degelijk zo, dit uitgetest op een bevriende test bank
Even uit me hoofd haalde ik in plaats van 139 pk iets van 146 pk dus ja wel iets
@3 Hoeveel keer tank je op jaar basis x 3 Euro? Wat merk je van 7 pk meer onder het rijden? Veel mensen zouden blij worden van 3 Euro per week meer salaris!
Nou, dan heb je iets meer vermogen. Een keer een rood stoplicht en je bent weg met je 'performance'. Dit soort marketingtrucjes doet het leuk bij een bepaalde groep. De goegemeente trapt er echt niet meer in. Er zijn veel tests gedaan en het blijkt dat het bij normaal gebruik van je motor nauwelijks wat uitmaakt. Het is meer een verkooppraatje.
Hier een linkje:
https://www.anwb.nl/experts/auto/vraag/1d011d82-d210-4e55-b2e6-4a7c98bae24e/wat-vindt-u-van-brandstofadditieven
@5 "Even uit me hoofd haalde ik in plaats van 139 pk iets van 146 pk dus ja wel iets"
Dat zal in theorie betekenen, dat het een rendement oplevert van +/- 1.2 % ware het niet, dat u het over testbank resultaten heeft. Die simuleren altijd een gunstige rij omstandigheid. Geen heuvels op of af, geen tegenwind en noem maar op. Wat er op neer komt, dat de resultaten in de praktijk wel eens heel anders kunnen uitvallen. Waar ik dus niet wil beweren, dat het uitsluitend negatief moet zijn.
Maar verwacht dan wel onpartijdige praktijk testen op de openbare weg en gemeten onder alle weer,- en verkeersomstandigheden. Alvorens de oliejongens nog rijker te maken, dan dat ze nu al zijn.
gewone benzine bevat veel zwavel, mitsubishi spacewagon gehad, directe inspuiting, altijd problemen met afzetting op het gasklephuis. motor draait onregelmatig en slaat af, tot ik (bij Shell) de wat duurdere benzine ging tanken.... problemen verdwenen en rijdt echt voelbaar beter! Was trouwens niet echt een fijne auto, maar toch...
@6
Best heel zielig als je blij word van 3 euro per week meer
@9
Nee,"veel zwavel" is onzin. Tijdens het maken van benzine wordt dat met ontzwavelingskatalysatoren verwijderd. En ik heb 33 jaar in die branche gewerkt. Geen onzin dus, svp.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.